Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johnnn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Johnnn

    Yamaha TRX850 Manual

    Uitgeprinte manual van een Yamaha TRX850 te koop. Gewoon in goede staat, geen bladzijdes die vol met olie/smeer zitten ;) Prijs: 15,- incl verzenden, tientje als je hem ophaalt in Geldrop!
  2. Johnnn

    Honda CB750 1972

    Wegens ruimte gebrek moet deze motor eruit. Het is een Honda CB 750 uit 1972. De motor heeft een kickstart en elektrische start, en blauwe kentekenplaat :+ -km stand is 55K, wordt heel af en toe een rondje rond de kerk mee gereden -bandjes zitten er al heel wat jaartjes op, de achterband...
  3. Johnnn

    Zwarte handkappen

    Ik ben opzoek naar een setje zwarte handkappen. Ik ben al verschillende motorzaken afgegaan, maar ik krijg niet de gewenste gevonden. Ik ben opzoek naar zoiets: Als je iets hebt liggen dan meldt ook even de prijs en locatie aub. Groet, John
  4. Johnnn

    Honda CB 1980

    Hey, Ik heb nog een Honda CB550 uit 1980 in de weg staan. De km-stand volgens de inmiddels verkochte tellers was 55K. De banden zijn wel aan vervanging toe 1mm profiel nog. De ketting en tandwielen zijn nog meer dan goed. Op de foto's staan geen remklauwen, maar deze heb ik wel compleet...
  5. Johnnn

    Frame & blok CB 550 1980

    Ik heb een frame en motorblok te koop van een Honda CB 550 uit 1980. Volgens mij is dit het F2 model, maar dat weet ik niet zeker. Het blok loopt momenteel niet. De motor heeft al minimaal vijf jaar niet meer gelopen. Ik heb er verder ook geen verstand van, ik weet wel dat het in de weg ligt...
  6. Johnnn

    Grootsche opruiming! Bodemprijzen!!

    Af te halen in Geldrop. Opsturen is mogelijk. Doorgestreept = Verkocht! Watizzerallemaal: Yamaha R1 2004 - 2006 Topkuip. Barstje waar de tape zit. De grootlicht zittingen zijn aangepast op H4 lampen. De hoekjes eraf gedremeld. Verder gewoon in nette staat. Prijs incl. koplamp en...
  7. Johnnn

    Leren broek voor de meid

    Te koop gevraagd: -leren broek, MET protectoren erin. Maatje 36/38. -merk en kleur zijn niet belangrijk.
  8. Johnnn

    Set wave voor-remschijven

    Wegens verkoop van mijn motor heb ik deze BRAKING schijven nog leggen. Ze zijn slechts een paar honders km oud. Volgens verschillende forums passen ze ook op: BENELLI CC Bouwjaar TORNADO 1130 2006 - 2006 FL TNT RS- CAFE RACER- TITANIUM 1130 2005 - 2007 FL TORNADO TRE RS 900 2004 -...
  9. Johnnn

    NIEUW set Dunlop Sportmax 120/190

    Verkocht!
  10. Johnnn

    Transalp onderdelen

    Te koop gevraagd voor de Honda Transalp (1997 model): -beugeltjes voor de duopassagier -kuipset + tank -windscherm Mocht je iets hebben liggen dan stuur een mail/pm met de prijs. Groeten, John
  11. Johnnn

    open (sport) uitlaatdemper

    Voor een hobby projectje ben ik opzoek naar een open uitlaatdemper. Merk maakt geen bal uit. Optische staat vind ik ook niet heel belangrijk (zolang het niet dubbel gevouwen is ;)). Dus als je een oude Laser te koop hebt, (oid) waar een hoop kabaal uitkomt, dan laat het even weten. E-keur...
  12. Johnnn

    Nieuwe LED knipperlichten

    Overcompleet en eigenlijk nooit gebruikt: Prijs voor 2 knipperlichten: BIEDEN ,-
  13. Johnnn

    Schade topkuip R1 2004 - 2006

    Te koop aangeboden: Topkuip met een scheurtje t.h.v. de koplamp aan 1 kant en de zijkanten zijn weggehaald met de dremel om het passend te maken op een andere motor. Wellicht dat het geheel voor een nieuw project te gebruiken is. Prijs: T.E.A.B
  14. Johnnn

    Spiegels met geïntegreerde LED knippers

    Wegens over compleet te koop: Spiegels zijn gewoon in nette staat, je moet er bij 1 spiegel zelf even een nieuw draadje aan solderen. Nieuwprijs was ruim 2x de prijs die ik nu voor de set vraag! E50,- excl. verzenden
  15. Johnnn

    YZF750 fighter inruil mogelijk!

