Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: damted
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. damted

    Lagertrekker gezocht

    Om lagers van een as af te halen, waar je niet achter kunt komen met haakjes zoek ik een geschikte lagertrekker. Het lager wat ik wil verwijderen is 26mm in diameter en zit op een asje van 10mm geperst. Ik heb een voorbeeld op internet gevonden, maar daar weet ik de maten niet van. Iemand...
  2. damted

    Gezocht 2 zeskant moeren M10x1,25mm

    Om mijn nieuwe spiegels te kunnen monteren op 2 zelf gemaakte steunen, ben ik op zoek naar 2 M10 moeren met metrische draad, alleen met afwijkende spoed 1,25mm i.p.v. 1,5mm Bij de reguliere ijzerwinkels kan ik alleen M10x1,5mm te vinden. RVS of gegalvaniseerd, maakt allemaal niet zoveel uit...
  3. damted

    BMW R1200R deel 4 Let's go naked again

    Na BMW R1200R en BMW R1200R - Deel 2 en BMW R1200R - Deel III - Let's go naked nu ook BMW R1200R Deel 4 Let's go Naked again geopend. Het starten van dit deeltje 4 heb ik al een hele tijd geleden beloofd en bij deze het stokje van Joke (Enjoy-Rider) overgenomen.
  4. damted

    Vraagje over prive discussies (PB)

    Is het misschien ook mogelijk om met meerdere personen dezelfde prive discussie te voeren? Dus niet alleen heen en weer naar elkaar, maar bv met 3 of 4 personen iets privé te discussieëren.
  5. damted

    TK:Yamaha FZS600 Fazer bj 2001 (1e eigenaar)

    Na ruim 7,5 jaar met veel plezier op deze motor te hebben gereden, ben ik toe aan iets anders. Daarom bied ik mijn Yamaha FZS 600 (model 2002) te koop aan. Let op Fazer is verkocht! Specificaties: Bouwjaar nov 2001, maar wel het model 2002 met de moderne topkuip en mooie dubbel brandende...
  6. damted

    zwarte Yamaha Fazer 600

    Omdat 2 motors toch te veel is, bied ik te koop aan: zwarte Yamaha FZS 600 Kleur: zwart Bouwjaar: 1998 km stand: 65975 vraagprijs: € 2700,- VERKOCHT o.a. Nieuwe bandenset en onderhoud gehad. evt. zijn extra accessoires mogelijk (zoals op de foto's) Foto: linkje naar de...
  7. damted

    Nieuwe sponsoractie voor Motorforum opstarten

    Beste MF gebruikers, Bij deze een oproep voor iedereen die wel eens of wat vaker op MF zit: Steun MF met een kleine financiële bijdrage. Waarom dan ? Omdat er o.a. nog steeds problemen zijn met zowel de software als de hardware van dit forum. De zoekfunctie doet het ook al een tijdje niet...
  8. damted

    Ervaringen met MRA Varioscreen

    Hebben jullie ervaring met een MRA varioscreen ziet er op een VFR zo uit: Ik wil er graag 1 op mijn fazer 600, maar twijfel omdat die vario zeker zo'n 10 cm hoger is dan de originele en dan is het niet echt mooi en pakt het aerodynamisch misschien heel vervelend uit. Ook was er een topic op MF...
  9. damted

    Koperpasta en bougies wel of niet doen?

    Als ik bij mijn motor de bougies vervang, smeer ik altijd de nieuwe bougie schroefdraad in met wat motorolie. Nu heb ik ook wel eens de tip gekregen om hier kopervet voor te gebruiken. Maar daar heb ik ook wel eens slechte berichten over gehoord, omdat het zou kunnen invreten op het aluminium...
  10. damted

    Pinksterraces Oss 2004

    Volgens de kalender van KNMV is er ook dit jaar weer een Pinksterraces voor het ONK in Oss. Is het nieuwe circuit eigenlijk al klaar en is het nog een beetje interessant voor het publiek, want op het oude 'circuit' kon je maar bij 2 bochten wat zien. De rest wat niet toegankelijk voor het...
  11. damted

    Zonder helm door Den Haag :?

