Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Taekwon-doka

    Waar worden verhuur motoren verzekerd?

    Hallo allemaal, Na een leuk gesprekje met vrienden kwam het idee op om motoren te gaan verhuren. Idee is nog niets serieus, maar een beetje onderzoek doen kan nooit kwaad. Het 'probleem' waarop we vrij snel op kwamen is: waar worden motoren verzekerd die verhuurd worden? Hoop...
  2. Taekwon-doka

    Systeem om ritten, snelheid, toerentallen te registeren?

    Beste motor-forumer, Ik heb gezocht en helaas niet gevonden, dus misschien dat jullie me kunnen helpen. Op professionale circuitfietsen hangen ze vaak een laptop aan de fiets en daarop kunnen ze alles meten van toerentallen tot rempunten tot snelheid ed. en vooral ook waar. Is er een...
  3. Taekwon-doka

    Desmosedici uitlaten

    Ik kan hier niets van vinden op het grote wereld wijde web, dus misschien weten jullie er iets van af. Ik weet dat de Ducati Desmosedici RR D16 in 2 uitvoeringen kwam. De 'team' versie met de witte streep over de kuip en de 'GP rood' met een wit vlak op de kont. Deze hebben meestal ook hun...
  4. Taekwon-doka

    welke motor zou jij wel voor een dag huren?

    Hallo allemaal, Je zal vast het gevoel kennen. Een onwijs mooie/dure/exclusieve fiets waar je zeker wel een dagje mee zou kunnen vermaken. Stel je voor je zou de volgende motoren kunnen huren. Welke zou jij dan nemen? (bij overige wel straatmotoren he:))
  5. Taekwon-doka

    Onderzoek motorrugzakken

    Hallo allemaal, Als tussentijdse opdacht moet ik met een groep een onderzoekje doen over een niet standaard onderwerp en waar weinig over te vinden is. Wij hebben gekozen voor het onderwerp motorrugzakken. Graag vraag ik jullie medewerking om op de onderstaande link te klikken en onze...
  6. Taekwon-doka

    Ervaring met Alpinestars Rugprotectoren

    Heyy, Het gaat mij met name om ervaringen met de Alpinestars Bionic SP Vest en de "normale" racevariant ervan. Kan mij iemand zijn/haar ervaringen ermee vertellen en waarom de één misschien beter/fijner is dan de andere. Ik rij allang genoeg motor om te weten dat passen en zelf...
  7. Taekwon-doka

    Linker spiegel voor Suzuki Gsx-R 600 k4 gezocht

    Heeft iemand er toevallig 1 onbeschadigd die hij/zij verkoopt voor een leuk prijsje? Wel een originele, want heb nu juist een replica en die is ehh Kompleet Uitermate Teleurstellend. Mail Timothyk_@hotmail.com
  8. Taekwon-doka

    Uitlaatdemper, hoe zit het met vermogen

    Even in theorie. Als je, je demper eraf haald en hem opnieuw laat afstellen zal die dan net zo goed rijden als ervoor? Ja met herrie van hier tot Tokio dan dat snap ik. Of heeft je demper nog meer puncties als dempen? Tegendruk? Nieuwsgierigheidje van me
  9. Taekwon-doka

    Gsx-R 600/750 K4/K5 spuletjes

    Te koop aangeboden: Licht beschadigde linker spiegel Origineel kuipruitje (onbeschadigd) Originele achterlicht ( onbeschadigd) Mail me een goed bod voor 1 of meer van deze spullen en kijken we of we eruit kunnen komen. Groeten Tim
  10. Taekwon-doka

    Hey, Weet iemand of je originele stickersets kan

    Hey, Weet iemand of je originele stickersets kan kopen? En zo ja waar? Heb een schuiver gemaakt maar niets gescheurd in mijn kuipstuk. Wel de sticker kapot en de lak. Iemand die kan helpen hiermee? Greetz Tim
  11. Taekwon-doka

    Juist ik ben dus ook gevallen. Ik zoek nu een link

    Juist ik ben dus ook gevallen. Ik zoek nu een linker kuipdeel voor een Gsxr 600 k4 kleurstelling oranje/zwart. Ook mijn koppelinshendel en mijn koppelins pedaal zijn gebroken. Wie kan mij helpen.06-38427609 Tim
  12. Taekwon-doka

    Gsx-r uitlaat

    Mijn vraag is ofdat de "deksel"aan de bovenkant van een gsxr 600 k4 er wel af kan of niet? Er zitten bouten die voor imbussleuteltjes zitten maar met aardig wat kracht kwam er geen beweing in. Kan die wel los? En zo ja kan ik er iets aan doen dan ie iets meer geluid gaat produceren of heeft...
  13. Taekwon-doka

    Doen of niet?

