Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lunatis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    problemen met het gelijkvormigheidsattest-help!

    eeps, allereerst een prachtig 2006 en evengoed motorweer toegewenst aan allen! Ik heb twee maand geleden een kawasaki zephyr 750 gekocht, door omstandigheden ben hem ik hem pas deze week kunnen gaan afhalen. Bij deze heb ik dus ook nog maar net de papieren. Het inschrijvingsbewijs heb ik, das...
  2. L

    Kawazaki zephyr rijders laat van je horen!

    hey, gewoon effe uit blijdschap deze melding: sinds vorige week zaterdag een kawasaki zephyr 750cc gekocht, ben er uitermate content mee!! Deze week ga ik hem ophalen en probeer ik wat foto's op te zetten. Iedereen die me kan helpen aan nog meer info omtrendt de zephyr of iedereen die er een...
  3. L

    kawasaki gt of honda cb 750?

    ik weet niet of ik dit hier mag posten of misschien bij brikken en klassiekers maar ik ga het toch vragen. Ik ben al heeeeeeel lang op zoek naar een honda cb 750, model eind jaren 70, begin 80. Nu vind ik ook de kawasaki gt van het jaar 82 regelmatig terug, deze vind ik ook niet mis. Mijn...
  4. L

    aankoop cb 750?

    Is er iemand die mij kan helpen met het volgende: Ik ben dus druk op zoek naar een cb 750 (vanaf '76 tot ongeveer '81). Op tweedehans.nl vond ik deze twee 1) een 750 f1 four, vant jaar '79, 4 cilinder, zr goede staat, 54.000 km, recent groot onderhoud, nieuwe banden, ketting, tandwielen...
Terug
Bovenaan Onderaan