Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. matzwart1200r

    uitlaat gsxr 1000 k1/k2

    te koop een sebring twister voor een gsxr 1000, maar past ook op meer suzukis . hij ziet er nog netjes uit en er zit een db killer bij mag weg voor 80 euro
  2. matzwart1200r

    rempomp suzuki

    te koop een rempomp van een suzuki . hij komt van een tl1000 s of r af, weet ik niet meer precies . hij is kompleet , en goed werkend van de motor gekomen , de boring maat is 5/8 er zitten 2 hendeltjes bij . 3 tientjes incl verzenden is hij van jou.
  3. matzwart1200r

    sebering bolt on uitlaatdemper suzuki

    te koop . een leuke sebering demper met db kiler (de db killer kan er uit natuurlijk). hij ziet er nog erg netjes uit en de moertjes zitten er bij . Hij komt van een gsxr 1000 k2 , maar hij past ook op andere suzukis met 4 bouts aansluiting . 90 euro incl verzenden en hij is van jou .
  4. matzwart1200r

    racekuipenset r6

    te koop een racekuip voor een r6 . de set is goed gebruikt en dat is te zien. maar daar is de prijs ook naar 70 euro is de komplete set van jou .
  5. matzwart1200r

    voorvork usd tl1000

    te koop. een voorvork van een tl1000r. 2 jaar terug zijn de keerringen en olie vervangen , en zijn er hyperpro veren in gezet. de binnenpoten zijn in goede staat. kompleet met kroonplaat t stuk en wielas mag de set weg voor 250 euro. eventueel heb ik het voorwiel met schijven en...
  6. matzwart1200r

    wiel bussen/spacers gsxr 1000 k5 gezocht

    ik heb een setje k5 gsxr wielen die ik in een tl1000r ga bouwen. aleen heb ik de spacers er niet bij. nu zoek ik de spacer van het voorwiel en de spacers achter. ook de spacer tussen de tandwieldrager en het wiel. als iemand ze heeft, of een tip heel graag . een zwart voorspatbord voor...
  7. matzwart1200r

    wiel bussen gsxr 1000

    ik ben op zoek naar een paar afstandsbussen voor een gsxr 1000 wiel van 2005 nr 13 die tussen het wiel en de tandwieldrager zit, en 10 in het plaatje . ik heb een set wielen gekocht maar de bussen ontbreken helaas. groet raymond.
  8. matzwart1200r

    ducati of streetfighter spatbord

    te koop, een duc spatbord . ik weet niet van/voor welk type hij geschikt is . hij is nu matzwart gespoten . er is niet aan gezaagd of wat dan ook . voor 4 tientjes is hij van jou .
  9. matzwart1200r

    uitlaat klem

    ik ben op zoek naar een uitlaatklem, zoiets als op de foto. de diameter van de demper is 110 mm groet raymond.
  10. matzwart1200r

    harley/chopper onderdelen

    te koop , een softail spatbord kompleet met nummerplaat houder, fenderstruts , achterlicht. alles erop en eraan met lichte gebruikssporen . de kleur is vivid black. 75 euro verkocht een badlander zadel, gewoon als nieuw 125 euro een orginele softail achterbrug met...
  11. matzwart1200r

    langlopend softail projekt

    een half jaartje terug kocht ik een 87er softail , leuk ding maar toch niet 100% naar mijn zin. het is mijn eerste harley, dus alles is nieuw voor me. zo kocht ik hem . eerst een andere derby cover en afdekdopjes voor de achterbrug bouten erop gezet, je moet klein beginnen...
  12. matzwart1200r

    simpson helm

    ---------VERKOCHT------- , een simpson rx speedway.(de zwarte) de coolste helm die er is. helaas iets te groot besteld, ik heb er een paar keer keer mee gereden, maar hij is iets te groot. hij is dus gewoon bijna nieuw. er zit een orgineel en oliefilm vizier bij , en een...
  13. matzwart1200r

