Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roblc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    BMW R1100S zonder plaatwerk mooi voor project!

    BMW R1100S zonder plaatwerk te koop, met kenteken bouwjaar 2000, kmstand 213000, gewoon rijdend. Tijdje mee gereden als ruige ratbike maar heb ondertussen iets anders wat meer bevalt... Mooi voor ombouw naar iets gaafs zoals streettracker, cafefighter,survivalrat of wat dan ook.. Vraagprijs: 750...
  2. R

    Te Koop: BMW Scarver F650CS 2002

    Te koop: BMW Scarver uit 2002. Tellerstand 55000 km. Kleur lichtblauw metallic met goudkleurig accent. Zwart verlaagd zadel, bruin origineel zadel erbij. Stuur met spijl van een gewone F650. ABS, alarmlichten en voorbereiding handvatverwarming. Handvaten met bedrading aanwezig, heeft gewerkt en...
  3. R

    Jupiter zijspanbak

    Jupiter zijspanbak, schuifbare voorkant, compleet met onderstel en wiel. Deels gedemonteerd. Geheel van staal. In behoorlijke staat dus absoluut niet rot, wel gebruikssporen. Stoeltje en ruit in goede staat. Vraagprijs 500 euro , tegen meerprijs hulpframe voor de BMW boxer. Foto's via app of...
  4. R

    BMW K75 / K100 onderdelen

    BMW K75/100 onderdelen te koop: -kale voorvork: 50 euro -wielen met slechte banden zonder schijven 20 euro/stuk -uitlaat k75:50euro -veel klein spul zoals stuur,remmerij, kabels ,electra,verlichting,voetsteunen enz. Bel of mail wat je nodg hebt: 06-21408328 of twostroke34@hotmail.com
  5. R

    BMW K75S onderdelen

    BMW K75S onderdelen te koop: -motorblok 200 euro -uitlaat 80 euro -voorvork 60 euro -voorwiel zonder schijven met slechte band 20 euro -achterwiel met slechte band 20 euro -voorremklauwen met slang 60 euro -achterremklauw 40 euro -s kuip met schade spuitbus zwart 40 euro -verder veel...
  6. R

    BMW R100RT kaal frame

    Kaal BMW R100RT frame bouwjaar 1982, heeft voor kenteken heractiveringskeuring nodig, plaat en oude papieren er wel bij. 50 euro Bij interesse mailen twostroke34@hotmail.com of bellen 06-21408328
  7. R

    BMW RT kuip en kofferset voor de oude boxers

    BMW RT kuip zonder koplamp en meters, scheurtje onderin met ophangframe en originele BMW zijkoffers met rekken met sleuteltje teab MZlllsss,Rob.
  8. R

    Rob's BMW projectspan

    He lui, na mijn MZ span heb ik toch ook weer het zijspanvirus opgelopen. De MZ was perfect maar vond het vermogen toch wel te weinig. Mijn collega is flink aan het hobbieen (of is het hobbyien :$ ) met BMW's R75/5..gegeven moment kocht hij een complete R75/5 combi..zijn vrouw vond de bak iets...
  9. R

    Honda VT 700/750/Shadow onderdelen

    Onderdelen te koop voor een Honda VT700/750 Shadow bouwjaar 84 Oa, Motorblok,wielen,vork achterbrug, open uitlaten,veel klein spul, evt, frame met belastingvrij kenteken uit 1984. Mail of bel voor info: twostroke34@hotmail.com of 06-21408328 MZllss,Rob.
  10. R

    Ratbike motorscooter Honda CH250 Elite

    Wegens omstandigheden te koop: ruige ratbike/survivalbike Honda CH250 Elite uit 1990. Voorzien van Nederlands kenteken. Verder af te maken of zo rijden, alles wat erop zit werkt, wordt nu nog dagelijks gebruikt. Topsnelheid volgens de boeken 110/115 km/u..zit nu geen teller op maar loopt hard...
  11. R

    Honda NTV 650 uit '93 matzwart 600euro

    Wegens omstandigheden te koop: Honda NTV 650 uit 93, matzwart, ong 103000km,redelijke staat, scheurtje in zadel, neutraallampje brandt weleens niet,Laser uitlaat, nieuwe voorremblokjes en voorvorkkeerringen. Banden met nog redelijk profiel. 600 euro. Info pm,email of 06-21408328, MZllss,Rob.
  12. R

    Yamaha XJ600S Diversion pekel/opknap/onderdelenfiets 350euro

    Yamaha XJ600S Diversion pekelfiets/opknapper/onderdelen/donor uit 1992. Loopt goed alleen met warme motor een dipje rond de 3000 toeren...dus carbs afstellen/schoonmaken of gewoon meer gasgeven ;) Ook de voorvoorkkerringen moeten vervangen worden verdere staat ; plaatwerk met butsen en...
  13. R

