Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sorage
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sorage

    Powercommander motor niet starten

    Hey, Onlangs een powercommander5 aangeschaft voor een MV agusta 1078f4, na installatie starte de motor nietmeer ( gaat wel rond, niet starten ) Dacht ik van hmm.. de boel ergens verneukt. Benzine toevoer op de inj rail gecontroleerd en die is nog goed ( losgekoppeld, primen = squirt benzine )...
  2. Sorage

    Aprilia RRV 550

    zul je aan deze kant van de plas niet vaak tegenkomen Basis was een aprilia sxv maar dan aangepast voor racing. In het verleden was een speciale klasse in de UK waarin deze reden, zijn er maar 50 van gemaakt en deze is netjes zoals het hoort. Vers blok. Nog geen uur op de teller. Is vorige maand...
  3. Sorage

    GSX 1400 "the big heavy wobbler"

    Ze moet helaas de deur uit, de fiets wordt amper gebruikt, ik wil meer circuit gaan rijden en daar is deze fiets gewoon te mooi voor. Echte gsx die hards zullen de fiets wel kennen van op het gsx forum. een korte samenvatting van de aanpassingen Dymag wielen aangepaste voorvork + nitr coating...
  4. Sorage

    Ducati 959

    Door de covid toestand staat de fiets hier maar stof te happen, ging er leuke dingen mee doen maar dat is er allemaal nog niet van gekomen. Fiets is echt TOP onderhouden, blok is vorig jaar opgen geweest bij JHP ducati in UK, factuur is erbij. Rijwielgedeelte : Dymag upx7 velgen Mupo factory...
  5. Sorage

    ducati 998 voorvork/ktm voorvork & supermoto wielen

    heb hier nog een ducati voorvorkje liggen die ik ooit ging gebruiken voor een fiets..maar heb teveel motoren nu en het komt er maar niet van om die eindelijk eens in te bouwen. vork is recht en netjes,geen krasjes of dergelijk en dicht. heb er indertijd veel te veel voor betaald maarja..ik...
  6. Sorage

    Invoeren frame, maar geen koopovereenkomst

    hey, Vraagje dus, ik kom net terug van de douane, en ik wou er m'n motorfiets inschrijven ( ik had een frame gekocht op ebay omdat ikzelf geen papieren had ) het frame werdt geleverd met fahrzeugbrief natuurlijk. Dus ik daar vrolijk mee naar de douane, wat blijkt dus dat ik ook nog een...
  7. Sorage

    clipons of handlebars ?

    hey, Ik heb een vraagje, khad een rgv gekocht en die had wat schade ... ( je kent het verhaal wel ) Er stond eerst een crosstuurtje op maar ik heb er clipons opgezet omdat ik dacht dat het wat fijner stuurde ( zoals het hoort ) maar ik vraag me nu af wat beter is ? Of hangt het allemaal zo...
  8. Sorage

    Nissin remklauw probleempje

    Hey Ik heb een probleem met m'n tokico* remklauw. Ik wil hem namelijk een opknapbeurt geven want de piston's keren niet helemaal terug. Maar het lukt me niet eens om het pinnetje te verwijderen die de remblokken vasthoudt piccie het pinnetje dus die in het midden loopt. Ik weet dat er een...
  9. Sorage

    Op maat gemaakte uitlaat bochten iemand ?

    Hey Ik ben verdwaald uit het brikkenforum...maar ik kom hier toch wel regelmatig een kijkje nemen want ik vindt de realisaties die jullie met je choppers doen echt :} Ik zie vaak mensen met verandere uitlaten..nou ik vraag me of hoe jullie dat doen, ik wil eigenlijk ook m'n uitlaat wat...
  10. Sorage

    TWEEL ?

    hey Ik weet niet of het al gepost is op het forum maar ik zal het hier toch wel eens neerplanten http://www.gizmag.com/go/3603/ Lijkt me spannend om te zien of ze daadwerkelijk zullen verschijnen Wat denk je zelf ?
  11. Sorage

    Korte dempers?

    Hey Ik ben eigenlijk een brikkert maar ik ga me vraag toch naar jullie toe richten. Ik ben op zoek naar een setje korte dempers, of kan iemand me een link geven ofzo waar ik die ergens kan vinden ? ik zoek zoiets..dit is gewoon om een indicatie te geven van hoelang ze moeten zijn, hoeft niet...
  12. Sorage

    cb wil niet starten ? (nog 1)

    hey blijk ik wel de zoveelste te zijn die z'n motor niet gestart krijgt. Kheb ffe de search afgelopen en ook wat tips bekeken maar ik kom er niet wijzer uit. Toestand Oude cb 250 twin van 73, bij mij nog nooit gestart. kheb nieuwe bougie's +kappen gestoken de batterij is inorde!! :+ ( net...
  13. Sorage

    Jaa hoor ik er nou eindelijk bij! ook nen cb

    hey ben dus vanmorgen achter m'n eerste motor geweest :] , khad hem al een tijdje het oog en kheb dus beslist om hem te kopen. Het is een honda CB250 cc van 1973 een oldtimer dus met bijna dubbel mijn leeftijd. Ik ben er heeeel heel blij mee maar mijn ouders niet :X oh ze begrijpen het niet...
  14. Sorage

    Gezocht WPHB voor cb 250

    hej ik ga binnenkort m'n cb hebben, en door gebrek aan technische kennis van cb's zou het wel handig zijn als iemand me een wphb zou kunne opsturen / doormaile ofzo. ik wil er gerust wel wat voor betalen hoor het maakt nix uit. zolang die niet in het duits is :) het gaat over zo'eentje...
  15. Sorage

    vertel ..CB250

    hey ik had het bijna opgegeven om cb rijder te worden, maar onlangs vertelde iemand op het werk dattie nog een CB250 had staan en die wegdoet. Ik ben eens gaan kijken, op het eerste zicht zag die er nog goed uit, had lange tijd stillgestaan maar geen spatje roest op de uitlaten :) Maar zoals...
  16. Sorage

    verf afbijt...welke ?

    hey ik heb ffe de search gebruik maar kwam steeds bij topics over velgen polijsten, maar ik zoek eigenlijk een goed product om verf van frames te doen. Ik heb zo'n productje maar dat moet je oplossen in water en daarna aanbrengen. Zelf hebbik het nog niet geprobeerd maar op de bijsluiter staat...
  17. Sorage

    Brik als begin ?

    hey Ik ben van plan om binnenkort een motor aan te schaffen, niet zomaar een motor ofzo een BRIK natuurlijk :) .( ik denk aan een cb ) Mijn keuze om een brik te kiezen is : goedkoop , een schuiver kan geen kwaad ( wel zonde :( )goedkoop ;) De vraag is natuurlijk of dit wel verstandig is ...
Terug
Bovenaan Onderaan