    Ik had hem een tijdje geleden te koop, totdat ik besloot er weer mee aan de gang te gaan, maar nu gaat ie toch weer de verkoop in. Ik zoek een motor waar ik langere ritten mee kan rijden en waar de meid ook goed bij achterop kan zitten. Inruil is dus mogelijk! De motor die ik aanbied: Yamaha...
  16. Johnnn

    digitale teller

    Ik heb nu een YZF SP, die ik ombouw naar een streetfighter en nou ben ik nog opzoek naar een kleine digitale teller. Dus heb je iets in de aanbieding, meldt het even met een foto & prijs.
  17. Johnnn

    Streetfighter koplamp

    TKG: leuke koplamp voor op mijn streetfighter. Ik heb er nu een speedfight kap opzitten, maar mijn voorkeur gaat meer uit naar zoiets: Heb je wat liggen, dan plaats even een foto of linkje met een prijs. Dankuwel.
  18. Johnnn

    Kuipruit R1 2004-2006

    TKA: originele kuipruit voor de R1 2004 tot 2006. Het ruitje is in goede staat, er is NIETS afgebroken. Prijs: 25euro Af te halen nabij Eindhoven.
  19. Johnnn

    Koplamp R1 2004 - 2006

    TKA: koplamp units voor de R1 2004 tot 2006. 1 Koplamp heeft een klein krasje. De lampzittingen tussen de verstralers en dimlicht zijn aangepast voor H4 lampen (zittingen worden erbij geleverd). Verder zijn de lampen origineel en er zijn GEEN punten afgebroken! Foto's volgen nog. Prijs...
  20. Johnnn

    Originele spiegels R1 04-06

    TKA: setje originele spiegels voor de R1 bj 2004 tot 2006. De spiegels zijn gewoon netjes en onbeschadigd. Ik doe ze weg wegens ombouw naar streetfighter. Prijs: 40euro voor de set. Af te halen nabij Eindhoven.
  21. Johnnn

    Remleidingen minimaal 85cm

    Hallo, Na het vervangen van clip-ons door een superbike stuur zijn de remleidingen te kort. Ik ben dus met spoed opzoek naar 2 remleidingen. Het hoeven geen stalen te zijn. Minimale lengte moet 85cm zijn. groet, John
  22. Johnnn

    YZF750 R1-look 2250,-

    Wegens beeindiging project te koop aangeboden. Het betreft een Yamaha YZF 750 SP. In de kleuren van de R1 Anniversary. De topkuip is van een R1 uit 2005 . De kont van een R1 uit 1999. De motor is ongeveer 3 jaar geleden zo gespoten. Bouwjaar: 1993 km-stand: 42.000 modificaties: -Carbon...
  23. Johnnn

    goedkope onderdelen diverse

    TKA: Koplamp-unit (gekuipte) TRX850. Onbeschadigd. 25,- Clip-ons TRX850 (onbeschadigd en recht) 20,- Gebruikte remblokken TRX850. Gebruikt op een circuit dagje maar gaan nog lang mee voor straat gebruik. TEAB Voetsteunen GSXR1100 1992 voor de rijder. TEAB Luchtfilter...
  24. Johnnn

    Caferacer stuur

    Hallo, Ik ben opzoek naar een stuur voor mijn caferacer. Geen hedendaags superbike stuur maar het moet juist in de clip-on houding zijn. Groet, John
  25. Johnnn

    TK gevraagd: Honda CB ...

    Ik ben opzoek naar een Honda CB. Cilinderinhoud maakt me niet uit (350, 400, 500, 750 etc etc). Het moet wel een oldtimer zijn met spaakvelgen en kickstarter. Plaatje voor (extra) verduidelijking: Uiteraard moet de prijs ook nog eens zo laag mogelijk zijn O-) ;) Het ding hoeft dan...
Terug
Bovenaan Onderaan