Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ArvidWillem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ArvidWillem

    40 EURO! ARROW Racing Titanium Dember Suzuki GSX-R 1000

    Beste GSX-R Eigenaar, Ik heb, voor ELK AANNEMELIJK BOD (>40 euro) (Ik heb 'm gekregen van RED Racing Parts omdat ik daar veel heb besteld en het vertraagd was, dus als "goede klant" kreeg ik dit ding gratis.) een NIEUWE demper te koop. Racing titanium silencer suzuki gsx-r 1000'05-'06 by...
  2. ArvidWillem

    Rug Protector & Knie-pads

    Wie kan mij hieraan helpen?
  3. ArvidWillem

    10 euro! - "1" rizoma handvat

    af te halen in diemen misschien kan iemand dit gebruiken?
  4. ArvidWillem

    Suzuki GS500 uit '89

    Deze motor staat nu al sinds januari achter in mijn garage te staan... ik neem me elke keer voor het blok open te schroeven en te gaan kijken, maar dit ga ik toch niet doen...... om die reden, wil ik deze motor verkopen voor 500 euro!!! .. of doe een bod!!!!! Ik heb vorig jaar een Suzuki GS...
  5. ArvidWillem

    TK: Originele KTM Duke 640 2001 Dempers (slip-on)

    Zoals de titel zegt. tegen elk aannemelijk bod.
  6. ArvidWillem

    KTM Duke II (LC4) 2001 GESTOLEN

    Gisteravond tussen 21.45 en 23.45 is mijn lime kleurige KTM Duke II 640 2001 gestolen op het Sajetplein te Amsterdam. Ik had hem pasgeleden gekocht: Mooie groene KTM Duke 2 nu slechts €3950,-!! En het aller, aller naarste van dit alles, is dat dezelfde motor (ander kenteken, zelfde type)...
  7. ArvidWillem

    KTM Duke II (LC4) 2001 Werkplaatshandboek?

    Hela mensen, Ik heb gister mn tandwielen en ketting vervangen van de KTM Duke II (LC4) 2001. Nou heb ik er een "service manual" bij maar die is lang niet zo gedetailleerd als het werkplaatshandboek.... denk ik.... Mijn vraag: Heeft iemand dat werkplaatshandboek (digitaal?)? en anders...
  8. ArvidWillem

    Banden verwisselen (noord holland)

    Hi, Ik dacht goedkoop uit te zijn en heb een setje mpp2ct's voor weinig kunnen kopen. Ik werk op schiphol-rijk en woon in diemen. .. noord holland dus Nou bel ik Tyrecenter ABO aalsmeer want dat is vlak bij me werk om die banden ff te verwisselen... (voor me werk brengen, erna ophalen)...
  9. ArvidWillem

    TK: Yamaha Virago '94 40.000km

    Tja, foto's zeggen genoeg, doe een leuk bod... motor is neit gepoetst :P Staat bij mij in de weg, is van me moeder geweest, altijd binnen gestaan behalve afgelopen winter, heeft ie tot december onder een motordoek gestaan in de tuin van me en vanaf januari bij...
  10. ArvidWillem

    Yamaha Virago 535 '94 41.000km

    ADMIN; SORRY FOUTJE KUN JE DEZE REGEL VERWIJDEREN EN HET TOPIC VERPLAATSEN NAAR HET TEKOOP FORUM? Ik heb te koop, een nog vrij nette Yamaha Virago 535 '94 met 41.000km De motorfiets is van mijn moeder geweest, die heeft nu een HD883Custom en heeft deze aan mij gegeven des tijds omdat ik...
  11. ArvidWillem

    2009 naked nieuws/speculaties/photoshops

    In het sport forum zit al Het 2009 modellen preview topic waar ze ook wel wat foto's nakeds enzo in plaatsen... maar het publiek heeft duidelijk alleen interesse in de SS's... zodoende hetzelfde topic maar dan alleen voor nakeds! wat ik tot dusver weet; Ducati: Speculatie: bezig met...
  12. ArvidWillem

    Superduke, Speed Triple & Corsaro Meeting/Run 2008

    BA (Speedtriple), BrumBy (Superduke) en Ik (Corsaro) vonden het een goed idee om een Naked meeting te houden waarbij we in het bijzonder de speedtriple, superduke en corsaro willen uitnodigen. Tuono's en Z1000's zijn natuurlijk ook welkom... Maar het belangrijkste is.. de datum...
  13. ArvidWillem

    Moto Morini Corsaro 1200: vragen, tips, ervaringen etc

    Welkom op het forum van de Moto Morini Corsaro rijders! Last Update: 3 sept 2008 Doel: Deze openingspost is gemaakt voor alle (nieuwe) mensen die geen zin hebben het vorige deel (Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?) of dit deel van het forum helemaal door te lezen. Meetings -...
  14. ArvidWillem

    Motor huren om te rijden op gran canaria

    Beste mensen, Ik ga (ff iedereen jaloers maken haha) met mijn meisje (<60kg) 31dec. t/m 7jan. naar gran canaria. Een aantal dagen (3 of 4) wil ik een motor huren en met haar achterop lekker rond tuffen, gewoon omdat je dan meer ziet, overal sneller bent en een auto geen fuck aan is. Nu...
  15. ArvidWillem

    Corsaro Veloce vs. Speed Triple vs. TNT Sport.evo

    Graag jullie mening over welke motor ik zou moeten kopen. Als je een Corsaro, Speed Triple of TNT hebt mag niet niet stemmen :P behalve als je stemt op hetgeen dat je meent bij het verhaaltje en niet omdat jij 'm t mooiste vind. Ik had een corsaro, vond dit geweldig. Heb nog nooit op een 3...
  16. ArvidWillem

    Moto Morini Granpasso 1200

    Wat zeggen jullie ervan? dit kun je best vergelijken met een GS1200 niet? http://www.motomorini.com/news_exp.asp?serie=1&novita=69 http://www.fan.tv/motor/toontext.asp?id=21453
  17. ArvidWillem

    MV Agusta Bestiale

    Pff.. ik vind m zo uber geyl, ik moest er een topic over openen! /snelleeddy.punt.nl :9~ :} alleen had toch meer koppel en pk's verwacht... wat meer richting die senna's... maja, dat kan altijd zelf ook nog denk ik.. en of t nodig is? hehehehehe ik heb een flauw vermoeden...
  18. ArvidWillem

    Welke motor zal ik kopen?

    Beste mensen, Ik heb een tijd geleden een keer eerder op dit forum gepost, namelijk hier. KTM Duke Nooit meer wat van die motor gehoord, en ja, inmiddels overeen :) Erna ben ik naar de vs gegaan voor 4 maandjes om te studeren van t geld dat ik had gespaard voor een 'nieuwe duke' en heb...
  19. ArvidWillem

    KTM Duke

    Hey mensen! Ik ben hier nieuw dus hoi. Ik hàd een KTM Duke II (lime) en deze was op de kenteken papieren 25kW. Het blok was 40,1kW maar doordat het op papier 25kw was is het volgens de wet gewoon in orde. Nu is hij dus gejat (al een maand ofzo, ik woon in amsterdam mocht iemand er eentje...
Terug
Bovenaan Onderaan