Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: T-ice
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T-ice

    Spyball werkt niet

    Sorry dat ik een nieuw topic open, maar ik kom er niet uit met google, omdat de zoekfuctie niet werkt. Beste medeforumers, ik loop al een tijdje met hetzelfde probleem....SPYball Het punt is, mijn motor heeft een tijdje stil gestaan zonder accu. Nu heb ik de accu weer aangesloten en even op de...
  2. T-ice

    Dagvaarding

    He Kenners ik heb een vraag voor jullie, mijn vriendin heeft vandaag een dagvaarding gekregen voor een snelheidsovertreding die door een lasergun is geconstateerd op 2 juli 2003. Geconstateerde snelheid was 126 waar 80 is toegestaan. Ik heb twee vragen: mag zoiets meer dan een half jaar later...
  3. T-ice

    Wanneer beurt ZX636R?

    Even een vraagje: weet er iemand bij hoeveel km een (2002) zx636r haar beurt moet hebben? Ik heb haar gekocht bij km 1851 en nu staat ze op km 5000 +/-. Er staat wel van alles in het boekje maar moet dat ook echt. Thanx.
  4. T-ice

    wat te doen, advies please

    ff kort de situatie, ik rij gisteren na mijn werk op mijn 636-je naar huis in de lange bocht van einde A27 naar A6 richting lelystad, met ongeveer een km-tje of 140 op de teller. Ligt daar midden op de weg een dood konijn/vos/whatever beetje als een hoopje op de weg. Ik heb maar geprobeerd om er...
  5. T-ice

    Welk klaverblad beginnen?

    Ik ben benieuwd op welk klaverblad ik heb beste kan gaan oefenen met mijn ZX636R, ik kom uit lelystad. Het gaat mij niet zozeer om de moeilijkheid van de bochten maar om de aanwezigheid van vangrails (liever niet dus) en de staat van het wegdek. Dat ik weer op kan staan als het onverhoopt niet...
  6. T-ice

    Dilemma..

    Ik staat op een tweesprong... ok genoeg klie-sjees. Ik heb op dit moment een dainese monza pakkie, blauw met wit. Daar ben ik dus laatst mee gevallen. Gevolg schaafplekken en een paar kleine scheurtjes in het pak. Ik heb dus tot vandaag een optie op een SPIDI hook in de kleuren groen zwart, die...
  7. T-ice

    Vraag vermogen kwakkie 636

    Ik vraag me af hoe veel pk/koppel de 636 nu meeft met en zonder het RAM air systeem, kon het niet vinden met zoeken.
  8. T-ice

    Uitlaat zx636 past niet

    Ik wil net mijn hotcam op mijn 636 gaat zetten, (drie boutjes en een beugeltje.) Past ie niet, hij komt van mijn vorige zx6r uit 2001. Het probleem is dat als de demper eraf is de uitlaat na de bevestigingsring een wat smaller stukje heeft. Dit stuk is te lang en ik kan de hotcam er dus niet...
  9. T-ice

    Nieuwe fiets

    Ik heb mijn nieuwe fiets gekocht. Het is weer een kawa, ze is geboren op 26-10-2002, met een inhoud van 636 cc. Ze ziet alleen een beetje (kawa)groen. Ik laat er meteen een spyball opzetten, samen met een ermax undertail en een ermax hugger. Uiteraard een carbon hotcam erop. Ik moet alleen nog...
  10. T-ice

    Is deze helm ok?

    Ik heb een AGV flyer geprobeerd, hij zit prima. Weet iemand uit ervaring hoe deze kwa windgeluid en kwaliteit is. Daarnaast zag ik een shark s600 staan, was alleen niet in mijn maat wel mooie kleuren voor bij de nieuwe kawa 636, groen deze x. Nog andere id-en, ik hoef niet persee een nieuw...
  11. T-ice

    schadefiets hoe te herkennen?

    Zoals gezegd ben ik aant kijken naar een vrijwel nieuwe 636, deze heeft pas 1800 km gelopen. Ik ben toch een beetje huiverig dat het geen schade fiets is. Ik heb er dan ook niet veel verstand van. Het enige dat ik kan ontdekken zijn twee doffe plekjes op de zwarte lak van de rechter zijde van de...
  12. T-ice

    Nieuwe spulletjes kopen, advies aub?

    Ik ben aant kijken voor een groene 636, ik wil deze alleen opleuken met een ander ruitje een hugger en een undertail. Daarnaast moet ik een nieuwe helm en een nieuw combi pak kopen. En is een spyball een goed en prettig alarm? PLse some help ik wil snel weer gaan rijden. Kawa freaks come on...
  13. T-ice

    Wat klopt hiervan?