    Suzuki Intruder VS750 projekt voor 500 euro

    He lui wegens omstandigheden nu te koop Suzuki VS750 Intruder projekt. Deze fiets rijdt nu niet , ..to do : carbs schoonmaken en afstellen, accu opladen, bedrading netjes aansluiten , veel elektra netjes weghangen,voorrem ontluchten, zadelmaken(onderpan aanwezig),spatbord vastzetten enz. Verder...
  14. R

    BMW K100 voor 500 euro

    Wegens omstandigheden te koop: BMW K100RS uit 85, echter zonder al het plaatwerk. Ideale fiets dus voor opknappen, een special of onderdelen. Voorzien van nieuwe bougies en vorkkeerringen. Verder zal nieuwe achterband, olie en luchtfilter ook wel handig zijn. VASTE lage prijs 500 euro Rijdt...
  15. R

    Rob's MZ span

    Ook ik ben aangestoken door het zijspan virus. Paar maten van mij rijden al MZ spannen en al gauw had ik ook een MZ ETZ250 met span met kapot blok..echter voordat ik al een ander blok had gemonteerd heb ik het span gedemonteerd ivm met ruimte gebrek. Wij gingen al een paar keer met de motor op...
  16. R

    Honda NTV650 '93 600 euro

    Wegens aanschaf zijspan nu ruimte gebrek: Honda NTV 650 uit 93 voor opknap,onderdelen of gewoon rijden. Voor deze prijs is het natuurlijk geen perfecte: deuk in tank,scheur in zadel(dichtgeplakt met duct tape),cockpit beschadigd,koplamp en stuur wat scheef(ander stuur erbij) verder wel nieuwe...
  17. R

    Ratbikemeeting 20-8-2008 Zoetermeer,iedereen welkom!

    Bedoel natuurlijk 20-9-2008! Krijg het niet veranderd :o Ook voor glimmende fietsen 8-), iedereen welkom!!! maak er eens een toertochtje van,leuke bands, eten en drinken, onderdelen stand en misschien zelfs een tattoo artist!
  18. R

    Suzuki LS650 Savage

    Wegens te veel motoren en te weinig tijd en plaats te koop: Suzuki LS 650 Savage uit '95,5bak,25 kW, met wat werk. Wat moet gebeuren:voorvorkkeerringen, roestig achterspatbord vervangen/repareren ,richtingaanwijzersarmpjes vervangen (zijn erbij),het geheel overspuiten voor het mooie, een...
  19. R

    Yamaha FJ 1100

    He lui, heb em nog niet zo lang maar vanwege aankoop BMW R60/6 moet deze eruit. Het is een FJ1100. Al mooi matzwart al het plastic is er al af.En ook de tellers en lampjes enz.Mono zadel maar ook nog een duozadel erbij welke nog gemonteerd kan worden. Ik heb er een nieuwe accu ingezet. Ik wil er...
  20. R

    Yamaha RD 250/350 LC onderdelen

    Yamaha RD 250/350 LC (4L1/4LO) onderdelen: motorblok compleet met carbs,luchtfilterbox,uitlaten en radiateur: 250 euro verder wielen,voorvorken,achterveren,zadels,tanks en plaatwerk (origineel wit en grondlak) en veel klein spul :prijzen max. 100 euo
  21. R

    Yamaha XS 400 onderdelen

    Yamaha XS 400 ('80-'84) onderdelen: motorblok met carbs en filterbox: 100 euro, verder wielen,voorvork,tanks en zijkapjes en veel klein(er) spul: max. prijs 50 euro
  22. R

    MZ 500 R caferacer projekt

    He lui,ik heb besloten om mijn MZ 500R met Rottax eencilinderblok niet te verkopen maar ik ga em ombouwen naar caferacer *O* Het is nu nog een ratchopper maar das zo veranderd. De ideeen,plannen en onderdelen: -kort caferacerzitje, gekocht van Radjatoe *O* ,binenkort bij mij thuis -andere...
  23. R

    Honda NTV650 ratbike

    Honda NTV650 ratbike uit 94 niet mooi, ideaal voor wintergebruik of onderdelen,redelijke staat, VASTE prijs 700 euro 06-21408328
  24. R

    Ossa 250 trial '72

    Voor opknappen of onderdelen: Zeldzame Ossa 250 Mick Andrews Replica trialmotor uit 1972. Heeft nu accu ontsteking. Andere ontsteking aanwezig en werkplaatshandboek. Verder redelijk compleet.Met Nederlands kenteken. VASTE prijs 500 euro.
  25. R

    Yamaha DT125LC

    Yamaha DT125LC voor opknappen of onderdelen,met kenteken uit 1983.Motorblok er los bij.Extra onderdelen erbij zoals gedemonteerd blok,schokbreker,tank enz. VASTE prijs 300 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan