Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tenk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tenk

    Te koop Kawasaki ZZR 1200, 2003 met alarm

    Te koop in verband met te veel motorfietsen en omdat ik een andere auto nodig heb....... Blauwe Kawasaki ZZR 1200 van oktober 2003 met Givi rek en alarm Voorvering is van Wilbers. Achter is standaard. Goed onderhouden maar heeft wel een beurt nodig. Banden en ketting nog goed. Accu is...
  2. Tenk

    Camerasteun te leen omgeving Amsterdam?

    Mede forummers, Heeft iemand in de (wijde) omgeving Amsterdam een (video)camerasteun voor mij te leen? Het is voor een Honda Blackbird CBR1100XX uit 97. Graag een steun die op de vuldopring van de tank gemonteerd moet worden. Vergoeding of verkoop is zeker bespreekbaar!!!!!! Je kent...
  3. Tenk

    Wie weet een goeie rijschool in Uithoorn???

    Beste MF-ers, Voor mijn zwager ben ik op zoek naar een goeie rijschool in Uithoorn. Hij zit al langer te verkondigen dat hij rijles wil gaan nemen en aangezien hij binnenkort jarig is wil ik hem de eerste rijlessen kado doen. Nu weet ik dat iedereen zijn of haar eigen voorkeur heeft maar...
  4. Tenk

    13 maart 2004 Open Dag in NH

    Ik weet niet of een beetje reclame is toegestaan maar het betreft hetvolgende: Zaterdag 13 maart hebben wij bij onze motorclub (www.mozamo.nl) weer een soort open dag met een onderdelen ruilbeurs. Het is onze bedoeling om dan ook een vermogenstestbank te laten komen. Om dit een beetje rendabel...
Terug
Bovenaan Onderaan