    Ik kan een Laser Duo-Tech Oval E4 sportdemper kopen voor weinig. Hij is gebruikt en ziet er voor de rest nog goed uit. Ik wil hem onder mijn gixxer 600 k4 doen. Mijn vraag is kan er snel wat kapot aan zo een demper dat ik het niet zo moeten doen?? Advies graag. Graag geen opmerkingen van ik...
  14. Taekwon-doka

    Media Speler fout

    Ik heb nu eindelijk de film The Doctor, The Tornado & The Kentucky Kid gedowload. Voor de rest prima geluid, maar geen beeld :( Verkeerde codec fout ofzoiets. Wie kan me daarbij helpen. Wil hem toch ook wel graag ZIEN :) alvast bedankt
  15. Taekwon-doka

    Mediaspeler Probleem

    Ik heb eindelijk de film The Doctor, The Tornado & The Kentucky Kid gedownload via bittorent op .avi bestand. Nu heb ik goed geluid maar geen beeld erbij. Verkeerde codec-server ofzoiets. Of niet gevonden. Ik heb er geen verstand van. Wie kan mij aan beeld helpen??? Alvast bedankt
  16. Taekwon-doka

    .avi Probleempje

    Even iemand die verstand heeft van computers. Ik heb eindelijk de film van the doctor, the tornado & the kentucky kid binnen op een .avi. Gewelding geluid, maar geen beeld ;( Verkeerde codec ofzoiets. Iemand die me kan helpen aan beeld. Thanks
  17. Taekwon-doka

    .avi Vraagje

    Help mensen. Ik weet het ben wat laat maar heb eindelijk The Doctor, The Tornado % The Kentucky kid gedownload via bittorent. Via Winrar heb ik hem uitgepakt. Maar nu als ik hem in Windows Media Player wil afspelen heb ik echt heel mooi geluid, Maar geen beeld( beweegend kunst) Wat gaat er...
  18. Taekwon-doka

    Verschillen Arai modellen

    Hoii, Wat is het grootste verschil tussen de Arai RX7 Corsair en de Arai Astro R?? Het uiterlijk had ik zelf ook gezien en nee heb nog niet zelf gepast, maar denk even vragen wie er misschien ervaring mee heeft. Scheelt namelijk 200 euri. Beetje normale dingverschil: "stilheid" (windruis)...
  19. Taekwon-doka

    Yoshimura

    Hallo allemaal ik ben in het bezit van een prachtige suzuki gsxr 600 k4. ok ok niet iedereen vind heb mooi maar smaken verschillen he :) Nu wil ik er een Yoshi onder zetten maar heb gehoord dat ze in duitsland veel goedkooper zijn. alleen kan ik geen "goede" site vinden. helppp wie kan...
  20. Taekwon-doka

    Gsx-r kuipruitje

    Ik heb een gsx-r 600 k4 en ik ben op zoek naar een nieuw kuipruitje zwarte/geblindeerd dus. maar kan ze wil vinden alleen dan is ie hoger en niet zelfde als origineel. en dan word het dadelijk een toerfiets:s wie kan me helpen????
  21. Taekwon-doka

    Probleem verzekering

    Mensen ik zit een beetje te tobben of ik mijn fiets all-risk of wa+ verzeker. Scheeld enorm veel geld, maar ook als je schade maakt. ;( Gaat om een suzuki gsx r 600 k4. Nu is mijn vraag als ik hem wa+ verzeker en ik laat hem vallen is er dan niet ergens een site met "namaak" kuipdelen ofzo? en...
  22. Taekwon-doka

    Stomme vraag: racegaas monteren?

    Hoii mensen Ik heb een suzuki gsxr 600 k4 maar wil er van dat race gaas in. nou snap ik kopen - knippen - buigen en erin zetten. Maar hoe maken jullie het vast????? ik neem aan lijmen kunnen jullie ff foto's neerzetten? thanks tim
  23. Taekwon-doka

    125cc World ZWARE motoren

    Hoii Allemaal, Ik weet dat er al een topic bestaat over ervaringen met 125cc world in naaldwijk, maar ik kon niets vinden over de zware motoren van hun. Sinds kort doen ze die ook verkopen. Dus geef je mening over 125cc World te naaldwijk en dan ook zeker over de zware motoren. Thanks tim
  24. Taekwon-doka

    Motor laten keuren

    Heyyy allemaal, Ik weet het een motor hoeft niet gekeurd te worden, maar als ik een motor koop al is het bij een dealer wil ik eigenlijk wel dat er een soort van keuring plaats vind. Nu heb ik gehoord dat dat door promotor gedaan kan worden en wel door Erik van Lent. IEMAND ERVARINGEN...
  25. Taekwon-doka

    GSX-R 750 srad vragen

    Hallo allemaal, Ik zit al een tijdje op deze forum, maar ben nu eindelijk 21 en rijbewijs is hard onderweg. Ik ben van plan om als eerst motor een gsx-r 750 srad te kopen, over een tijdje, met een kilometertje of 25000 erop. Maar een paar vragen over deze fiets. Ik hoop dat jullie me kunnen...
Terug
Bovenaan Onderaan