Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Accu Laden
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    startproblematiek

    Beste forumleden, sinds enige tijd heb ik problemen met het starten van mijn ducati supersport 900 i.e. Het lukt niet meer zonder dat iemand de motor aanduwt. Het probleem kan niet aan de accu liggen omdat die al meermaals vervangen is. ondermeer vorig jaar en drie maanden geleden weer. Ik...
  2. A

    lek koppelingspomp?

    Hallo, Ik heb sinds enige tijd last van een koppelingshendel waar minder druk op staat. Kon ook niet goed meer schakelen en de neutraalstand was moeilijk te vinden. Na het systeem ontlucht te hebben werd het wel iets beter. Vandaag weer even ontlucht en toen zag ik na wat pompen met de...
  3. A

    koppelingsreservoir raakt langzaam leeg

    Onlangs merkte ik bij mijn ducati supersport 900 dat het koppelingsreservoir steeds leger werd. Na een aantal weken is hij zelfs compleet leeg. Echte leksporen heb ik niet kunnen vinden. Nu ik de koppeling inknijp hoor ik een licht sissend geluid onderaan bij de koppeling zelf. Zou dit enkel...
  4. A

    Remvloeistof bijvullen en geen druk

    Hallo, Ik ben bezig geweest mijn remvloeistof bij te vullen. Het systeem was helemaal leeg. Echter, er komt geen druk op. Nadat ik de remklauw eraf had gehaald zag ik dat de zuigers maar een klein beetje eruitgingen. Waar kan dit aan liggen? Zou het ergens valse lucht aantrekken?
  5. A

    Kleppen stellen gs500e

    Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, en zal maar meteen met de deur in huis vallen. Op dit moment ben ik bezig met het stellen van de kleppen van mijn motor. Nu heb ik een probleempje met het verwijderen van de shims. Om deze te verwijderen heb ik een speciaal stukje gereedschap, dat ik onder de...
Terug
Bovenaan Onderaan