    Ik bel net met de douane voor de hoogte van de BPM voor een 2002 kawa zx636. OP de calculator van Duderuud is dit ongeveer 1100 euro, volgens die dame van de douane nog geen 450 euro. Wat is nu waar. De 636's staan daar voor ongeveer 6500/7500 te koop met weinig km. In Nederland voor ongeveer...
  14. T-ice

    Helaas op mijn bek gegaan

    vanochtend op de moto naar den haag vanuit Lelystad, op de A4 we rijden ongeveer 60, de auto's verderop remmen lichtjes maar het koekblik voor me schrikt ervan en gaat VOL op zijn rem (ik zie zijn kont omhoog komen). Dus ik ook in de ankers om hem maar niet te raken, helaas zo'n A6 remt heel...
  15. T-ice

    Witte stukken op de weg?

    Ik ben in de laatste paar weken mezelf een beetje bochtenwerk aan het leren, nu weet ik alleen niet of de bekende pijlen en andere witte strepen en vlakken ook glad zijn met droog / warm weer. Als ik plat door een bocht ga dan wil ik liever iet verrast worden.
  16. T-ice

    FF een ervaring

    Ik heb nu sinds een weekje of twee er achter een Metzeler RS1 opliggen, wat een fijne band zeg, die krijg je volgens mij echt niet van de weg af. Natuurlijk niet echt geschikt voor op de weg, slijt behoorlijk.
  17. T-ice

    zx6r sneller dan zx6r?

    Ik ben maandag ff wezen gunnen met een vriend van me, we rijden beiden op een zx6r uit 2001. Bij een stoplicht trokken we ff een sprintje, maar ik trek een stuk harder op en blijf bij hem wegrijden. Ra ra hoe kan dit? Verschil is alleen de uitlaat (zover ik weet) hij een micron en ik een carbon...
  18. T-ice

    Bannen van niet motorrijders?

    Ben wel bijdehand, maar als ik het goed heb is dit toch een motor-forum en geen fiets, brommer of wat dan ook voor forum. Kunnen we de NIET-motorrijders onder ons Bannen? Wordt een beetje :r van alle scooters en brommers en kinderen die nog 5 jaar op hun (brom)fiets moeten rijden?
  19. T-ice

    Juiste beslissing???

    Ik wilde zaterdag een stukkie gaan rijden met mijn moto, maar kwam tot de ontdekking dat er een mooie dikke schroef in mijn pilot sport zat en deze al aardig zacht was geworden. Ik ben maar naar de dichtstbijzijnde motorzaak gesukkeld en gevraagd of ze daat iets op voorraad hadden. Ja dus een...
  20. T-ice

    Iemand bij demo in Lelystad geweest?

    Vroeg me af of er iemand gisteren (zondag) in Lelystad is wezen kijken naar de het demoteam van Kemp. Was bij een nieuwe motorzaak in Lelystad. Ik vond het wel vet, wheelien met twee erop, dikke vette burn-outs etc. De eigenaar Martin is van plan om wedstrijden te gaan organiseren met dit soort...
  21. T-ice

    Ermax ok?

    Kent iemand de undertails van ermax, k heb er eentje gezien op de beurs maar heeft iemand er een op een zx6r zitten. Deze had als ingebouwde driehoekige knippers en wordt in een originele kleur gespoten. Prijs 225 euro. www.ermax.fr
  22. T-ice

    ZX6R kietelen

    Ik ben van plan om mijn zx6 2001 wat op te leuken. Wie kan er advies geven waarmee ik wat pk/koppel erbij krijg en wat dat ongeveer moet kosten. BV. full system of filters enz.
  23. T-ice

    Pas nu toch op

    Ik lees de laatste weken echt veel over collega mf\'ers die van hun sokken worden gereden door allerlei randdebielen op fietsen en in auto\'s. Het klinkt misschien een beetje als ouwe lullen praat maar iedereen weet toch onderhand wel dat het merendeel van de weggebruikers niet kan rijden, laat...
  24. T-ice

    Tank pad laat los?

    Ik heb laatst een nieuwe tank beschermer op mijn zx6 gezet, vantevoren schoongemaakt met ammoniak. Warmgemaakt met fohn, nu laat ie een beetje los op een aantal punten, wat nu plakken met lijm, of een nieuwe kopen, klo.e. dingen vind ik best duur. Help ;(
  25. T-ice

    Hoeveel Peekaatjes hebbie?

    Hoeveel pk zit er op een zx6 uit 2001, standaard en wanneer kickt die ram er erin? En natuurlijk hoeveel pk hebben die schatjes van jullie?
Terug
Bovenaan Onderaan