Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: badtzmaru
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. badtzmaru

    KTM 990 Super Duke Hangout deel 6

    KTM 990 Super Duke Hangout deel 6 "Real men ride naked twins" editie If all of life were like a KTM Super Duke it would be a short, barely glimpsed blur of action-packed vignettes. There is surely nothing more frenetic on two-wheels...
  2. badtzmaru

    Elfstedentocht kaartje

    Beste forummers. Helaas is er bij ons 1 verhinderd zodoende heb ik een kaartje over, die voor het normale bedrag weg mag. De kaartjes zijn officieel uitverkocht. Op=op
  3. badtzmaru

    Iris cheque besteden in een motorzaak...? (VVVbon)

    Wie o wie kent of weet er een motorzaak waar je deze bonnen kan inleveren...? Ik ben namelijk opzoek naar een tanktas van BAGS CONNECTION en heb nog een IRIS CHEQUE in de kast liggen die ik daarvoor wil gebuiken... Nu wordt ik op de site van www.vvvirischeque.nl niet echt wijzer.. Die geef...
  4. badtzmaru

    YAMAHA R1 5500,- met kenteken.

    Yamaha R1 2002 met 49.000 km op de teller en met VEEL extra opties!!!! Zeer nette motor voor een zeer nette prijs VASTEprijs 5500,- Euro Laser Hotcam carbon uitlaatdemper Hoog gemonteerd + DB killer aanwezig Hyperpro racing vering in de voorpoten Extreme Tech stuurdemper Racing...
  5. badtzmaru

    Kleine Arai vizier stickertjes...?

    Wie kan mij helpen..? Ik ben opzoek naar de kleine stickertjes van het arai logo, zoals hieronder op het vizier.... foto google Ik heb de zoek functie gebruikt, maar ben niks wijzer geworden. Dealer kon me ook niet helpen... Waar kan ik deze bestellen..?
  6. badtzmaru

    Scala rider uitbereiden..?

    Wie kan mij helpen de zoekfunctie en de dealer maken mij niet wijzer.... Ik heb al enige tijd een TomTom rider 2 in mijn bezit. Met een Scala Rider blauwtand headset, dit bevalt mij uitstekend!!! Nu wil ik ook graag met mijn vriendin communiseren tijdens het rijden "bike 2 bike" en mijn...
  7. badtzmaru

    Zeer mooie R1 met VEEL opties!! Nieuw model 2002

    Yamaha R1 2002 met 49.000 km op de teller en met VEEL extra opties!!!! Zeer nette motor voor een zeer nette prijs VASTEprijs 5500,- Euro Laser Hotcam carbon uitlaatdemper Hoog gemonteerd + DB killer aanwezig Hyperpro racing vering in de voorpoten Extreme Tech stuurdemper Racing...
  8. badtzmaru

    tank R1 vervangen start niet meer

    Ik had een tank met schade. Ik heb hiervoor een nieuwe gekocht zonder brandstofpomp. Nu heb ik enkeld de brandstofpomp omgezet en de boel weer aangesloten. Resultaat hij start niet meer. 10 liter 98 erin gemieterd. Noodschakelaar staat goed. Benzinepomp Check doet het goed Bij contact...
  9. badtzmaru

    stuurdemper R1 '02 '03 gezocht

    Ik ben opzoek naar een redelijk betaalbare stuurdemper +- 200 Euro
Terug
Bovenaan Onderaan