Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Reneg@de
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Reneg@de

    Voorwiel Laverda SF2/Borrani WM3 record

    Wegens wijziging cafe-racer project overbodig geworden; Voorwiel Laverda SF2, met borrani-velg wm3 type record RM01 4446 (36 spaaks) Enige tijd als voorwiel dienst gedaan in een SR500,. Remt goed, is recht, spaken hebben wat TLC nodig. Trommel en velg zijn netjes, maar kunnen met...
  2. Reneg@de

    bak voor K75s

    Beste Zijspanliefhebbers, Een vraag (naar de bekende weg) in jullie forum; reeds lange tijd rijd ik op solo fietsen, heb nu twee klassiekers en daar naast voor de boodschappen en het slechte weer een K75s uit 1990. Lekkere brommer met een fijne motorkarakteristiek. Nu denk ik erover om aan...
  3. Reneg@de

    BMW R1150 RT (zilvergrijs)

    Wegens stoppen woonwerk-verkeer ( ik werk weer in de woonplaats) en het verleggen van de motor-interesses(klassiekers) enigzins overbodig geworden. Ze mag dus naar een andere liefhebber. Geheel origineel inclusief werkende radio. Verhoogde ruit en xenon-verlichting.Comfort-seat achter, origineel...
  4. Reneg@de

    moto 73 jaargang 83 t/m 97

    Wegens chronisch ruimtegebrek..... met een zwaar gemoed, voor de liefhebber de complete jaargangen 83 t/m 97 van de moto73 tegen ieder aannemelijk bod........ opsturen kan maar dat wordt wel heel prijzig, je kunt ze beter ophalen + een aantal jaargangen motor..... niet compleet alleen voor...
Terug
Bovenaan Onderaan