Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ilja
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Garage opruiming

    Ik breek mijn nek wanneer ik door mijn garage loop, dus ik heb wat spullen te koop: XL500 flattrack project bestaand uit een frame + flattrack zitje + drie dozen onderdelen. Zit gewoon een kenteken bij. 100,- Xr600 zadelcover overtrek 15,- KTM 505 sx quad demper 50,- Bridgestone...
  2. I

    Gezocht: Stukje DID 50VX ketting a 4 links...

    Heeft er iemand nog een stukje did 50vx ketting liggen? Ik heb slechts 4 links nodig... Zou mooi zijn, dan kan ik mijn cb750 turbo gaan testen.... ;-) :P
  3. I

    Offset tandwiel voor div motoren 15.88mm of 5/8 inch

    Offset tandwiel, ongebruikt! 15.88mm offset en geschikt voor de volgende modellen: FZR-1000 87-95, YZF-750 94-98, FZR-600 89-99, GSXR 100 86-98, GSXR-1000 01-04, GSXR-750 86-95, GSX-600 85-93, ZX-750E Turbo 1984-85, ZX-750 87-94, KZ-650 77-80, XZ-600 85-93 Wegens verandering in...
  4. I

    Yamaha TR1 of XV920 met ketting, evt alleen blok of chassis

    Ik zoek een Yamaha tr1 of xv920 virago met ketting aandrijving. In principe heb ik alleen het frame+ het blok met wat randzaken nodig. Mag ook een motor zijn die niet loopt of dingen mist. Weet je iets? Laat het me even weten.. Thanks! :)
  5. I

    Stukje DID 530VX O-ring ketting (10 schakels)

    Ik zoek een stukje 530 ketting om mijn huidige ketting mee te verlengen. Ik heb namelijk een andere achterbrug in mijn cb750 f1 supersport gebouwd maar nu is de ketting wat te kort.. de ketting die erop ligt is net nieuw, dus zonde om een nieuwe te bestellen. Heeft iemand nog een stukje...
  6. I

    Gevraagd: GPZ1100 / Z900 / z1000 / z1100 opknapper voor proj

    Ik zoek een kawasaki gpz1100 (ook unitrack, of z900 / z1000/ z1100) basis voor een project. Het maakt niet uit als hij niet loopt of onderdelen mist. Wat voor mij belangerijk is zijn de volgende delen: -het frame met kenteken -blok met alles om hem te laten lopen -draadboom met...
  7. I

    Marktplaats oplichters..

    'XJR schokkers' http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-yamaha/m626993822-nwe-gasgevulde-schokbrekers-xjr-1200-of-1300.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr...
  8. I

    '77 Honda cb750 supersport (turbo) makeover

    Omdat de Kawa turbo (Kawasaki z650 going turbo.) eigenlijk zo goed als klaar is, en daar alleen nog wat 'details' aan gedaan moeten worden, ben ik gestart aan een nieuw project.. Ben namelijk niet zo goed in het afronden van details.. :+ ) NIEUW PROJECT: Plan is om op basis van mijn...
  9. I

    Cr (f) USD voorvork

    Voor een usd conversie van mijn xr600 ben ik opzoek naar een USD voorvork van één van de cr modellen van honda. CRF mag ook. Liefst een kayaba vork van een cr500 van 95 of later. Heb je iets liggen? Laat het me even weten middels PM of email. :)
  10. I

    Gebruikte offroad en supermoto banden

    Ik heb nog wat bandjes over...misschien dat iemand er nog iets aan heeft? 1x Maxxis goldspeed voorband -not for road use 1x Michelin radial achterband -not for road use 1x Kenda trackmaster achterband - 18inch 1x IRC volcanduro voorband - 21inch 1x Kenda k778 enduro FIM - 18inch...
  11. I

    Kawasaki z650 going turbo

    In navolging van mijn oude topic: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/186132/Kawasaki-Z650-Cafefighter-1.html Nu een nieuw topic om mijn 'snode plannen' in te plaatsen. Eerst even een samenvatting: De z650b1 vlak na aankoop ongeveer 5-6jaar geleden: De eerste twee jaar...
  12. I

    Turbo garrett T2 of vergelijkbaar..

    Mijn oldskoel kawa gaat een turbo krijgen... wie heeft er nog eentje liggen? :)
  13. I

    Cb500 four vraag. Wat is dit?

