Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Corrosie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Corrosie

    Yamaha XS1100 - koppeling of versnellingsbak probleem

    Hallo allemaal, Ik ben met mijn buurman bezig met een probleem aan een XS1100. Bij stilstand in de eerste of tweede versnelling zetten geeft tandenpoetsgeluiden. Al geprobeerd: - koppelingskabel vervangen en afgesteld - koppelingsplaten en veren vervangen Helaas hebben bovenstaande...
  2. Corrosie

    Kampeerweekend Luxemburg 13-17 mei 2016

    Afgelopen jaar heb ik samen met m'n buren regelmatig een weekendje in mooie motor-gebieden doorgebracht. Dit beviel zo goed, dat we dit graag weer herhalen. Het lijkt ons leuk om de groep wat uit te breiden en met wat meer personen te gaan rijden. Wat gaan we doen? Betaalbaar...
  3. Corrosie

    Corrosies familiemobiel

    Na een aantal jaar geen zijspan gereden te hebben, is er alweer lange tijd de wens naar een eigen combinatie. De plannen voor de Guzzi met moturist worden inmiddels uitgewerkt (zie: Span voor Corrosie) , maar de wens naar een "familiemobiel" bleef ook aanwezig. Een paar weken terug toch de...
  4. Corrosie

    BMW R80/7 met krauser koffers en s-kuipje

    Vaste prijs: 1250 Te koop: BMW R80/7 uit 1979. Leuke klassieke boxer motor voorzien van het legendarische S-kuipje en krauser koffers. Dubbele schijfremmen voor. Bochten en uitlaten zijn wat minder. Goede banden, netjes onderhouden, loopt als een zonnetje. Starten en wegrijden...
  5. Corrosie

    Eindelijk istie er dan, ook Corrosie heeft een span

    De titel zegt genoeg!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* ;) :9 8-) :W :Y Afgelopen weekend het besluit genomen, en vanmorgen EZS gebeld, met de mededeling dat het span verkocht is. Eind van de middag opgehaald, en binnendoor naar Renkum gereden. Het span stuurt prima, en heeft me...
  6. Corrosie

    BMW R850R - 2000 - met koffers en scherm

    Vanwege de wens een driewieler aan te schaffen, te koop aangeboden: BMW R850R Bouwjaar: 2000 Nieuwe banden (Michelin) Gereviseerde cardanas Originele BMW zijkoffers (een sleutel systeem) Givi 29L topkoffer Origineel BMW windscherm Kilometerstand: 106.000km...
  7. Corrosie

    BMW R60/6 1976 met koffers

    Leuke klassieke boxer motor voorzien van krauser koffers en windscherm. Staat nog in de originele lak, tank is hier en daar wat bijgewerkt. Schijfrem voor. Goede banden, netjes onderhouden (Joost Motoren), loopt als een zonnetje. Vraagprijs: 1900 euro Serieus bieden mag natuurlijk...
  8. Corrosie

    Aankoop tip van de week

    Vanavond ben ik wezen kijken bij dit zijspan: Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop Vraagprijs: 2500 euro, maar volgens mij moet je wel onder de 2000 euro uit kunnen komen... Voorzien van: - Schommelvoorvork - EML wielen - Autobandjes Geen geremd zijspanwiel...
  9. Corrosie

    BMW motorblok R65 of eventueel R45

    Zie BMW R45 - Uitlaatklep door de cilinder Ik ben dus op zoek naar een vervangend, goed lopend, motorblok...
  10. Corrosie

    BMW R45 - Uitlaatklep door de cilinder

    Eind vorig jaar was ik even een eindje rijden op de BMW R45, en halverwege (natuurlijk in the middle of nowhere) maakte hij opeens een enorm lawaai, om vervolgens niets meer te doen B| Natuurlijk had ik mn mobiel thuisliggen |( , maar gelukkig was er een automobilist zo vriendelijk om even...
  11. Corrosie

    Kerstpakket

    Vandaag was het weer zover: op het werk werden de kerstpakketten uitgedeeld. Probleem is dan meteen: Hoe vervoer je die doos op je motor.... Hoe lossen jullie dit op?
  12. Corrosie

    Van 450 naar 650cc, melden bij rdw/verzekering?

    Mijn bmw R45 heeft een probleem aan de rechtercylinder, en deze is daardoor beschadigd. B| Nu zit ik te denken, om de r45 te voorzien van 65 cylinders, en zo het probleem op te lossen, en na afloop wat extra vermogen te hebben. Vragen: - Moet ik dit doorgeven aan RDW, en zodoende misschien...
  13. Corrosie

    Kawa 550GT

    Beste mensen :W Ik heb een Kawasaki 550 GT op het oog, en vraag me af of deze geschikt is, om er in de toekomst een (goedkoop) zijspannetje aan te monteren. Ik zit nog niet vast aan deze keus, dus andere ideeen zijn welkom. Eisen die ik aan een motorfiets stel zijn niet zo groot: eenvoudig in...
  14. Corrosie

    Praktijkexamen Voertuigbeheersing Motor

    Hoi Forum, Binnenkort wil ik mijn rijbewijs A gaan halen. Hiervoor moet eerst een Praktijkexamen Voertuigbeheersing worden afgelegd. Op internet heb ik gevonden dat er 12 oefeningen bestaan die je daarvoor moet beheersen, maar een uitleg van de oefeningen kan ik zo snel niet vinden. Op...
Terug
Bovenaan Onderaan