Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Bas Tussengas

    GSXR600 750 SRAD onderdelen

    Hi Motormuizen, Na een srad of 6 te hebben gekocht en een paar jaar op het circuit te vinden zijn, toch maar even een opruiming van de schuur. Praktisch alle onderdelen van een standaard 600 heb ik liggen. Bijzondere onderdelen: -2brothers racing uitlaat systeem rvs met titanium demper...
  2. Bas Tussengas

    Five HG3 verwarmde handschoenen

    Hierbij aangeboden, zo goed als nieuwe verwarmde handschoenen. Helaas net een maatje te klein voor mij. Volledig met accu’s en lader. Heb ze na de zomer nu 1 keer aangehad, werkt fantastisch met de 3 standen, maar ze zijn me simpelweg te klein. Veel comfortabeler dan verwarmde handvatten...
  3. Bas Tussengas

    Pitboxplek 21-23 juli Assen

    Voor dit weekend heb ik een pitbox weten te regelen, maar hebben nog plek voor 2-3 rijders. Groeten
  4. Bas Tussengas

    Bursig motorstand met Duc V4 adapter

    Hierbij bied ik de Bursig centre stand, bikelift aan voor Ducati V4 1100. Ik heb hem gekocht van iemand die hem nauwelijks heeft gebruikt. Ik wilde hem zelf gaan aanpassen voor op mijn oude Suzuki, maar na verhuizing ga ik hem toch niet meer gebruiken. Ook zijn er geen kant en klare adapter...
  5. Bas Tussengas

    1-2 Pitboxplek 5 september xl race

    Moguh, We staan met 3 man in een gereserveerde box, ik zoek nog 1 of 2 rijders die een plekje willen. Wij rijden 2x in light 600 en 1x in sport600. Groeten, Bas
  6. Bas Tussengas

    Nissin Suzuki remklauwen gereviseerd+blokken

    Beste, Hierbij bied ik Nissin klauwen aan van een bandit. De upgrade klauwen tov de 4 pots tokico's en zeker de 6 pots klauwen van de 750 srad. Ze zaten op de srad die heb ik gekocht, maar ik ga hem terugbouwen naar 100% origineel :) De klauwen zijn gereviseerd en er zitten bijna nieuwe...
  7. Bas Tussengas

    Gezocht: Quickshifter voor capacitor ontsteking (SRAD600)

    Moguh, ik zoek een quickshifter systeem die past op mijn SRAD 600 1997. Heb een HM plus systeem gekocht om te passen, maar deze functioneert niet aangezien hij de 12V pakt, die op de penbobines staat. Mijn ontstekingssysteem heeft geen constante 12V op de bobines, alleen 12v op timing. De QS...
  8. Bas Tussengas

    8 september vrij rijden CRT 1* ticket

    Hi, Wegens omstandigheden ga ik niet meer rijden 8 september. Inschrijving is voor sport grid time, maar vaak kan er nog gewisseld worden op de dag zelf. Mvg, Bas
  9. Bas Tussengas

    2 plekken pitbox 4 juli+5 juli circuitschool Assen

    Hoi! We zijn met 4 man in de box, zeker plek voor nog 2. Groeten, Bas
  10. Bas Tussengas

    Gezocht bandenwarmer achter 190/60

    Mijne is doorgebrand afgelopen keer. Het liefste alleen een achterwarmer, heb al 2 voorwarmers :+Iemand nog wat liggen? Eventueel te ruil, heb ik een 160-180 warmer.
  11. Bas Tussengas

    Aluminium inklapbare motortafel te koop

    Van Dennis fighterfan overgenomen, jaartje geleden ongeveer. Veel plezier van gehad, maar vanwege een verhuizing naar een kleine schuur, moet hij helaas weg. Mag voor 100,- weg
  12. Bas Tussengas

    Vizier voor AGV K1, K3SV, K5 of K5S voor de "S"-Schaal GT2-1

    Heeft iemand nog een donker vizier liggen voor de AGV K1 "S" schaal? Nieuw weet ik ze te vinden, maar misschien heeft iemand nog wat liggen. Volgens mij heet het vizier dan GT2 of GT2-1 (-1 voor de maat). Mag blauw, smoke, spiegel, etc. Als het de zon maar wat tegenhoudt :)
  13. Bas Tussengas

    MT helmets KRE+ te koop ergens?

