Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thalassa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thalassa

    On any Sunday - The Next Chapter

    Heeft iemand 'On any Sunday - The Next Chapter' al helemaal gezien? En belangrijker voor mij :P Heeft iemand enig idee of dit in Nederland (op de legale manier) te zien zal zijn? Netflix/DVD/iTunes, wat dan ook...? Ik zag de trailer net, vandaar *D Trailer:
  2. Thalassa

    Internationale evenementen

    Ik vroeg me af... Welke internationale evenementen kennen jullie? En dan bedoel ik de grote beurzen/rallies etc. naast de WSBK en MotoGP. Zijn jullie er zelf geweest, en hoe was dat? Ik ben zelf net bij Motorcycle Live in Birmingham geweest (viel een beetje tegen als je Motorbeurs Utrecht gewend...
  3. Thalassa

    Honda VTR 250, 1995, benzine e.d

    Hallo, Ik heb paar weken terug mijn eerste motortje gekocht. Heel braaf geen meter op gereden, want ik kon pas gister mijn rijbewijs bij het gemeentehuis halen. Dus ik helemaal blij mn eerste rit gemaakt. Vandaag wilde ik vrolijk verder rijden, maar dat feest ging dus niet door. Het ding...
  4. Thalassa

    Toekomstig R1 rijdster

    Ik zal me ook maar even voorstellen... Thalassa, kom uit Den Haag. Groot Yamaha fan :) Mijn mening is heel duidelijk: R1 is de mooiste motor ter wereld en jongens op R6-en zijn mietjes }) Nee, dat laatste zal ik terug nemen. Ik ben 17 jaar, 14 december 18 en het geld voor mn rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan