Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ouweman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ouweman

    De Kawa Z H2

    Zo deze was er nog niet, maar, ik ben sinds 27-3-2020 de trotse bezitter van een
  2. ouweman

    tracker nieuw in doos voor de motor

    Ik heb hier nog een tracker voor de motor met 1 jaar live tracking heb er zelf ook een had een nieuwe gekocht omdat ik niet wist hoe ik het abonnement moest verlengen, dat is inmiddels gebeurd , dus deze over voor 20 eurie's
  3. ouweman

    mooie kleine knippers!!!

    Te koop te veel bestelde kleine design knippers led 4 stuks hagelnieuw voor 15 eurie's. stuur maar een pb tje greets Kees
  4. ouweman

    ZX10R Deel 38 Wachtend op de zomer

    *
  5. ouweman

    zx12r bagster

    Ik heb voor de zx12r nog een bagster tanktas te koop in zeer goede staat vraag prijs €40,-
  6. ouweman

    TT kaarten

    Te koop wegens overlijden fam lid 2 tribune kaarten voor de tribune na het rechte eind vraag prijs voor 2 kaarten per stuk normaal 77 euri nu 2 voor 75euri 06-29121239 omgeving Roosendaal
  7. ouweman

    Speeltuin rijders krijgen Doodsteek in de rug van de KNMV

    ‘Zo krijgen álle rijders een slechte naam’ GEMEENTEN GAAN MET BUURTBEWONERS IN GESPREK OVER ‘SPEELTUIN’ A58 ZEGGE - De gemeenten Halderberge en Rucphen, de politie en Rijkswaterstaat gaan in gesprek met burgers die al jaren klagen over de overlast van motorrijders die snelweg tussen...
  8. ouweman

    Bedankt meneer Shell

    Even een weetje !! quote"De prijs voor een vat ruwe olie steeg een aantal maanden terug naar een recordhoogte van $147. De slotstand van vandaag ligt ruim 40% lager" Dat houd in voor een liter benzine top prijs €1,68 zou nu dus met die verlaging van 40% moeten kosten € 1,00,8 per liter...
  9. ouweman

    Mega meeting 6 mei vanuit Roosendaal Mac

    Lijkt me mooi om er vast mee te beginnen vertrek rond 8:30 bij de Mac oost vandaan Greetz Kees
  10. ouweman

    Opendagen luchtmacht

    Hoi wie gaan er nog meer naar de opendagen van de luchtmacht dit weekend ??? Greetz van die ouweman
  11. ouweman

    Te koop Suzuki Intruder VS 700

    Te koop een zeer goed onderhouden suzuki intruder bouw jaar 1986 kenteken staat op 1997 heeft +- 42.000 miles gelopen, voor meer info kan je bellen naar 06-50546469 \ vraag prijs 2.400 euri
  12. ouweman

    Uienkruier meeting in Roosendaal op 18 Feb

    Hoi allemaal Eindelijk heb ik voor mezelf een datum kunnen prikken voor een uienkruier meeting Op zaterdag 18 Feb tijd +- 14:00 in de dilleberg in Roosendaal bekende weten dat ze lekker zijn(petje :X )ook zal er verse koffie zijn en er is ruime parkeer plek aanwezig, er zijn geen kosten aan...
  13. ouweman

    oke deze nog ff kawa rijders opgelet!!

    Door ouweman op 29-09-2005 09:51 Algemene mailing: Zondag 02 oktober. 4e- Toerrit. Startplaats Restaurant Fusions, Burgemeester Grothestraat 37, 3761 CK Soest. Starten van af 10:30 tot 12:00 uur Hier kan ook deel aan genomen worden door niet leden op een Kawasaki Zie site /...
  14. ouweman

    Hang out MAC roosendaal !!

    Een hang out bij de MAC Roosendaal lijkt me leuk nu de donkerdagen weer komen , zo blijft het contact tussen de mensen onderhouden worden en er is een warme plek voor als het echt koud wordt Greetz Kees (ouweman)
  15. ouweman

    wie kan en wil er mee naar de ardennen

    Heel simpel hoorde vorigeweek dat ik komende week vrij ben en nu heb ik het plan opgevat om een paar dagen naar de ardennen te gaan wie wil er mee tijd en datum staan voor mij open zo let me now Greetz Kees (ouweman )
  16. ouweman

    Vandaag op de waalkade!!

    Hoi ben vandaag op doorreis om +- 12:30 op de waalkade op het terras een bakkie te doen , dus als er nog mf'ers zijn die in hun pauze ook een bakkie doen ?? ik zie wel Greetz Kees
  17. ouweman

    Vertrek Mac Roosendaal megameeting Barneveld

    Wie rijd er mee naar Barneveld vanuit Roosendaal , naar de Mega meeting vertrek rond 9:15 vanaf de MAC roosendaal Oost Let me know Greetz Ouweman en Mys
  18. ouweman

    shell bonus aktie

    heb een mailtje naar shell gestuurd met de volgende text Jammer maar voor de zoveelste keer worden de motorijders weer over het hoofd gezien , rijden waarschijnlijk in de ogen van shell niet genoeg !! Maar door de aktie van extra bonus miles 200 , bij een minimale tankbeurt van 25 liter komen...
  19. ouweman

    Vertrek naar de Megameeting vanuit Mac Roosendaal

    Wie gaan er nog meer mee vanaf de Mac Roosendaal naar de megameeting ???? vertrek +- 9:45 uur Greetz Ouweman 1 Mys 2 Ouweman 3 Motorhugske 4 Thomboy (alias Milkshake) 5 ChaserBoZ \ 6 Liessy 7 The Zoo 8 marF 9 R1 Petje + Nancy 10 Barrossi 11 gsx 12 Hoekske 13 Nikki 14 Zeta-boy
  20. ouweman

    Verwijderen fabrieks restrictie op de ZX12R

    Hoi Voor alle ZX12R rijders onder ons , ik heb op een site in Engeland een onderdeel gevonden die de snelheids restrictie er af haald de Box kost 65 pond !! en kan via internet worden besteld!! Hier onder een link naar de site!! http://www.performancemotorcycleparts.com/ Greetz
  21. ouweman

    Uit de oude doos gevonden !! pixxies

    Woorden zijn overbodig
  22. ouweman

    Alweer een acceptgiro binnen

    Tja daar gaan we weer krijg net een acceptgiro binnen voor feitcode 522!! als bestuurder van een motorvoertuig of als bromfiets of snorfiets onnodig geluid veroorzaken schijnt gebeurd te zijn op 11.07 uur op 22okt op de spaarndamseweg in haarlem !! kijk ik in mijn mail verzonden mail heb ik...
  23. ouweman

    Voorbeeld bezwaar schrift

    Hoi meschien heeft iemand hier nog wat aan dit is geen standaart bezwaar schrift maar een die voor mijn zelf is geschreven, maar welligt dat er meer zijn die onder de zelfde omstandigheden zijn geflitst Greetz Ouweman...
  24. ouweman

    wie heeft zich aangemeld als donateur?

    Pure nieuwsgierigheid.. :+ :+ :+ ..wie hebben zich allemaal als donateur aangemeld en dus betaald?? :} :}
  25. ouweman

    eindelijk andere knippers op mijn zx12r

    Hoi eindelijk naar lang zoeken heb ik andere knippers voor op mijn fiets!! zie het pixxie.
Terug
Bovenaan Onderaan