Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ijpie013
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ijpie013

    Macna jas en broek maat L

    Jas met regenvoering, wintervoering en ventilatie mogelijkheden. Voorpand van de jas is uitritsbaar waardoor het een doorwaai jas wordt. Ook ventilatie op de armen. Broek met regenvoering en wintervoering. Half leer. De waterdichtheid is niet meer 100%. Af te halen in Tilburg. Gratis of voor...
  2. ijpie013

    Hein gericke doorwaai broek xl

    Zo goed als nieuw. Lang geleden gekocht, maar 5 keer aangehad. Past mij niet. Vraagprijs : eigenlijk niks of verras me met een speciaal blond of tripel biertje
  3. ijpie013

    uitlaat BMW K1200S

    uitlaat bmw k 1200 s gebruikt, heb zelf een netter exemplaar op de kop kunnen tikken, vandaar deze in de verkoop. zit wat verkleuring op, verder netjes en goed werkend. vraagprijs 50 euries.
  4. ijpie013

    garmin streetpilot 3 & 2610

    Zijn de streetpilot 3 of 2610 nog bruikbaar als motornavigatie? Ik wil hooguit 3 of 4 keer per jaar een route downloaden en rijden, heb nu nog een gps V maar die kan ik niet meer updaten aangezien dat alleen via lpt poort gaat, en die heb ik niet meer. Ik zoek dus een goedkoop alternatief...
  5. ijpie013

    3 daagse proefrit Honda SW 600

    Honda nederland heeft een leuke actie: 3 dagen proefrijden op een scooter. Ik heb gekozen voor de SW 600. afgelopen woensdagavond opgehaald, straks moettie terug ;( rijd zelf al 5 jaar CBF1000, fijne motor, lekker snel. Maar ik moet toegeven dat zo'n scooter ook wel voordelen heeft, je...
  6. ijpie013

    ijpie013

    hallo, ik ben een nieuw lid van dit motor-forum. zoals mijn naam al een beetje aangeeft kom ik uit tilburg (013) mijn huidige motor is een suzuki v-strom 1000, hiervoor heb ik al een honda transalp, bmw r1100rs en een yamaha thundercat gereden. ik rijd redelijk veel, bijna dagelijks...
Terug
Bovenaan Onderaan