    ontstekingsdeksel oliegekoelde suzuki`s

    te koop een ontstekingsdeksel voor oliegekoelde suzuki`s hij is gepolijst en schadevrij . 20 euro is die van jou . hij hangt los op een watergekoeld blok, maar hij is echt voor een oliekoeler. greetz raymond.
  14. matzwart1200r

    subframe gsxr 750w

    -------------verkocht ---------. greetz raymond.
  15. matzwart1200r

    streetfighterkuip

    te koop , een streetfighterkuip goeie duitse kwaliteit dik polyester met een koplamp waar 2 h1 halogeenlampen ingaan. dus er komt een flinke bak licht uit met een goed beeld. nieuwprijs dik 300 euro ,-------en is verkocht ---wegens beeindiging hobby. greetz raymond de...
  16. matzwart1200r

    schuuropruiming, oldskool gsxr delen ,olie en waterkoelers

    ik ben mijn schuur aan het opruimen, alles moet weg update achterbrug met scharnieras,kettingrubber gsxr 750w ---verkocht-- 4.5 inch achterwiel met band, tandwieldrager en remschijf zonder tandwiel 30 euro gsxr 750 subframe 40 euro r6 koelven nieuw 15 euro...
  17. matzwart1200r

    achterbrug gsxr 750w

    ik ben op zoek naar een achterbrug van een gsxr 750w. een bananen brug of 1 met brace, het maakt niet uit :P
  18. matzwart1200r

    alpinestars jas blauw/wit/zwart

    te koop. een topkwaliteit alpinestars jas in maatje 52. hij is in goede staat . er zit een uitritsbare binnenvoering in . er kan een broek aan geritst worden . ik doe hem weg omdat hij niet matcht met mijn huidige motoren :( prijsje 125 euro . hij hangt in rotterdam aan de...
  19. matzwart1200r

    gsxr 1100 w delen

    alles is verkocht slotje de delen liggen in het altijd mooie rotterdam. :P greetz raymond
  20. matzwart1200r

    inlaat rubbers gsx1100f

    ik ben op zoek naar een set inlaat rubbers voor de gsx1100f voor de 34mm carbs greetz raymond.
  21. matzwart1200r

    schuuropruiming

    ik ben mijn schuur aan het opruimen en ik kom nog wat tegen . yoshimura ontstekingsvervroeger voor gsxr 1100 en bandit 1200 , geeft iets meeer trekkracht in middentoerentallen 35 euro een stuurdemper van een gsxr/w 20 euro ik heb ook een orginele gsxr 1100 slingshot...
  22. matzwart1200r

    simpson "the stig "helm

    te koop, mijn simpson diamondback helm. de helm is gewoon nieuw, 2 keer gedragen. de maat is 7 5/8 inch- 61 cm . het irridium en standaard vizier zitten erbij, helmtas enz. ----let op, geen e keur!!!!!!!!------ vraagprijs 275 euro (de helft van de nieuwprijs)
  23. matzwart1200r

    gs100g voor onderdelen

    ik heb een gs1000 staan met een kapotte spanningsregelaar, achterband is op en voorrem is niet tof . het blok loopt en schakeld goed, er zit elek ontsteking op . vraagprijs voor de komplete fiets(zonder kenteken, is kwijtgeraakt) 70 euro
  24. matzwart1200r

    matzwarts never ending story

    een paar jaar geleden kocht ik een gsxr1100 van een jongeman , genaamd "fred" het plan was, gewoon rijden met dat ding, geen gezeik met verbouwen zoals met mijn eerdere fighters , gewoon rijden............. dat liep net ff anders. _O- zo was de motor toen ik hem kocht, aleen de...
  25. matzwart1200r

    voorwiel, achterbrug en schokbrekers suzuki

    voorwiel tl1000s maar past in diverse types natuurlijk , zit echt nog strak in de lak, en het bandje wat erop zit is nog redelijk .130 euro 100 euro verkocht achterbrug, ik heb hem aangepast aan een 28mm wielas, dus eigelijk heb ik hem verkloot leuke basis om te verlengen, of...
Terug
Bovenaan Onderaan