Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Saluti di Monstro

    Nieuwe Ducati Corse (Dainese) broek, hoogwaardige kwaliteit leer (ongedragen exemplaar)

    Deze ongedragen broek is gemaakt van zeer soepel kwaliteitsleer (origineel Ducati by Dainese) Maat is 56 (Dainese maten - Italiaans- vallen doorgaans iets kleiner) Broek heeft mij 429 euro gekost, dus ik reageer niet op biedingen, de prijs (159 euro) is zeer scherp voor een nieuwe Dainese...
  2. Saluti di Monstro

    Te koop zeer mooie Ducati 999 (originele Monoposto) uit 2004, the beast...

    KM stand 32000 en eind 2018 groot onderhoud uitgevoerd bij de Ducati Dealer in Hippolytushoef (ook de riem, ketting, tandwielen zijn vervangen) en meteen twee nieuwe Pirelli's eronder laten zetten. Daarna is er geen meter mee gereden en staat deze onder de druppellader in een verwarmde garage...
  3. Saluti di Monstro

    Een held..

    Er bestaan geen woorden die deze verschrikkelijke gebeurtenis kunnen omschrijven, maar deze motorrijder is een held! De kans is klein, maar laten we hopen dat deze man het heeft overleefd... Motorrijder klom op moordtruck
  4. Saluti di Monstro

    Ducati Performance zadel + seatcover Monster 1100/796/696

    Zadel en seatcover nieuwstaat. Zadel is met rode stiksels en seatcover is speciaal gespoten (onder de blanke lak) met 1100S kenmerk. (Gouden belijning is ook spuitwerk ! geen biesje) Vraagprijs zadel: 125 euro Vraagprijs Seatcover 165 euro Ophalen (kop van NH) of verzenden (kosten koper)
  5. Saluti di Monstro

    X-lite X-801 RR Replica J. Cecotto nieuw in doos

    Deze nieuwe X-801 RR is niet gedragen en zit in de doos. Heb deze 1,5 jaar geleden gekocht vlak voordat ik mijn S4RS verkocht. Maat is Large en ik wil er 150 euro voor hebben. Prijs is derhalve niet bespreekbaar (ook niet all-in verzendkosten) omdat dit een zeer scherpe prijs is voor een...
  6. Saluti di Monstro

    Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

    Beste liefhebbers en bezoekers... leuk dat je ff langskomt ! Op de Keulse Intermot in de herfst van 1992 maakt het publiek voor het eerst kennis met de Monster en in 1993 ging zij eindelijk in productie. Het model viel meteen op door zijn eenvoud en vloeiende lijnen en is uitgegroeid tot een...
  7. Saluti di Monstro

    Stoner Replica (Nolan N94) nieuwstaat !

    Ik heb hier een Nolan N94 Stoner Replica in de maat Large Deze is niet meer nieuw te koop en die van mij is echt maar 1 x gedragen. Ik heb een verzameling replicahelmen en wegens plaatsgebrek gaan er een aantal exemplaren uit. Deze komt dus vanuit een vitrine en heeft ook een donker (en...
  8. Saluti di Monstro

    Difi Miles Jack maat 54 (Slechts 4 x gedragen)

    Zie: Motorshopper: Difi Miles jack
  9. Saluti di Monstro

    Difi laarzen Explore Aerotex mt 44 (slechts 4x gedragen)

    Zie: Motorshopper: Difi laarzen Explore Aerotex
  10. Saluti di Monstro

    HJC R-PHA 10 plus Matzwart maat Large 3x gedragen

    Zie: Motorshopper: HJC R-PHA 10 plus Matzwart maat Large
  11. Saluti di Monstro

    Ducati Monster "de Nuovo Mostro" parte 5

    Beste liefhebbers en bezoekers... leuk dat je ff langskomt ! Op de Keulse Intermot in de herfst van 1992 maakt het publiek voor het eerst kennis met de Monster en in 1993 ging zij eindelijk in productie. Het model viel meteen op door zijn eenvoud en vloeiende lijnen en is uitgegroeid tot een...
  12. Saluti di Monstro

    Monster seat, uniek exemplaar ! DP 696/796/1100/1100S/1100

    Binnenkort beschikbaar uniek zadel van Ducati Performance. Dit zadel was slechts enkele maanden te koop na introductie van de nieuwe Mostro (1100/1100S) in voorjaar 2009 én destijds geleverd met rode stiksels ! (was alleen bij de eerste serie) Het gaat om de 96766909B Bella comfort (maar...
  13. Saluti di Monstro

    Speciaal Stuurkuipje Monster 696/796/1100/1100S/1100 EVO

    Hoi ! Ik heb er twee liggen: een ongebruikt exemplaar, kleur Rosso, prijs 100 euro een gebruikt (speciaal gespoten) exemplaar (deze is overigens geheel kras,- en schadevrij) prijs 120 euro alles is onder de blanke lak gespoten, zie foto Opsturen + 6,75 en ophalen kop van NH enne...
  14. Saluti di Monstro

    Oakley Fuel Cell Custom Valentino Rossi, Nieuw !

