Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: allroadbird
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. allroadbird

    Yamaha TDM 850 in uitstekende staat. Kleur: Rood

    Hallo motorliefhebbers, Ik heb een Yamaha TDM 850 type 3VD uit 1992 te koop. - Km stand 66208 Km - Nieuw Flip-Up windscherm (origineel scherm zit er ook bij ) - Givi Topkoffer 50 Liter - Rode BAGSTER tankhoes, inclusief bijbehorende tanktas. - Remus sportuitlaat 2 in 1 (donkerbruin...
  2. allroadbird

    Te Koop: Crosslaarzen Alpinestar Tech 6

    Crosslaarzen Alpinestar Tech 6 De laarzen verkeren in prima staat. Uiteraard zijn er gebruikerssporen. De sluitingen zijn allemaal nog 100% in orde. De werkelijke maat van de laars is 47. Dus als je zelf maat 45/46 hebt passen de laarzen prima! Desnoods met een paar dikke sokken...
  3. allroadbird

    Achterschokbreker Honda NX 250

    Gevraagd: Goed functionerende achterschokbreker van een Honda NX 250. Ik weet dat ze eigenlijk nooit goed functioneren, maar bij die van mij is de demping er echt helemaal uit :X . kan dus altijd nog beter. Groeten, Jan Willem
  4. allroadbird

    motorblok Honda NX 250

    hey iedereen, Nadat mijn eigen motorblokje helemaal aan gort is gelopen, ben ik op zoek naar een goed motorblokje van een Honda NX 250 uit 1991 ( misschien passen andere jaartallen ook wel?) dus als je nog iets hebt waar je van af wilt, laat het me dan even weten. mail: vogeljw@hotmail.com...
  5. allroadbird

    De veelbesproken NX250 is dood

    hallo motorfanaten, met pijn in me hart moet ik vertellen dat het motorblok van me Honda NX250 zwaar naar de galamiezen is '( en onherstelbaar beschadigd (wil het nog betaalbaar blijven). hieronder volgen een paar fotos van het onheil. veel kijkplezier B| na wat redeneren begonnen we met...
  6. allroadbird

    waarschijnlijke vastloper NX250, waarmee beginnen?

    hallo sleutelaars, gisteren reed ik even een rondje op mijn Honda NX250 en na ongeveer 5 minuten kreeg ik volgens mij een vastloper :X ik reed nog maar in de eerste versnelling en toen denggg!! blokkering achterwiel. en hij wilde natuurlijk ook niet starten, ook niet in neutraal. en als ik...
  7. allroadbird

    ontzettende ?!$%^#&@^%**( motor

    hallo motormaten, ik heb zojuist iets ontzettend klote meegemaakt en ik wou het ff kwijt. ik zat al een paar weken te klote met me uitlaat die niet goed was waardoor de motor ontzettend klote liep. na een tijd klungelen vanavond en na een paar weken niet gereden te hebben ging ik weer is ff...
  8. allroadbird

    doorboren uitlaat NX 250

    goeindag, heeft iemand ervaring met het doorboren van de uitlaat van een honda NX250?? de boor heb ik wel qua lengte en diameter alleen vroeg ik me af of je er fatsoenlijk doorheen kunt komen?? waarom ik dit wil: mijn uitlaat zit op een of andere manier verstopt, hij kan de gassen dus niet...
  9. allroadbird

    uitlaat NX250

    Hallo iedereen, heeft iemand nog een redelijk goede einddemper liggen van een honda NX250?? of een vervangende demper die ook goed past? laat het ff weten aub. MVG, JW
  10. allroadbird

    verrot lopende NX 250

    hey hallo, ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar het probleem van mijn Honda NX250. eerst dacht ik dat het aan de carburateur lag, dus die heb ik zeer grondig schoongemaakt (Ultrasoon gereinigd) en goed doorgeblazen met de compressor. hierna heb ik hem weer in elkaar gezet met de hoop...
  11. allroadbird

    inhouden NX 250

    hey! ik heb nog niet zo heel lang een honda NX 250 en ik heb er nu een probleem mee. deze vraag heb ik ook al bij de off-road sectie gevraagd maar ik dacht het kan geen kwaad als jullie motortechneuten er ook eens over nadenken. het probleem: als ik stil sta loopt de motor heel mooi ook gewoon...
  12. allroadbird

    inhouden NX250

    goeiendag, ik wilde gisteren weer is een stukkie rijden op me honda NX 250, en toen ik het gas een beetje verder opentrok hield ie heeeel erg in. de motor wilde niet harder dan ongeveer 50 KM per rijden :? wat zou dit kunnen zijn??? zelf dacht ik aan een verstopte hoofdsproeier, maar ik...
  13. allroadbird

    uitlaat NX 250

    goeindag, ik was ff aan het sleutelen vanmiddag en wat bleek nou, dat me uitlaat helemaal ROT is GVD B| ik ben dus een beetje genaaid kan je wel zeggen, ik kwam hier nu pas achter omdat er een mooie RVS plaat omheen gespannen zat |( (het gaat hier om het einddeel van de uitlaat) . nou vroeg...
  14. allroadbird

    uitlaat NX 250

    goeindag, ik was ff aan het sleutelen vanmiddag en wat bleek nou, dat me uitlaat helemaal ROT is B| GVD ik ben dus een beetje genaaid kan je wel zeggen, ik kwam hier nu pas achter omdat er een mooie RVS plaat omheen gespannen zat |( ( het gaat hier om het einddeel van de uitlaat) . nou...
  15. allroadbird

    kleppen stellen Honda NX250

    hallo iedereen, ik heb sindskort een honda NX 250 en ik vermoed dat de kleppen gesteld moeten worden, dit omdat er een regelmatige tik uit me blok komt. dit getik hoor ik echter niet als ik met behoorlijk trekkende motor rijdt.(kan ook komen door kabaal van optrekken :) ) maar dus wel als ik...
  16. allroadbird

    even voorstellen

    hallo iedereen, ik kijk al een hele tijd rond op dit motorforum, en nu vond ik het wel eens tijd worden om me registreren :) . ik heb sinds een paar dagen een Honda NX250, en hij bevalt supergoed. er mankeren nog wel een paar kleingheidjes aan maar dat is nog wel op te lossen, en wie weet met...
Terug
Bovenaan Onderaan