    Zojuist een stukje aan het wandelen in Den Haag en toen kwam er op de Schenkkade ineens een BMW 1100RS ?? met kenteken MH-HZ-16 langs. Wat opviel is dat deze man ZONDER HELM rond reed en nogal haast had. 5 minuten later (ongeveer 12:30 uur) kwam die nog een keer langs maar toen tegen de...
  12. damted

    Toch maar geen nieuwe Hornet gekocht

    Omdat mijn vrouw nog graag ook een opvolger wilde voor haar GS500 die op MF te koop staat te koop: Suzuki GS500E Challenger, zijn we aan het zoeken geweest naar een leuk alternatief. Het is een 2e hands CB600S van 2002 geworden met slechts 2800 km op de teller. Omdat we hem particulier gekocht...
  13. damted

    Wanneer remleidingen ec. vervangen

    In mijn instructieboekje staat dat je elke 4 jaar je remleidingen moet vervangen en dat elke 2 jaar de inwendige onderdelen van de hoofdremcilinders en remklauwen moeten worden vervangen incl. remvloeistof. Is dit een veiligheidsadvies die door de fabrikant wordt voorgeschreven of zijn er ook...
  14. damted

    Kawasaki Z750

    Hebben jullie de nieuwe Z750 al gezien? Heeft hetzelfde blok als de Z1000, alleen kleinere boring om aan 750ccm te komen. ik heb nog wat plaatjes gescand uit de MOTORRAD van Augustus Nog eentje Sorry voor de belabberde kwaliteit. Voorvork geen UPSD meer, wel dezelfde injectie Geen aparte...
  15. damted

    Agenda voor motorsport evenementen gezocht

    Is er op Internet een goede site waar je ook kunt kijken of er ergens in de Benelux wedstrijden met motorsport verreden worden. Dus niet alleen ONK maar ook b.v. Aprillia cup of andere klasses. Van 50 tot 1000 cc alles is welkom. Voorheen keek ik op http://www.debcom.be/motorgazet/ maar die...
  16. damted

    Advies voor bandenwissel

    Voor mijn Fazer 600 heb ik na 11000km een nieuwe achterband nodig (de eerste) Nu is mijn voorband ook net zo oud maar lang niet zo versleten. Allebei trouwens Bridgestone BT057 af fabriek nog. Ik heb nu een aanbieding om totaal voor 260 euro zowel voor als achter te laten vervangen door Michelin...
  17. damted

    Problemen stuurslot Yamaha Fazer 600

    Vanavond na het binnenzetten draaide ik mijn motor weer op stuurslot en toen ging de sleutel er nog al wat zwaar uit en daarna nog moeilijker er weer in. Na heel veel gepruts (ook geprobeerd met de nog nieuwe reservesleutel) kon ik met veel moeite de boel weer een beetje draaiend krijgen. Leek...
  18. damted

    Ongeluk op de A4 bij Wateringen

    Vanmiddag om een uur of 5 naar huis en bij het Prins Claus plein begon de file op de A4 richting Delft. Achteraf bleek dat iedereen er bij afslag Rijswijk af moet, omdat er waarschijnlijk een groot ongeluk gebeurd was. Toen ik later door Wateringen reed, zag ik nog een ambulance uit Den Haag...
  19. damted

    Doorsnedes Uitlaatdemper Fazer 600

    Ik ben op zoek naar doorsnede tekeningen of foto's van de originele uitlaat van de Fazer 600. Op de laatste motorrai was een opengewerkt model te zien van een R1. en daar zal die veel op lijken. Ik ben van plan de originele uitlaat onder handen te nemen en hier en daar eens wat aan de demping te...
Terug
Bovenaan Onderaan