Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Horse Power Junkie

    Hayabusa riders topic

    Wie gaat er nog regelmatig met de busa eropuit, en zou dat leuk vinden om dat met een paar andere busa riders te doen.
  2. Horse Power Junkie

    Wangstukken SHOEI RAID II maat 35 te koop

    Ik heb de wangstukken van mijn SHOEI uitgewisseld omdat de helm te strak zat, en ik heb nu te koop één paar wangstukken maat 35 voor een Shoei Raid II. Nieuw in de winkel 30 Euro, nu, tweedehands en gewassen 15 Euro, inclusief P&P *D
  3. Horse Power Junkie

    Honda CB750 C belastingvrij

    Te koop Honda CB750 Custom, Blauw met chroom, 50107 kilometers, geen mankementen, vraagprijs € 600,00
  4. Horse Power Junkie

    Mooie zwart Vetter Windjammer

    met koplamp, sleutel van het kastje ook aanwezig. Beugel voor een CB750/900. voor slechts 100 euro. Ruitje helder en heel
  5. Horse Power Junkie

    ZX12R onderkuip (rechts)

    Niet gescheurd, wel gekrast, maar als je toch moet spuiten... 100 Euro *edit* prijs aangepast
  6. Horse Power Junkie

    stirling motoren

    Heeft er iemand op dit forum ervaring met stirling motoren? En dan niet die speelgoedmodelletjes, maar iets met wat meer vermogen. Ik weet dat de Philips ze een aantal jaren geleden in een stadsbus heeft gezet, en als het even kan, zou ik daar wat meer over willen weten.
  7. Horse Power Junkie

    test

  8. Horse Power Junkie

    Krauser kofferset

    Te koop tegen elk aannemelijk bod. Krauser afsluitbare kofferset met afneembare zijkoffers op aluminium frame. Heeft gezeten op een honda CB750C. Alle sleutels aanwezig.
  9. Horse Power Junkie

    Vetter windjammer voor hoonda CB

    te koop vetter windjammer. Heeft gezeten op een CB750C. Past denk ik op alle CB modellen. Ruit helder, sleutel van kastje aanwezig. Zit een sealed beam (USA) lamp in. Bevestingsbeugel aanwezig (staat 'ie op) Tegen elk aannemenlijk bod.
Terug
Bovenaan Onderaan