    Oakley Fuel Cell Custom Valentino Rossi, ongedragen. PRIJS : 79 euro Dit model speciaal laten maken bij Oakley UK, betreft dus een origineel Oakley exemplaar en geen heimelijke namaak. Verzendkosten vanzelfsprekend voor de koper.
  15. Saluti di Monstro

    Volledige Dainese lijn (Jack, broek, laarzen, handsch) nieuw

    Ik heb een Dainese outfit te koop welke ik hooguit een half uur heb gedragen. Geheel compleet en in absolute nieuwstaat, originele facturen (separaat) meegeleverd. Dainese G.Rapier pelle (zwart) jack (uitritsbare voering) maat 54 prijs 225 euro Dainese Carbon cover (zwart) handschoenen...
  16. Saluti di Monstro

    Ducati TWIN helm (Suomy) maat XL nieuw in doos

    Nieuwe Ducati TWIN helm (Suomy) maat XL compleet in doos, slechts 1 x gedragen inclusief een extra dark smoke vizier. De rode uitvoering dus, deze is overigens niet meer verkrijgbaar ! Originele factuur (mei 2012) zal worden meegeleverd. Graag reactie via PB en prijs is muurvast: 250...
  17. Saluti di Monstro

    Berik jack 5918 en broek 5927

    Berik motorjack 5918 in zeer goede staat. Maat is (italiaans) 56 en komt overeen met 52/54. Jack is in perfecte staat inclusief uitneembare voering en harde protectie. Prijs 125 euro Berik motorbroek 5927 in goede staat. Maat is 52 KORT. Prijs 75 euro Prijzen zijn zéér scherp en derhalve...
  18. Saluti di Monstro

    X-lite 602 Lorenzo replica (large) in doos

    Deze nauwelijks gedragen X-Lite lorenzo replica is voorzien van een extra dark smoke vizier. Deze Lorenzo replica heeft geen merkgebonden (Yamaha) decals en de 3 Lorenzo's life poppetjes zitten ook niet op de achterkant van de helm. Het is dus de meest neutrale uitvoering. (zie de onderstaande...
  19. Saluti di Monstro

    Suomy Spec 1R nieuw in de doos

    Suomy Spec 1R helemaal nieuw in doos, dus geen heimelijk gedragen helm. (Kaartjes e.d. zitten er nog aan) Maat XL en kleur Silver magnum (metallic zilver dus) Gekocht om te laten spuiten door Jan Smit Graphics voor bij mijn Paul Smart, deze is onlangs verkocht. Een nieuw (in ongeopende...
  20. Saluti di Monstro

    Ingebonden Motor magazine + Strada v.a. 2007

    In absolute nieuwstaat, dus geen stukgelezen exemplaren... Moet snel weg en is gratis af te halen (in z'n geheel) A.s. dinsdag13 december 2011 ligt alles bij het grofvuil depot. Niet posten, maar mailen o.v.v. wanneer op te halen. in de kop van NH Ik reserveer NIET en verstuur niets...
  21. Saluti di Monstro

    Ducati Monster 1100 EVO

    Verkocht
  22. Saluti di Monstro

    Te Koop verkorte RVS achterkantje Ducati Classic/Paul Smart

    Eenvoudig te monteren (plug and play) een ander achterlicht is wel noodzakelijk. Prijs is 50 euro Interesse via de meel :Y
  23. Saluti di Monstro

    Te koop Suomy vizieren t.b.v. Spec-1R & Extreme helmen

    Beste motorrijders, Ik heb een dark-smoke en een iridium gold (anti-fog & anti-scratch) vizier liggen t.b.v. Suomy Spec-1R & Extreme helmen. (dus geen ander type) Beide zijn gebruikt, doch in onberispelijke staat. (dus geen krassen) De iridium zit nog in plastic en is één keer gedragen...
  24. Saluti di Monstro

    Suomy Spec Extreme Capirossi XL (Ducati) NIEUW

    Een bijzonder mooie Suomy Spec Extreme Capirossi XL Ducati Suomy ( L.Capirossi Ducati periode) Deze zit eigenlijk nieuw in de doos (hooguit twee keer gedragen tijdens demo rit) en is in een unieke -tricolore-kleurstelling. (Zeldzame helm, niet meer leverbaar exemplaar) Verzenden is -bij...
  25. Saluti di Monstro

    Nieuwe Suomy Capirossi Mugello XL in doos

    Ik heb hier een nieuwe Suomy Capirossi Mugello XL in de doos staan. XL is overeenkomstig met 58-60. (Italiaanse maten vallen kleiner) Dus een ongedragen en zeldzaam model (zeker in de courante maten) in doos met helmtas en folie op het vizier. Reden verkoop: Inkrimping L. Capirossi...
Terug
Bovenaan Onderaan