Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SilenT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SilenT

    26-07-2011 - MSLCup - Pitbox

    Er bestaat kans dat het niet al te mooi weer is die dag. Daarom wil ik graag een pitbox delen met anderen. Als er nog iemand een plekje vrij heeft in een box, of nog geen box heeft, maar wel een box wilt delen laat het dan even weten! Kunnen we proberen wat te regelen zodat we in ieder...
  2. SilenT

    Oxstar TCS Red, mt 42 1x gebruikt (EUR 100)

    Bij deze te koop Oxstar TCS rood, maat 42. Prijs: 100 EUR Gister (12-07-2011) gekocht in de Damen shop op Assen omdat ik mijn laarzen vergeten was mee te nemen. Maatje is toch net iets te groot dus heb er als reserve ook geen drol aan. 1 dag (5 sessies) gedragen dus en praktisch als...
  3. SilenT

    Honda CBR1000RR 2005 Racer

    Dan toch eindelijk mijn Fireblade in de verkoop.. eind 2008 gekocht bij Vos Oss motoren en 1 keer op kunnen rijden, toen was het seizoen alweer voorbij, in 2009 begonnen met ZAC races en een paar circuitdagen. Op 4 augustus 2009 heb ik er een 1:54.2 (moet nog 5 seconden vanaf kunnen met...
  4. SilenT

    Doelstelling ZAC 2009

    2009 zal voor mij in het teken staan van circuitrijden en dan met name in de ZAC mee rijden. De wegfiets is weg en er staat een circuit prepped CBR1000RR klaar. en dat zonder echte ervaringen met een 4-in-lijn. Het zal dus veel leren worden. - C-Licentie halen vroeg in het seizoen...
  5. SilenT

    Suzuki TL1000R ('99, 41k km)

    Mijn erg geliefde fiets gaat de verkoop in, dit omdat de straat kilometers niet zo veel plezier meer geven. ;( De TL1000R ('99) is te koop met een vr. pr. van 5000,- ~41 000 km gelopen - Stalen remleidingen voor gemonteerd, achter aanwezig, origineel van voor ook aanwezig. Remvloeistof...
  6. SilenT

    blokswap oud('94) LC4 blok naar 2003 LC4?

    zijn er mensen die weten of het mogelijk is om een oud LC4 blok uit 94 (die dus ook in een 94 frame zit) te vervangen door een 2003 LC4 blok? Op het eerste gezicht lijken de ophang punten redelijk hetzelfde wat ik zo op de foto's kan zien. Mensen met schematische weergaven van de 2003...
  7. SilenT

    Ervaringen met SuperMoto Masterclass?

    zijn er mensen die ervaring hebben met de 'SuperMoto Masterclass' van actionPlanet? Ik zou zo'n cursus graag een keer gaan doen, maar wil graag weten wat de ervaringen zijn van anderen die dit al reeds hebben gedaan.. Is het het geld waard heb je er wat van opgestoken, etc etc. De cursus pagina
  8. SilenT

    Offtopic geen rechten?

    Ik kan niet meer in het offtopic 'forum' komen :S ik dacht dat het aan mijn browser lag, maar dat is het dus niet... (zo ver ik weet) Ik ben dus niet meer gemachtigd om op het offtopic forum te komen? ;(
  9. SilenT

    Politie aan de deur..

    Dit maak je volgens mij ook niet elke dag mee... Vandaag hard gewerkt, kom ik thuis. Verteld me moeder mij dat ze zich is kapot geschroken.. Wat blijkt, staat er een agent voor de deur, de motor voor het huis geparkeerd. Met de vraag of ik hier woon en aanwezig ben. Dat is dus niet het geval...
  10. SilenT

    White power voorvork

    ik heb een White Power voorvork met deze aanduiding: k4t93l 15-93 Het is een USD volledig instelbaar. Nu is mijn vraag waar kan ik informatie vinden over deze vork? Ik heb al gegoogled en dergelijke maar kan niet veel vinden... Ik wil namelijk kijken of ik de giet alluminium...
  11. SilenT

    Adapter "uittekenen" op de computer + 3d

    Ik moet een adapter maken voor een remklauw en voorvork remklauw ophangen Nu heb ik alle maten en een ideetje op papier maar de dimensies ben ik nog mee aan hetworstelen wat mooier is ed... nu zou ik dit graag op de computer even uitwerken... Heb al poging gewaagd met een 3d-modelling...
  12. SilenT

    Mijn totalled KTM LC2

    Tis alweer een tijdje geleden (en nog niet hersteld :( ) Maar dan nog hier ff wat piccies van mijn moto nadat die van achteren werd begroet door een peugot! (het verhaal na de foto's, die gaan voor ofcourse ;) ) De motor zij aanzicht achterkant close up (zij aanzicht) achteraanzicht van de...
  13. SilenT

    Beringer 6-zuiger remklauw welke schijf?

    Ik heb een vraag, brouwer motoren beweert dat het geen kwaad kan om een KTM-Wave schijf te gebruiken (4.5mm dik 320mm) met een 6-zuiger remklauw (van beringer) Ik ben van mening dat dit weldegelijk wat uit zou kunnen maken... Zij gaven als argument dat de kracht die op de schijf nooit echt meer...
  14. SilenT

    KTM LC4 cilinder kenmerken/nummers

    Ik heb dus een lc4 400 en op de cillinder staat het volgende: 1698 2 maal onder elkaar... (aan de linkerkant) Geeft dit iets aan van een bouwjaar oid? Of is er een manier om die te achterhalen?
  15. SilenT

    KTM LC4 (400) hot choke/hot start

    Ik heb dus sinds kort een LC4 400 uit '94 Maar dr zit dus een hot choke/hot start ding onder de tank nou is mijn vraag op welke stand moet die staan om dus normaal te rijden of om juist voor de hot choke te gaan en wanneer ik deze nou het beste moet gebruiken Logisch denkend zou dat dus alleen...
  16. SilenT

    TK KTM LC2 125 '96 set originele wielen

    Ik heb hier een set wielen liggen voor de KTM LC2 125 '96 daar zaten ze oorspronkelijk onder maar heb met SM wielen gereden, nu heb ik deze wielen nog over, foto's volgen nog. zitten geen schijven of tandwiel bij. Interesse? mail of reply maar..
  17. SilenT

    KTM Service CD '92 - '99

    Ik kwam langs een iso image van de KTM Service CD van de modellen gemaakt in de jaren '92 tot/met '99 Ik dacht dat hier wel meer mensen bij gebaat zouden zijn: irt.slu.se/tomk/sm/ktmcd.iso T installeert een simpele applicatie waarbij je dus het bouwjaar selecteert en dan het type/model, er...
  18. SilenT

    KTM LC4 400 -> Super Motard ombouw project

    Ik ga aankomende week deze KTM LC4 400 ophalen: En zal deze om gaan bouwen naar een Super Motard, zal hier op de weg naar SM goodness updates met foto's posten 8-) '( Dat wordt nog zeker zon 6 - 8 weken thuis zitten zonder iets echt te kunnen doen Wel ongelukkig zon knieschijf gebroken...
  19. SilenT

    Velgen (17" /18" ) voor een KTM LC4 400

    Ik heb zo goed als zeker een KTM LC4 400 aangeschaft, met 2 sets wielen. Beiden sets zijn offroad wielen en 1 paar heeft mooie goude naven, nou vroeg ik me af Wat een beetje velg en roestvrij stalen spaken kosten en waar dat eventueel te vinden is.
Terug
Bovenaan Onderaan