Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marinus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marinus

    Bod gevraagd op Honda CB750K7

    Honda CB750k7 in gebruikte, goed onderhouden, ongereviseerde staat. Niet geheel origineel gezien de groene kleur en : - Elektronische ontsteking. - Elektronische gelijkrichter/spanningsregelaar. - RVS spaken. Tank is deukloos. Gebruikte staat, heeft wat oxidatie op het frame, maar allemaal...
  2. Marinus

    Suzuki VX800

    Wat maakt een motorfiets nu tot een klassieker? Mijn CB750 SOHC mag volgens mij best een klassieker genoemd worden. Er zijn genoeg sites en bedrijven die zich daarom ook toeleggen op de onderdelenvoorziening van deze no:1 van de vorige eeuw. Maar, de CB750 gaat nauwelijks stuk. Dus ik zat...
  3. Marinus

    Banden en velgmaat

    Ik heb een 130/80 x 18 achterband om mijn 2,15 x 18 velg liggen. Nu staat er voor mijn CB750 F2 een standaard bandmaat van 4,00 x 18 te boek. Wat is de overeenkomst van een 130/80 x 18 band met een 4,00 x 18 band? Past dit beide op dezelfde velg? Marinus -------
  4. Marinus

    Motorhoes

    Wat is nou een goede motorhoes? Ik trek vanochtend de "plastic" hoes van mijn motor en zie dat de helse machine geheel onder de of het condens zit. Daar is dadelijk niet meer tegen aan te poetsen, dit kan zo niet langer. Ik moet iets beters vinden. ; :X
  5. Marinus

    CB750 K of F

    Hallo, Ik heb 2 maanden geleden een CB750 op de kop getikt, het kenteken geeft aan dat het om een F2 gaat, maar de motor oogt als een K7 ofzoiets. Behalve dan de comstar wielen en de zwarte vorkpoten.... zou het hier om een gemuteerd exemplaar gaan? Erg leuk en leerzaam dit forum, ik ben er nu...
  6. Marinus

    Mijn eerste post op het motorforum

    Hallo Allemaal, Eens kijken hoe dit gaat werken. Mijn nicknaam zegt het al, mijn naam is Marinus, ben al een jaar of 6 in het bezit van een BMW F650, en heb sinds een paar weken een schitterende jeugdliefde kunnen kopen voor erbij : een Honda CB750 uit 1978. Voor deze Honda hoop ik dan ook op...
Terug
Bovenaan Onderaan