    Ik heb zojuist de motor van mijn vriendin weer in elkaar gezet met verse zuigertjes, nieuw geboorde+gehoonde cilinders cilinders, ingeslepen klepjes en nieuwe klepseals. Het laatste wat er gemonteerd moest worden voordat de tank er weer op kan, en de boel weer tot leven gewekt kan...
  14. I

    Zuigerspeling Honda cb500 four

    Wegens het laten opboren en honen van de cilinders van een CB500 four uit 1972 ben ik opzoek naar de zuigerspeling. (die ik moet doorgeven aan het revisiebedrijfje) Ik kan in de werkplaatshandboeken hier geen gegevens over vinden. Na het doorspeuren van meerdere websites en fora kom ik...
  15. I

    XR600r originele uitlaat. (of stille aftermarket)

    Ik zoek een originele, niet opengesloopte uitlaat, of een stille aftermarket uitlaat voor mn xr600. Ik heb nu een open uitlaat en ondanks de gave klappen wil ik liever dattie stil is. Durf zo het bos niet in! :+ Heeft iemand nog wat liggen?
  16. I

    Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 4

    *Welkom in het 4e deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic."* *Welkom in het 4e deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic."* Hieronder een aantal interessante links: Het grote XR250/500/600/650 topic Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2 Honda XR 250 t/m 650cc Topic...
  17. I

    Honda xR600r motorschade....revisie

    Paar weekjes geleden een mooie *volledig gereviseerde* XR600r gekocht die goed liep en er goed uitzag. Mee naar huis gereden (130km over de snelweg.. gangetje van 80-110km/u) en daarna nog een weekje mee rondgereden. Geweldig hoe dat ding rijd! Gedurende dat weekje een keer een *clunk*...
  18. I

    Inlaatkelken 40mm (Kawa z650/ CB?)

    Een set inlaatkelkjes van 40mm. Ik heb ze niet meer nodig vanwege CV carbs. 60,- voor alle 4.. Verzenden no problem. :) :]
  19. I

    Vraagje aan de CB500four experts: takketakketak in de 5

    Mijn vriendin heeft een Honda CB500 four uit 1976. :] Wanneer deze in de 5e versnelling staat hoor je een soort takketakketakketak geluid. Lijkt net of de ketting ergens tegen aankomt/te los staat, maar dat doettie niet. :+ Als je wat harder gaat rijden lijkt het weg te gaan. Je hoort t...
  20. I

    CB500 four vraag: taktak in 5e versnelling

    Mijn vriendin heeft een Honda CB500 four uit 1976. :] Wanneer deze in de 5e versnelling staat hoor je een soort takketakketakketak geluid. Lijkt net of de ketting ergens tegen aankomt/te los staat, maar dat doettie niet. :+ Als je wat harder gaat rijden lijkt het weg te gaan. Je hoort t...
  21. I

    Clipons 46mm

    Ik zoek een setje clipons voor poten van 46mm? Gewoon rechte clipons. Wie o wie? :)
  22. I

    Oldtimerverzekering; waar nog te vinden?

    Mijn vriendinnetje heeft een mooie Honda CB500 gekocht uit 1976. *D Deze motor moet uiteraard verzekerd worden, maar we kunnen nergens meer een oldtimerverzekering vinden. Ook bij de KNMV waar ik mijn eigen oldtimer heb verzekerd (zonder andere verzekeringen te hebben bij KNMV op het...
  23. I

    Voorwiel cbr600 / cbr900

    Ik zoek nog een zesspaaks cbr voorwiel.... Wie heeft er nog een liggen? :)
  24. I

    1 cilinder te rijk Z650

    Ik sta voor een raadsel.... :+ Cilinders 1,2 en 4 lopen goed, en de bougies blijven schoon. Bij cilinder #3 is de bougie zwart, en na schoonmaken binnen 1min weer zwart, hierdoor stopt de bougie met vonken na een tijdje rijden.... Door met de colortune te kijken kan ik de luchtschroeven...
  25. I

    Husqy wrk250

    Ik heb een tijdje terug een Husqvarna wr250 uit 1989 opgeknapt. Onder andere nieuw nicasil+nieuwe zuiger. Tijdens de eerste rit merkte ik dat de 4e versnelling eruit schoot, dus moest het blokje weer los. Toen zag ik dit : Rondom de hele cilinder zitten "vegen" Wel heel erg...
Terug
Bovenaan Onderaan