Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SkyGix
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SkyGix

    Vrije training

    Ik heb flink lopen zoeken op het motor-forum, google en rszmotorsport waarbij ik flink wat informatie kan vinden over motorsportlyfestyle, Z.A.C. (rszmotorsport) en KNMV-Cup echter blijf ik zitten met de volgende vragen: - Buiten de wedstrijden om, zijn er dan ook vrije trainingsdagen? -...
  2. SkyGix

    Race Uitlaat

    Ik weet niet of ik hem op de goede plek post, anders hoor ik t wel! Ik heb een Suzuki GSX-R600 met nog een orginele uitlaad! Nou vroeg ik me af wat nou goede race uitlaten zijn. Met welke krijg je de meeste pk's extra? welke de gaafste sound?
  3. SkyGix

    Suzuki GSX-R600 Gixxers home town!

    Hoi allemaal, Ik kon geen specifiek topic vinden voor alle gsx-r600 series dus kon het niet laten om er 1 aan te maken 8-) Leuk voor foto's,.,. leuke verhale en wie weet een keer een toertocht met alle gsx-r600 super bikes!!! edit: Hier zal ik een lijstje neerzetten met de gene die wel...
  4. SkyGix

    iemand achterop!

    Hoi allemaal, Ik rijd een suzuki gsx-r600! Heb vandaag voor het eerst iemand bij deze motor achterop gehad, en had ik me toch last van me polse aan het einde van de rit! |( |( iemand tips over hoe je het beste kan zitten? (vooral hoe de gene die mee rijd het beste kan gaan zitten!?!?) :)
  5. SkyGix

    Suzuki GSX-R 750 SRAD ervaringen

    Ik sta op het punt om een 2de hands Suzuki GSX-R 750 SRAD aan te schaffen. Maar nou vroeg ik mij af wat jullie rij ervaringen er mee zijn? (rijgedrag van de motor enzo) Groetjes
Terug
Bovenaan Onderaan