Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frasier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Frasier

    Te koop: Honda CBR600RR (2006) circuitmotor zonder kenteken

    Te Koop: VERKOCHT Hele nette Honda CBR600RR circuitmotor zonder kenteken Merk: Honda Type: CBR600RR Bouwjaar: 2006 Km-stand: 4.422 km Locatie: regio den Bosch Prijs: € 3.250,- Aanpassingen/extra's: - Race kuipwerk met snelsluiters - Bike Design Valblokken - Stalen remleidingen...
  2. Frasier

    Honda CB1000R Meetingpoint #4: De zomer moet nog beginnen

    Deeltje 4 voor deze geweldige machine "Voor gematigde wildebrassen" > MOTO73, Augustus 2011 Het archief: De eerste ervaringen in deel 1 Honda CB1000R meetingpoint Honda CB1000R meetingpoint #3 Wil je je CB1000R eens flink onder handen nemen? Kijk dan eens bij de onderstaande...
  3. Frasier

    Te Koop: Valtermoto Rem/Schakelset CBR600RR PC37

    Ik heb een mooi rem/schakelset van Valtermoto te koop (Type 1) voor een CBR 600RR PC37 uit ('05-'06 dus) Het setje was nieuw en heb er 1 dag mee gereden, maar ik ga toch terug naar het originele rem/schakelsetje. Dit setje is geschikt voor "normaal" schakelen en heeft geen aansluiting...
  4. Frasier

    Malware waarschuwing bij MF

    Zojuist kreeg ik bij het openen van MF de volgende waarschuwing: Vreemd, want ik zie deze zelden en dan alleen bij hele schemerige websites. Het is wel vervelend, want hij verschijnt telkens wanneer ik binnen MF naar een andere pagina ga en moet dan 2 schermen wegklikken om verder te...
  5. Frasier

    Bridgestone BT-015 120/180 (gebruik)

    Te koop: Een setje Bridgestone BT-015 120/180 waarmee ik 2650 km gereden heb. Deze banden zaten onder mijn CB1000R toen deze geleverd werd, maar ik vond ze niet zo prettig rijden als de Michelin Pilot Powers die ik gewend ben. Op zich is het een prima band, er zijn hordes mensen die...
  6. Frasier

    Te koop: Hugger (matzwart) voor Honda CB600F Hornet ' 03-'06

    Ik heb nog een mooi hugger van het merk Topline in de aanbieding voor een Honda CB600F Hornet, modeljaar 2003-2006. Ik kan er niet veel mee mee omdat ik geen Hornet meer heb. De kleur is matzwart en hij zit strak in de lak, ik heb 'm 2 jaar geleden gekocht en door een professionele spuiter...
  7. Frasier

    Honda CB1000R Meetingpoint #3

    Deeltje 3 voor deze geweldige machine Het archief: De eerste ervaringen in deel 1 Honda CB1000R meetingpoint Che Ginoceros heeft voor zichzelf en voor ons wat zaken op een rijtje gezet die wellicht voor toekomstig kopers handig zijn en naar believen aangevuld kunnen worden. Wil je...
  8. Frasier

    Welke kleur is jouw Hornet?

    De discussie over welke kleur nou de mooiste/beste is zal waarschijnlijk nooit ophouden. Dan maar een keertje een kleine inventarisatie.
  9. Frasier

    Helm te wijd

    Ik heb sinds een maandje of 6 een Schuberth Concept, gekocht bij Louis in Duitsland. Toen ik 'm kocht zat ie goed strak, en volgens de verkoper was de maat OK. Nu vind ik dat ie toch wat los op m'n hoofd zit. Voor de normale slijtage van het binnenwerk lijkt me dat wel een beetje vroeg, zeker...
  10. Frasier

    Gevraagd: Koerslijstinfo

    Kan iemand mij helpen aan de lijst voor de Honda CB600F Hornet? Ik bedoel dus een kopietje of liever een scan of download link. Ik zag op internet dat er voor motoren ook een BOVAG/ANWB koerslijst is, maar blijkbaar kun je die alleen in boekvorm kopen voor een slordige €50,- (!) B| En ik...
  11. Frasier

    Huurmotor: toch even checken

    Afgelopen woensdag geslaagd, en gisteren een CB600F Hornet gehuurd voor het weekend. Nu reed dat ding voor geen meter! :( Ik ging helemaal zwabberend door de bocht en het hele ding trilde ontzettend! Eenmaal thuis kwam ik erachter dat er maar 1,4 bar in de banden zat i.p.v. 2,5 voor en 2,9...
  12. Frasier

    Motor "blind" kopen, goed idee?

    Omdat de mensen in "Hèt Honda Hornet topic" misschien wat bevooroordeeld zijn, post ik dit hier.. Ik heb een hele mooie Honda Hornet CB600F gezien bij de Honda dealer, bijna nieuw. (met fabrieksgarantie) Ook is ie ontzettend goed geprijsd en in de goeie kleur. Nu heb ik nog net m'n rijbewijs...
  13. Frasier

    Geen pionnekes meer!

    Vandaag geslaagd voor AVB, alles in één keer goed! (en da's wel zo relaxed) (Lopen met motor, Langzame slalom, Noodstop, Vertragingsoefening, Wegrijden uit parkeervak, Precisiestop, Uitwijkoefening) Ook de theorie is al binnen (5 fout dus op het randje) Nu volgt half oktober het AVD, dus nog...
  14. Frasier

    Uitverkoop bij duitse motorzaken?

    Ik moet nog motorkleding+helm aanschaffen en heb via dit forum de duitse (mega)motorzaken gevonden. Graag zou ik wel heel blijven en heb dus goeie spullen nodig. Nu vraag ik me af of bijvoorbeeld Polo of Louis ook uitverkoop hebben in de herfst/winter, en zo ja misschien weet iemand wanneer.
  15. Frasier

    Hoi, ik ben Frasier!

    Ik hoop in begin oktober mijn motorrijbewijs te halen (Theorie en AVB gelukkig allebei al binnen) en ben druk bezig met het uitzoeken van een motor en zo, vandaar dat ik op dit forum terecht kwam. Zoals het er nu uitziet wordt het een Honda CB600F Hornet van rond 2000, maar ik heb uiteraard nog...
Terug
Bovenaan Onderaan