Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: [J]ori[S]
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. [J]ori[S]

    MQP tweedelig pak - maat 52 - blauw, grijs, zwart

    Hallo MF'ers, In 2017 heb ik dit pak via MF verkregen van iemand anders, destijds geruild tegen een kratje pils. Maat 52, maar mij helaas wat te groot geweest. Ik ben 173 cm lang en weeg ruim 80 kilo, maar het heeft nooit echt super gepast. Het kwam mij vooral goed van pas om tijdens het lessen...
  2. [J]ori[S]

    MotoGP: Jerez 2019

    Het MotoGP circus keert terug naar Europa en trapt dit deel van het seizoen traditioneel af op het circuit van Jerez de la Frontera in Spanje. Na drie verschillende winnaars in drie MotoGP races staat nu de vierde ronde van het kampioenschap op het programma, en belooft Jerez veel spektakel...
  3. [J]ori[S]

    Te koop: Agvsport jas (textiel) met wintervoering

    Deze jas met uitneembare wintervoering is van het Amerikaanse merk Agvsport (www.agvsport.com voor meer informatie). Hier is geen importeur van in NL, dus als merk waarschijnlijk erg onbekend. Deze jas heb ik ooit eens gekregen als bedankje na een tijdje voor ze gewerkt te hebben. Nu ga ik...
  4. [J]ori[S]

    Silly Season 2018

    Met een hoop MotoGP coureurs die gedurende 2016 een contract voor twee jaren hebben gesloten, lijkt Silly Season 2018 iets minder interessant te gaan worden. Toch sijpelen er na de eerste paar races alweer wat geruchten door de paddock en staan de eerste pennenstreken ook alweer onderaan enkele...
  5. [J]ori[S]

    Het Grote 2016 Wintertesten Topic

    Winter Prachtig. Koud. En zoals altijd duurt het met het oog op het nieuwe race seizoen veel te lang. De verschillende kampioenschappen zijn ten einde of lopen ten einde, 2015 is bijna officieel voorbij. Op naar 2016. Het jaar waarin we dichterbij 2030 dan 2000 zitten en een jaar wat...
  6. [J]ori[S]

    World Superbikes Magny Cours

    Het voorlaatste World Superbike weekend van het seizoen is begonnen. Nog vier races en dan is 2015 voorbij voor die mannen. Gaat er nog wat gebeuren? Markus Reiterberger doet mee middels een wildcard ter voorbereiding op 2016, waar hij een volledig seizoen wil meedraaien. :) Eurosport...
  7. [J]ori[S]

    WSBK & WSS - Pirelli Spanish Round 11

    Na een veel te lange pauze zijn de messen geslepen voor het vervolg van het World Superbike en World Supersport kampioenschap. Uitgerust, vermoeid geraakt en weer uitgerust in de vakantie kunnen de coureurs vanaf vrijdag het vizier weer sluiten en het gas opendraaien. Nog zes races te gaan voor...
  8. [J]ori[S]

    4 posters MotoGP/WSBK

    De volgende posters wil ik graag weg, help jij mee? ;) A4-formaat affiche van de Japanse Grand Prix van 2013, komt uit het Japanse programmaboekje van dat jaar. Programmaboekje overigens niet te koop. :P Pata Honda Ten Kate World Superbike coureur Leon Haslam, teamkleuren 2014...
  9. [J]ori[S]

    Het grote 2014 - 2015 wintertesten topic

    Met de laatste ronde van de World Superbikes en World Supersport en de laatste ronde van het MotoGP kampioenschap die volgend weekend verreden wordt, is het tijd om weer een topic te openen waarin alle informatie omtrent de wintertesten verzamelt kan worden. Van matzwarte kuipen tot speciale...
  10. [J]ori[S]

    WSBK & WSS Qatar - Seizoensfinale

    De eerste vrije trainingen voor de WSBK's zijn inmiddels begonnen (en afgelopen), de laatste ronde van het 2014 World Superbike en World Supersport kampioenschap is begonnen. Dit weekend wordt er nog één keer geracet door de mannen in beide kampioenschappen en valt het kampioenschap in de...
  11. [J]ori[S]

    MotoGP Ronde 11: bwin Grand Prix Ceské republiky

    This is a terrific pin badge made in 1965 and very significant as this 1965 FIM MotoGP was the very first time Czechoslovakia was granted a FIM Grand Prix. It took the form of a 13.9km road race. The pin badge is in excellent condition, featuring the FIM logo above the text 'MS Brno 1965'. MS in...
  12. [J]ori[S]

    Motorrace kijk treffen MFMA

    Hey allemaal, We hebben het er off-topic een paar keer over had op dit forum: het gezamenlijk kijken van motorraces onder het genot van bier, een BBQ en een vuurtje. Als ik nu naar buiten staar is het voor de laatste twee zeker geen weer, maar bier en races kijken kan op elk gewenst moment...
  13. [J]ori[S]

