Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: juweeltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. juweeltje

    Chroom bouten website?

    Iemand een goed adres waar ik online chroom bouten en moeren kan bestellen.Meer specifiek voor een restauratie project.... Dank u
  2. juweeltje

    off topic vraagje over oldtimer stuff

    Beste forum leden, Ik ben naast het motorrijden ook momenteel bezig met het restaureren van een oude elektrische Berkel vleessnijmachine model 114 uit de jaren 50. Ik zou moeten oude smeer ringen vinden in een soort verlours. Via een kanaaltje worden deze bevochtigd met het toebrengen van olie...
  3. juweeltje

    vacuum benzine pomp, wie kan mij uitleg geven

    Iets totaal anders en heeft niet met mijn motor te maken. ik heb een 5 pk briggs&stratton grasmachine , gewoon een simpel ding. Ik zou deze willen gebruiken op rook te maken. Ik weet dat dit kan door diesel in de uitlaat te gaan spuiten Maar om die diesel in te spuiten heb ik een pompje...
  4. juweeltje

    .gdb file omzetten naar .gpx

    Wie kan er voor mij vlug even een .gdb file even omzetten naar een .gpx file. Ik zou dus graag een garmin file uitlezen, maar gezien ik geen garmin toestel heb, kan ik spijtig genoeg de file niet correct genoeg uitlezen met bv tyre (hij heeft toch enkele fouten op de route) en mapsource van...
  5. juweeltje

    smartphone / gps waterdichte case arkon

    Ik verkoop hierbij mijn spatwaterdichte case voor op de motorfiets, waar je een telefoon of gps (max 12,5x7,0cm) in kan stoppen.Er is een toevoer voorzien voor eventuele kabel.... de case kan je in verschillende standen zetten, en eenvoudig afneembaar. er is een houder voor ronde stuurbaren...
  6. juweeltje

    Slimme trailers...

    Misschien nog een topic die niet bestaat, en toch heel nuttige informatie kan bevatten.... welke trailers zijn goed , eenvoudig of beter dan de andere op de markt?, pen het dan hier neer ik start alvast: heeeeel slim bedacht en dit voor 680 euro zelfs prachtig ...
  7. juweeltje

    reiskoffers caponord etv 1000 te koop

    ik bied met caponord etv te koop aan, zie http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/264369/nette-caponord-etv-1000-te-koop-1.html maar...... indien iemand zijkoffers zoekt (ik heb ze trouwens NOOIT gebruikt), zijn deze apart ook te koop.....
  8. juweeltje

    nette caponord etv 1000 te koop

    Belgische caponord te koop etv 1000 04/2003 18,500km groot onderhoud gekregen op 15000 (nieuwe accu, lucht-en oliefilter, bougies, remmen v+a, enz,... motorfiets is toptop in orde, nodige onderhoud gedaan, je kan er zo mee de baan op! met middenbok met extra large givi topkoffer met...
  9. juweeltje

    aprilia caponord vs v-strom DL 1000

    hallo iedereen, ik sta op punt om mij een occassie motorfiets aan te schaffen, maar ik twijfel nog uit 2 modellen: de aprilia caponord en de DL 1000 v -strom van suzuki. met beide heb ik nog niet kunnen rijden, maar ik weet er enkele te koop staan....dus komt nog wel zijn er hier...
  10. juweeltje

    samen geflitst, wat is het gevolg?

    stel, ik heb het nog nooit tegengekomen, maar.... je rijd lekker hard naast elkaar op de openbare weg, en flitttsssss..... je staat dus beiden op de foto. Wordt deze foto dan geelimineerd omwille dat ze niet weten welke bestuurder hard gaat of niet? wie weet het of heeft het al meegemaakt...
  11. juweeltje

    oude externe HT bobine defect?wie weet raad? NSU

    hallo, ik heb een nsu prima d van 1957. Helaas heb ik problemen met de ht bobine.Wanneer er spanning komt op te zitten, komt deze ontzettend warm.ik kan er mijn hand niet opleggen. Gezien de zeldzaamheid, vraag ik me af of een der welk 12 volt bobine erop aangesloten mag worden?of kunnen de...
  12. juweeltje

    uitlaat ontbreekt ,andere mogelijkheid?

    ik zit hier aan een nsu 150cc 2 takt te werken.deze motorscooter is van 1957.hij stondt al jaaaaaren stil maar nu heb ik hem kunnen starten,helaas met een hels lawaai omdat de einddemper ontbreekt. kan ik voorlopig (voor het testen) gemakkelijk een andere , niet originele einddemper gebruiken...
  13. juweeltje

    batterij van auto ook goed om te testen?

    ik zit hier wat aan mijn oude nsu te werken en zou hem graag proberen te starten.Helaas heb ik geen 12V batterij..... voor dat ik een nieuwe batterij aanschaf zou ik eerst willen weten of de motor zal draaien..... kan ik ook een gewone autobatterij aansluiten of is dat te zwaar?
  14. juweeltje

    oldtimer ,Nederlandse scooter (bj.1957) invoeren?

    hallo, ik ben Belg en heb via een Nederlandse firma die handeld in moto's een oldtimer motorscooter (150cc) gekocht. Ik heb uiterraard een factuur gekregen, samen met het document "KENTEKENBEWIJS". de nummerplaat hangt nog steeds aan het voertuig. Wat moet ik precies doen om met deze scooter...
  15. juweeltje

    nsu prima van 1957 restauratie.......

    hallo iedereen, ik heb deze topic verplaaatst naar klasiekers, .... ik ben nieuw op dit forum Ik heb een oude NSU PRIMA op de kop kunnen tikken, misschien kennen sommige onder jullie dit wel Het is een 1 cyl van 150cc, een motorscooter uit de glorietijden. Hij stondt volgens mij al heel wat...
  16. juweeltje

    oude mooterscooter van 1957 NSU PRIMA

    hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum Ik heb een oude NSU PRIMA op de kop kunnen tikken, misschien kennen sommige onder jullie dit wel Het is een 1 cyl van 150cc, een motorscooter uit de glorietijden. Hij stondt volgens mij al heel wat jaartjes stil...maar de cilinder zat mooi los en er...
Terug
Bovenaan Onderaan