Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Biker-mouse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Biker-mouse

    SM dag bij Bon motoren, wie gaat er heen (14 okt)

    Wie gaat er naar de SM 'meeting' in Den Bosch 14 oktober. Ik zag dat het topic van Paul op slot is gegaan wegens spam, dus maar een afspreek topic er van maken. Oud topic @spider, als dit niet mag dan hoor ik het wel :) Wie komen er: - Biker-mouse (Husky TE610 SM) - Heavys (Yammie WR 450 SM)...
  2. Biker-mouse

    MF Honda CBR Topic part XXI

    Weer een nieuw deel :9 Have fun...Biker-mouse® :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 21e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn...
  3. Biker-mouse

    MF Honda CBR 'afspreek' Topic --> part XIX

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 19e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig afspreek/klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn zeker welkom. Stel je dus voor met een foto...
  4. Biker-mouse

    -=MF Honda CBR 'afspreek' Topic --> part XVIII=

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 18e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig afspreek/klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn zeker welkom. Stel je dus voor met een foto...
  5. Biker-mouse

    SMR570 uit 2001, wel of geen Oliefilter?

    Zoals sommige al hebben gelezen heb ik een SMR570 blok uit 2001 gekocht! Hierin zit geen oliefilter gemonteerd... Wel een soort 'filter', een zeef of iets, maar deze kun je er niet uithalen en/of schoonmaken! De verkoper heeft het bij zijn dealer nagevraagd, en de dealer bevestigde dat deze...
  6. Biker-mouse

    -=MF Honda CBR topic --> Part XV=-

    :] Welkom bij het MF Honda CBRtopic :] Het is al weer het 15e MF Honda CBRclub topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn zeker welkom. Stel je dus voor met een foto van je zelf en...
  7. Biker-mouse

    -= Honda CBRclub Topic --> Part VII =-

    Welkom in het MF Honda CBR Club 'Part VII' topic! Dit topic is ontstaan uit de Wereldrecordpoging Langste Stoet CBR’s op 12 juni 2004 georganiseerd door de Honda CBR Club Holland. Dit topic heeft verder helemaal niets te maken met de CBR Club Nederland. Er wordt hier meer gelult over de zin...
  8. Biker-mouse

    Voorvorkkeerring weer er in zetten.......:(

    Ik ben dus mijn voorvorkkeerringen aan het vervangen! Alles vlok lekker, alleen ik krijg de nieuwe verdomde keerring er niet terug in :( Weet iemand een makkelijk foefje hiervoor ofzo :? Ik heb hem al lekker ingevet :9 , de buitenste poot verwarmd, maar het lukt me nog steeds niet :( :(
  9. Biker-mouse

    Huskie TE610 goes SM!!

    Dit is mijn nieuw project! Een Husqvarna TE610 uit 1992 8-) Welke omgebouwd gaat worden naar SM.
  10. Biker-mouse

    Husk 610TE?!?

    Ik heb mijn oog laten vallen op een Husqvarna 610TE uit 1992. Is dit een goede basis om een SM van te maken? Wat zijn de zwakke punten van deze Husk en waar moet ik goed op letten? Wat zijn ongeveer de onderhoudsintervallen bij deze motor? Banden zijn versleten (maar komen toch SM velgjes in...
  11. Biker-mouse

    MF Honda CBRclub.nl --> part deux!

    :] MF Honda CBRclub.nl :] De wereldrecord poging van de langste stoet CBR’s van 12 juni 2004 is een geslaagd feestje geworden! Het record is komen te staan op 459 Honda CBR motoren achter elkaar! :} Een deel van de MF’ers is de dag voor de Recordpoging op de camping gaan staan, hier is een...
  12. Biker-mouse

    Probleem met knipperlichten achter

    Ik heb mijn kontje (van de motor ;) )nog even aangepast achter, en heb toen de draadjes van mijn achter knipperlichten losgehaalt, en 15 minuten later weer vastgemaakt, op precies dezelfde manier!! Dus dezelfde draadjes aan elkaar. En nu doen ze niets meer, ik hoor alleen maar een snel...
  13. Biker-mouse

    Welk luchtfilter???

    Ik moet mijn luchtfilter vervangen van mijn Honda CBR600F uit 1993. Kan ik er het beste een orginele luchtfilter er in doen of een Dyno jet?? Ik zit te denken aan een dyno jet filter, die hoef je nooit meer te vervangen, maar ik heb gehoord dat je dan je carburateurs aan moet passen of hoeft...
  14. Biker-mouse

    Welke olie in CBR600?

    Ik ga ook eens proberen mijn olie te gaan vervangen van mijn CBR600F uit 1993! :P Welk merk olie kan ik er het beste indoen??? Ik dacht aan 10W40, maar van welk merk en moet ik een half syntheet of vol syntheet hebben??? En voor het vervangen van het oliefilter, moet ik dan nog een speciale...
  15. Biker-mouse

    Icoontjes........:(

    Halllooooa Ik ben al een tijdje "actief" op dit forum, maar ik krijg maar geen foto te zien bij mijn icoontje... Ik heb bij het balkje bij profiel hetvolgende staan: Volgens mij moet ie het zo doen, maar bij mij komt er alleen maar een wit plaatje met een rood kruis linksboven... :( Weet iemand...
  16. Biker-mouse

    Uitlaat uiboren....:?

    Ik weet niet of ie bij iemand bekend is, maar bij mij zit er een Futura einddemper onder, maar ik zag dat er nog een plaat zit ingelast. '( Hij maakt al wel een beter geluid dan mijn orginele, maar hij is nog niet echt open. En dat wil ik dus wel! 8-) Weet iemand hoe ik het beste te werk kan...
Terug
Bovenaan Onderaan