    Te koop: Kicxstart vlag

    Het gaat om de volgende vlag: Afmetingen zijn zoals die van de meeste nationale vlaggen. Heb de vlag jaren geleden gekocht toen ik ook een Kicxstart regenjas kocht en heeft hier jaren in een hoek gehangen. Nu is daar echter een boekenkast voor in de plaats gekomen en dus mag de vlag weg...
  14. [J]ori[S]

    WSBK Ronde 5 - Donington Park

    Het WSBK lijkt echt in populariteit te hebben ingeboet. Of er wordt in ieder geval minder over geschreven. Het is de ochtend van de eerste trainingen voor het weekend van Donington Park, ronde vijf van het WSBK kampioenschap! Het belooft een nat weekend te gaan worden. Wie brengt dit...
  15. [J]ori[S]

    Monster Energy Grand Prix de France

    Over iets meer dan een week vindt de vijfe ronde van het MotoGP wereldkampioenschap plaats op het Franse Le Mans circuit. Marc Marquez kan hier zijn vijfde overwinning op rij gaan pakken, en kan zijn 28 punten voorsprong op Pedrosa nog verder uitbouwen. Lorenzo heeft momenteel 65 punten...
  16. [J]ori[S]

    Gran Premio bwin de Espana

    Ronde vier en de eerste Europese ronde. Na komend weekend zijn de eerste 100 punten verdeeld van het MotoGP wereldkampioenschap en is het momenteel Marc Marquez die met 75 punten en drie overwinningen uit drie races het veld aanvoert. De laatste race zag een volledig Spaans podium met Marquez...
  17. [J]ori[S]

    WSBK/WSS RND 01 - Phillip Island, Australië

    Over precies twee weken zit 'ie er alweer op: de allereerste ronde van het nieuwe World Superbike en World Supersport seizoen en is het nog precies een maand wachten tot de eerste MotoGP race van het seizoen en net iets langer tot de tweede ronde van het WSBK/WSS kampioenschap, de eerste op...
  18. [J]ori[S]

    Begraven worden met je motor? Poll!

    Billy Standley's last request was to be buried on his prized motorcycle and that request is being honored. Bron -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sommigen sterven helaas tijdens het rijden aan de gevolgen van een...
  19. [J]ori[S]

    Gratis af te halen: motorsport DVD's

    Ik heb 30, misschien zelfs wel 40 tot 50 dvd's met motorraces er (zelf) op gebrand allemaal in redelijk tot goede staat. Tegenwoordig bewaar ik alles op harde schijven maar blijf dus met die dvd's zitten. Het gaat om: - 125/250/MotoGP seizoen 2006 (nagenoeg compleet) in het Nederlands -...
  20. [J]ori[S]

    Nederlanders actief op internationaal niveau in 2014

    Ik dacht dat het misschien een leuk idee zou zijn om bij te houden welke Nederlandse motorcoureurs in 2014 actief zijn op internationaal niveau, zowel EK als WK. Ik wil per klasse een overzicht maken en daarin de prestaties bijhouden, zodat het voor een ieder makkelijker is om bij te houden hoe...
  21. [J]ori[S]

    Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

    In januari 2007 werd deel 1 van deze topic reeks geopend om vervolgens vijf jaar later volgeschreven te zijn. Deel twee volgde in oktober 2011 en nu, iets meer dan twee jaar later is ook dat topic volgeschreven en wordt het tijd om eind november 2013 deel drie te openen. Dat de snelheid...
  22. [J]ori[S]

    Boek over (geschiedenis) motorindustrie

    Hallo, Ik ben een vierdejaarsstudent int. business & management studies en op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie die ik in de richting van de ontwikkeling en verkoop van de elektrische motorfiets schrijf. Om verder onderzoek te kunnen doen en om naslagwerken bij de hand te hebben die...
  23. [J]ori[S]

    MotoGP ronde 18 - Valencia, Spanje

    De laatste ronde van het MotoGP wereldkampioenschap staat voor de deur. Nog anderhalve week wachten, nog drie dagen spanning, en dan is het weer voorbij. Dan is het jaar voor mij persoonlijk ook om en kijk ik reikhalzend uit naar 2014. Wat gelukkig met de wintertesten gelukkig een dag later ook...
  24. [J]ori[S]

    WSBK/WSS Ronde 14 Jerez, Spanje

    Ronde 14. De finale. Zonder kampioen in het WSBK. Sykes heeft de beste papieren maar zoals we vorig jaar hebben kunnen zien is een grote voorsprong geen garantie tot succes. Daarnaast is op Jerez nog niet eerder geracet maar wel getest. Spannend wordt het sowieso! Na zondag is WSBK seizoen...
  25. [J]ori[S]

    Website Reddit door Dorna gesommeerd foto's te verwijderen

    Ik weet niet wie er van hier bekend is met het online platform Reddit, een forum waar voor letterlijk elk onderwerp een subforum is aangemaakt en waar voor elk wissewasje een nieuw topic wordt geopend. Zo heeft dus ook het onderwerp 'MotoGP' een eigen subforum, waarbij met hoge regelmaat highres...
Terug
Bovenaan Onderaan