Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jooks
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jooks

    Banden dedicated to Ducati

    Mijn monstertje 1200R is toe aan nieuwe banden, en mijn keuze is gevallen op Pirelli Diablo Rosso 3. Nu zie ik dat er 2 versies beschikbaar zijn in de maat 120/70R17 1) de normale versie 2) versie met code (D) wat wil zeggen: "Dedicated version with higher stiffness for Original Equipment...
  2. Jooks

    Waar online remleiding laten maken?

    Waar kan ik online een staal omvlochten remleiding bestellen? De leiding die ik nodig heb, is geen standaard lengte. Kant en klare kitjes per motorfiets vind ik genoeg op ebay, maar 1 enkele custom leiding heb ik voorlopig nog niet kunnen vinden. en ja ik ben een beetje gemakzuchtig :P
  3. Jooks

    Hoe best een deuk in een tank repareren?

    Zopas heb ik een CB 900 hornet gekocht met omvalschade; er zitten 2 deuken in de tank. Nu zou ik de tank terug strak willen maken en nu vroeg ik mij af wat de beste methode is. Voor alle duidelijkheid; het is een metalen tank. 1) De deuken opvullen met plamuur. Hierbij stel ik mijzelf de...
  4. Jooks

    gebroken distributieketting

    Als bij een motorfiets de distributieketting breekt, welke schade kan je dan zoal verwachten? -ketting stuk -kettingspanner stuk -kettinggeleiders? -kleppen krom -klepgeleiders? -nokkenassen? Kan de distributieketting schade toebrengen aan de carters? De reden waarom ik dit vraag is...
  5. Jooks

    te koop; Arlen Ness 2 delig pak maat 58

    Hoi, Wegens stopzetten motorrijden verkoop ik mijn Arlen Ness pak model titanium 3211. Het pak is een jaar oud en is in nieuwstaat. Ik heb er maar 3000 km mee gereden en ben er steeds zeer zuinig op geweest, de kneesliders hebben nooit de grond geraakt (ik ben een pussy, ik weet het ;) ) Het...
  6. Jooks

    USB Power Commander Accelerator Pump Utility

    Zonet heb ik een powercommander III USB voor mijn moto besteld :P . Nu was ik wat aan't rondsnuffelen op de site van powercommander, en daar kwam ik het volgende tegen: www.powercommander.com/accelpump.shtml Heeft iemand hier ervaring mee?
  7. Jooks

    Hoe plastiek opnieuw laten glimmen?

    Hoe kan ik de plastieken nummerschilden van mijn moto weer laten blinken? Na het verwijderen van stickers die er al enkele jaren hebben opgezeten, zijn er matte delen. Ik heb reeds geprobeerd met polish voor autolak, maar dat is geen succes...
  8. Jooks

    Inlaatkanaalvraagje

    Onlangs heb ik voor mijn motorfiets een 2e motorblok gekocht, omdat ik graag onderdelen in reserve heb liggen (en ik kon die 2e goedkoop kopen). Bij demontage van het reservemotorblok viel mij op dat er een klein verschil zit in de cilinderkoppen van beide motoren. Als je in het inlaatkanaal...
  9. Jooks

    rare bandenmaat slicks

    Ik heb 4 slicks voor mijn moto op de kop kunnen tikken van een faling :9 Nu valt het me op dat de maataanduiding "nogal raar" is. Het zijn dus michelin slicks met de maat 15/61/17. Deze lijken overeen te komen met een 150 brede band en 60% hoogte/breedte. Waarom deze rare aanduiding? :?
  10. Jooks

    Geen knalletje, maar grote BOEM

    Vandaag ben ik nog eens lekker gaan rondvlammen met mijn Kawasaki Supermotard. Na eerst een kwartiertje rondgetoerd te hebben, kreeg ik weer een aanval van "acuut snelheidsgebrek". Ben ik dus gaan beulen met me fiets, zoals nooit tevoren :9 Hier komt ie; na een lang recht stuk vol gas gereden...
Terug
Bovenaan Onderaan