Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. The Traveler

    Zwarte supermooie Fireblade, bouwjaar 2000, te koop/te ruil

    Te koop aangeboden zwarte Honda cbr 929 RR Fireblade bouwjaar 2000(SC44) Km stand 45.xxx (and counting) Vraagprijs 5500 euro. Achterband nieuw, voorband bijna op. Opties: 6000K Xenon koplamp 2 ledjes voor stadslicht zwart voorruitje stalen remleidingen K&N luchtfilter Iridium...
  2. The Traveler

    Te koop: Richa leren combi maat 56

    Te koop aangeboden, Gebruikt leren combi van Richa. Geen val/schuifschade, knee-sliders nooit gebruikt. Gaat weg ivm aanschaf nieuw pak. Vraagprijs 100 euro. voor info PM of email op adegraaf1979(appestaartje)hotmail(punt)com
  3. The Traveler

    te koop: Power Commander 3R voor Fireblade SC44

    Te koop: Goed werkende gebruikte Power Commander 3R, voor een Fireblade SC44, bouwjaar 2000/2001. Incl kabels om via serieel of USB aansluiting de PC uit te lezen, en te laden. Vraagprijs voor dit "wonderkastje" is 175.00 euro.
  4. The Traveler

    citymaps V4 nog te updaten?

    Hallo, even een vraagje over een garmin streetpilot 3. Er zit citynavigator V4 op, is dat nog te updaten naar een recentere versie? En hoe oud is die V4-versie? Alvast bedankt.
  5. The Traveler

    Spiegels met knipperlicht te koop

    Te koop aangeboden: Spiegels met ingebouwde knipperlichten. Worden verkocht omdat ze op de motor zaten toen ik die kocht, en persoonlijk vind ik ze oerlelijk. vraagprijs 40 euro. (voor de 2 spiegels) hebben op een CBR 900 RR gezeten, van 2000 (sc44)
  6. The Traveler

    Zwakke punten Hayabusa

    Hallo, ik zit te denken om een hayabusa te kopen die al aardig wat kilometers heeft gereden. Is er iets bekend over zwakke punten, of slijtage gevoelige delen van niet-standaard slijtdelen? ik denk hierbij aan dynamo, startmotor/blok-lagers... De historie van de motor is compleet...
  7. The Traveler

    te koop: low-budget Fireblade! '97 2250,--

    Aangeboden: '97 Honda cbr 900 RR Fireblade inmiddels voorzien van: K&N luchtfilter, Dyno-jet kit stage 1. Leo-vinci uitlaat. RECENT Dynamo vervangen. (bon aanwezig) achterband nog zeer goed, voorband aan vervanging toe. ketting + tandwielen nog goed. km. stand ongeveer 92.000 km...
  8. The Traveler

    nieuwe tukker op MF

    Hallo allemaal, Sinds vandaag (25-10) heb ik me ook maar aangemeld op motor forum. Ik maak al een paar jaar de wegen van twente en omstreken onveilig op m'n fireblade. Ik hoop via deze manier meer mensen uit de regio en daarbuiten te treffen die ook regelmatig rubber op het asfalt neerleggen...
Terug
Bovenaan Onderaan