Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SVN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SVN

    Erde PM 1R Trailer voor 1 motor

    Te koop omdat ik een andere heb gemaakt. Met een handige aanpassing, een bokje op wielen zodat je het karretje op zijn kant kan vervoeren of kunt opbergen, ook heb ik er een inrij klem op gemaakt, handig als je in je eentje een motor gaat vastzetten. Vaste prijs: 250€
  2. SVN

    Alu kofferset Transalp 600 PD06

    Hand gemaakte (Alu) kofferset voor een Honda TransAlp XLV 600 uit '88 (PD06) incl beugels voor montage. Koffers kunnen op slot dmv kleine beugel slotjes, waterdicht ! Ik heb de koffers zelf niet nodig, de Trans wordt gebruikt voor korte speel ritjes. Prijs 250€ Te bezichtigen in...
  3. SVN

    Bagage wagen, ook geschikt voor grote motor

    Karretje voor achter de motor (uiteraard ook voor de auto) Met bok ! (makkelijk door een tuinhek en minder opslag ruimte nodig) Met reserve wiel. Trekkop kan op slot (mini slotje). Kentekenplaat snel te wisselen (klemmetjes) Alles werkt naar behoren (verlichting dus ook)...
  4. SVN

    K75 & K100 trekhaak

    Blijkbaar geen interesse.... slot svp
  5. SVN

    Speciaal project: Honda CX 500 Electric Special

    Voor een zelfbouw project heb ik iemand nodig die een Fenwick/Linde T20S kan uitlezen...... De hele reut heb ik uit de truck gebouwd en zal tzt in een Honda CX 500 worden geplaatst. Nu heb ik de volgende storing: op het display staat een poppetje op een treeplank... die knippert...
  6. SVN

    Complete voorvork Honda CBR 600 RR 1e model 2003/2004

    ....................Geschiedenis:............................... Complete voorvork cbr600rr '04 Wegens overcompleet en niet passend op mijn project fiets, een complete voorvork van een Honda CBR 600 RR van het 1e model (2003/2004). Rempomp zit er ook aan vast, alleen geen rem hendel...
  7. SVN

    Met de crossmotor op het ijs in Overijssel

    http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22439/motorrijders-racen-over-het-ijs.html klein intervieuw op Nu.nl Leuk !
  8. SVN

    Schade frame RF600 R

    Voorzien ! Grtzzz Simon. 8-)
  9. SVN

    Wie kent deze kont ?

    Ik wil graag weten van welk merk en type deze kont is, dit ivm een verbouw projectje. Grtzzz Simon. 8-)
  10. SVN

    Instelbare achterveer Bandit 600

    Wie heeft er nog een instelbare achterveer voor een bandit 600 ( bj 96 ) liggen ? of een andere die er zeker weten op past ? ( wel instelbaar ! ) Grtzzz Simon. 8-) Edit, bj is dus 96
  11. SVN

    PB's verwijderen ?

    Hoe kun je een PB verwijderen waar je mee klaar bent/afgesloten hebt ? Ik heb in de lijst van de PB's gekeken maar vind geen verwijder optie... Grtzzz Simon. 8-)
  12. SVN

    Happy New Year !!!

    Aan allen een goed & gezond 2007 gewenst ! Grtzzz Simon. 8-)
  13. SVN

    Bandit 1200 voorspatbord

    Bandit 1200 voorspatbord, wie heeft er nog 1 liggen ? Zit er verschil in de bouwjaren of zijn alle voorspatborden gelijk ? Kleur maakt niet uit. Grtzzz Simon. 8-)
  14. SVN

    Hobby fietsen voor weinig

    Koopjes Voor de hobby mensen.... leuk voor de winter ? Modjes; dit is geen spam, heb ook geen belang bij verkoop, dit stond al in algemene motorpraat, dus ook ff hier neer gezet voor de mannen/vrouwen van de verbouwingen. Grtzzz Simon. 8-)
  15. SVN

    CB 500 in perfecte staat !

    Van een maatje van mij; http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_honda/33320438.html Alle gegevens staan op de advertentie. Kopie: Kilometerstand 36000 km, bouwjaar 1994, motor is volledig overgespoten in de huidige grijze "Honda" kleur, 100% nieuwe banden (productiedatum...
  16. SVN

    CB 500 in perfecte staat !

    Van een maatje van mij; http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_honda/33320438.html Alle gegevens staan op de advertentie. Kopie: Kilometerstand 36000 km, bouwjaar 1994, motor is volledig overgespoten in de huidige grijze "Honda" kleur, 100% nieuwe banden (productiedatum...
  17. SVN

    "Het" Anti el-perro-BMW r1100GS. Topic !

    Enz enz enz.... Moderators; kunnen jullie zulke gasten niet bannen/waarschuwen ? Dit persoon verziekt andermans topic.... erg jammer ! B| (Oké, dit is ook niet netjes maar wel een hint... :X ) Grtzzz Simon. 8-)
  18. SVN

    Wie helpt mij hier van af: Kawa GPZ 400

    Klik LET OP !!! Het is een vraagprijs....... dat bod wat er op staat bestaat al niet meer, deze persoon vond het te ver weg... :X Maar goed... doe jij hetzelfde bod ( meer mag ook :+ ) De verlichting moet er nog op gezet worden... sorry voorlopig nog geen tijd -O- Grtzzz Simon...
  19. SVN

    VX 800

    Heeft er iemand ooit een Suz VX 800 gezien die omgebouwd is tot een streetfighter? Ik heb me al gek gezocht maar echt niks gevonden behalve een oer lelijk ding. B| Wat ik wel tegen kwam: http://www.bsm-exhausts.com/images/prodsheet/4306.pdf en dat ziet er zo uit.... Jammer van de...
Terug
Bovenaan Onderaan