Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cecinello
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cecinello

    Akra demper setje voor yamaha mt 01

    Hallo, Ik zoek een akra demper set voor een yamaha mt 01. Bied maar aan misschien komen we er samen uit.
  2. cecinello

    2 Hurric dempers xjr

    Aangeboden 2 Hurric dempers. Ze komen onder een Yamaha xjr 1300 weg. Ze worden aangeboden zonder linkpijpen dus die moet je zelf regelen aansluit maat is 57mm. Verder zit alles erbij beugels en boutjes, veertjes. Ziet er verder goed uit. Ik heb zelf andere dempers gekocht vandaar deze verkoop...
  3. cecinello

    carbon sportdemper voor cbr 929

    Ik heb hier nog een mooie sportdemper van het merk Bos. Het is een carbon uitvoering met losse db killer en ziet er nog goed uit. Hij zat onder mijn net aangekochte cbr 929 uit 2001. Het is dus een bolt-on demper. Maar ik vond het geluid niet mooi. Hij mag voor 100 euro weg.
  4. cecinello

    sebring twister linkerzijde

    hallo, Ik zoek een sebring twister titanium en dan de linkerzijde aansluitdiameter 57mm slip-on. Of 2 rvs uitvoeringen linker en rechterkant.
  5. cecinello

    Gezocht ophangbeugel voor een sebring

    Hallo, Ik ben op zoek naar een ophangbeugel voor een sebring twister uitlaatdemper voor een zzr 1100 d-type. Wie heeft nog zoeen liggen of weet waar ik die kan krijgen. mijn dank is groot ;)
  6. cecinello

    radiator cover zrx 1100

    hallo, Ik zoek een mooie radiator cover voor een kawasaki zrx 1100 bjr.1998 Het moet wel een rvs zijn. :W
  7. cecinello

    even voorstellen

    hallo allemaal, ik ben eduard ik heb al veschillende motoren gehad zoals een yamaha xj 600 en een yamaha radian 600 en honda cbr f 1000 , suzuki gsx f 1100 , yamaha fzr 1000 , kawasaki zzr 1100 [ wat een power ] en nu heb ik op dit moment een kawasaki zrx 1100 een zeer fijne motor ik ben 34...
Terug
Bovenaan Onderaan