Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dura
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dura

    gezocht: bobine voor Husqvarna 61 vanaf '92

    Ik weet het moet eigenlijk in "het grote" topic (waar het ook al staat). Maar om er wat meer aandacht voor te krijgen. Ik ben opzoek naar een bobine voor de oude Zweedse ontstekingen van de 610. Ik kan er helaas even geen foto op zetten omdat ik de motor niet hier heb. Evenals een exact...
  2. dura

    Wat is een mooie prijs voor mijn motor?

    Omdat ik een nieuw(er) type wil gaan kopen en het seizoen toch wel ongeveer aan zijn einde komt wil ik mijn Husky kan verkopen. Nu ben ik alleen benieuwd wat ik er nog voor kan krijgen? Motor staat nu nog even in Vlissingen maar is medio dec weer in Eindhoven. Ik ben benieuwd. Als iemand...
  3. dura

    GEZOCHT: compleet uitlaat systeem Honda Super magna '750 '88

    Ik ben voor een maat van me opzoek naar een compleet uitlaat systeem voor een super magna uit '88 (zie fototje). Dus als iemand er één heeft of weet waar ze tweedehands te krijgen zijn dan hoor ik het graag.
  4. dura

    Even de motor beveiliging onder de aandacht

    Ja ik denk beter preventief dan huilen. Staan jullie motoren nog goed vast en opgeborgen? Bij mij hier in Eindhoven hebben ze vor de tweede keer binnen een paar weken m'n berging met grof geweld open gebroken. Nu heb ik gelukkig twee bergingen in mijn appartement, namelijk ook een helemaal...
  5. dura

    megameeting vanuit Eindhoven (A50)

    Toch even vervelend doen.... Ik ga zelf over de A50 en gezien ik een Husqy heb ook niet al te hard en van tankstation naar tankstation :9 Ik weet niet of er meer mensen vanuit omgeving Eindhoven gaan c.q of er behoefte aan is om op bijvoorbeeld Ekkerstijt (Son en breugel) af te spreken...
  6. dura

    Vrouwen willen ook SM

    Tja wat moet je hier nou van zeggen? :9
  7. dura

    DB killers

    Weet iemand toevallig waar je een DB killer kan halen voor een FP-racing uitlaat. Of misschien weet iemand de link naar hun site, ik kan het nergens vinden en oom agent heeft een niet mis te verstane "waarschuwing" gegeven :( Thnx
  8. dura

    Een beetje vreemd, maar wel grappig

    Ik was even aan het kijken wat voor leuks er allemaal nog te krijgen is. Kwam ik dit tegen. Ik moet zeggen ziet er wel bizar grappig uit. http://motor.2dehands.nl/markt/motor/honda/8883548-honda-cr500-supermoto-helemaal-gestoord.html?q=cr500
  9. dura

    Universele remschijven op KTM 620 LC4?

    Hallo allemaal, Ik ben nieuwe hier maar kijk al wel een tijd mee als ik iets wil weten. Nu overweeg ik een KTM 620LC4 uit '96 te kopen. Deze heeft alleen nog de originele velgen, ik denk 21" voor en 18" achter. Nu was ik al even aan het zoeken voor SM velgen omdat ik die gewoon mooier vind en...
Terug
Bovenaan Onderaan