    Hoi! Weet iemand waar de MT KRE+ race helm te koop is? https://mthelmets.com/en/product/kre-plus/ Ook kon ik niet echt een algemeen helmen topic vinden, is deze er wel? Groetjes, Bas
  14. Bas Tussengas

    Leren pak MQP maat 50. 40,-

    Hierbij bied ik mijn MQP tweedelig lederen pak aan. Ideaal pak, met veel plezier gedragen op straat en op vrij rijden dagen. Nu ik ook wat races ga rijden, is het verplicht om met een (minder praktische) overall te rijden. Het pak heeft een hump, carbonnen bescherm stukken en bescherming op de...
  15. Bas Tussengas

    Gratis 2x gebruikte 190 slicks

    Heb 2x190/60 pirelli slicks liggen die morgen afgevoerd worden als niemand ze wilt. Dot van 2019/2020, 1*sc1, 1*sc0. De sc0 zou eventueel nog een rondje kunnen, maar heeft wel een tear erin zitten. De sc1 heeft deze tear nog erger. Wellicht voor drifters/burners/show. Vandaag nog op te halen in...
  16. Bas Tussengas

    Cagiva navigator ruit

    Hallo, ik ben op zoek naar een kuipruit van de Cagiva navigator 1000. Een normale webshop is ook o.k., maar krijg niet echt wat gevonden. Groeten, Bas
  17. Bas Tussengas

    Gezocht: Kuip SRAD gsx-r600

    Beste, Volgend jaar wil ik mee gaan doen aan wat races, dus zoek een goeie vloeistofdichte race kuip. Hoeft absoluut niet mooi of nieuw, mag zelfs werk aan zitten. Maar basis moet goed zijn. Gsx-r600 uit 1997, de SRAD gaat het om. Groeten, Bas
  18. Bas Tussengas

    Pirelli dag CRT verkeerd ticket..

    Hallo, Omdat ik niet op zat te letten heb ik een "minder ervaren" ticket gekocht, terwijl ik een vrij rijden ticket zocht. Is er heel toevallig iemand die een SGT of vrij rijden ticket over heeft? Ruilen zou ideaal zijn, maar als ik alleen een nieuw plaatsje kan bemachtigen is dat ook goed...
  19. Bas Tussengas

    Gezocht Arai SAI vizier donker

    Beste, gezocht, een SAI vizier voor de Arai helmen. Vind 80 euro een beetje te gek voor een verouderd model vizier, iemand heeft vast nog iets liggen wat niet gebruikt wordt. Het moet in ieder geval verduisterd zijn, light smoke, dark smoke, spiegel, alles is welkom :) Hoort op deze helmen...
  20. Bas Tussengas

    Gsxr 600 1997 Kuipwerk en GRATIS beschadigd kuipwerk, kettingset

    Hallo allen, heb wat spullen over van mijn circuit verbouwing. Ik ga het meeste weggooien als het niet wordt verkocht/geruild. GRATIS (gooi het over een week weg): -L+R zijkappen, beide beschadigd met scheur -Zwart topkuipje, ook scheurtje links (zonder lamp en ruitje) -15-45 530 kettingset...
  21. Bas Tussengas

    "Nieuwe" banden bt003rs 180/55-120/70

    Hallo, heb bijna nieuwe banden van mijn gsxr600 stad afgehaald omdat ik alleen maar op het circuit ga rijden met nog wat sportievere banden. Er is nog geen 500km mee gereden, waarvan 2 sessies bij de Mac op zandvoort. Ze zijn alleen niet nieuw, dotcode uit 2012. Voor op straat nog heerlijke...
  22. Bas Tussengas

    Ram air air ducts srad

    Ola! Wegens een klein schuivertje op Zandvoort ben ik op zoek naar een linker air duct voor de gsxr600/750 van 97. Setje mag natuurlijk ook. Liefst met minimaal 1 montage punt er nog op ;)
  23. Bas Tussengas

    Van welk merk en type is deze schokbreker?

    Raadsel voor in de ochtend. Heb deze schokbreker als een gsxr 750 k4 gekocht, als upgrade voor mijn gsxr 600 srad. Hij lijkt veel op die van een k4567, maar die horen een gaffel beneden te hebben, geen oog. Hij is 290-300mm lang van oog tot oog een de gaten zijn 10mm.
  24. Bas Tussengas

    FZR600 3HE 1989 met YZF1000R voorvork 750€

    Beste, Helaas begin ik aan de limieten van de FZR600 3HE te komen op de vrij rijden dagen. Op Assen ben ik nu tot 2:00,353 gekomen, wat super is, maar ik wil toch een keer onder de 2 gaan rijden. Hier heb ik simpelweg wat meer vermogen voor nodig. Ik heb de motor 2 nu jaar, kocht hem als leuk...
  25. Bas Tussengas

    FZR600R met hagelnieuwe banden en ktech vering €600,-

    Beste rijders, Hierbij bied ik mijn FZR600R aan. Ik heb de motor als niet lopende motor gekocht om mee te gaan circuit rijden, nog geen 3 maanden geleden. Er is me alleen een andere circuitmotor in de maag gesplitst waar ik het mee ga proberen :) Vorige eigenaar heeft hem meer dan 10 jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan