Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rayke22
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Hayabusa onderdelen

    Wegens opruiming garage zijn de volgende onderdelen te koop voor een Suzuki Hayabusa . De onderdelen liggen in Olen (België) , zo'n 35km onder Eindhoven. Verzenden kan maar de kosten zijn voor de koper. * set zwarte staalomvlochten remleidingen van het merk Hell (1 x 69cm en 1 x 71cm) : 30€ *...
  2. R

    Onderdelen FireBlade CBR954RR of voor projectfiets

    Wegens opruiming garage zijn de volgende onderdelen te koop voor een Honda FireBlade (CBR954RR) bj. '02-'03 type SC50. De onderdelen liggen in Olen (België) , zo'n 35km onder Eindhoven. Verzenden kan maar de kosten zijn voor de koper. De kuipdelen zijn OEM Honda , geen imitatie of polyester! *...
  3. R

    Koelsysteem reinigen

    Ik ben het koelsysteem van een 2001 R1 aan het reinigen. Het koelmiddel en het expantievatje zat vol roestbruine vloeistof. Ik heb het systeem nu al 4x gespoeld met water en langzaam word het beter. In het expantievatje zit een bruine waas die er met spoelen niet uit gaat. Nu ben ik van plan...
  4. R

    Hornet 900 , CB900f , X11 PowerCommander

    Ik bied mijn PowerCommander III USB aan , hij heeft op mijn Honda CB 900 F Hornet gestaan. Volgens de site van powercommander is hij ook geschikt voor een Honda X11. Momenteel staat er een map in voor open uitlaten , K&N-luchtfilter , PAIR- en flappermod maar je kan andere maps downloaden via...
  5. R

    Arrow uitlaatsysteem CBR 954RR

    Het betreft een volledig performance uitlaatsysteem van Arrow met carbon demper , incl. db-killer in mooie staat met alle onderdelen. Het komt van een 2003 model SC50 maar past ook op een SC44 (CBR929RR '00-'01) Bieden naar waarde aub.
  6. R

    PCIII USB Hornet 900

    Ik bied mijn PowerCommander III USB aan , hij heeft op mijn Honda CB 900 F Hornet gestaan. Volgens de site van powercommander is hij ook geschikt voor een Honda X11. Momenteel staat er een map in voor open uitlaten , K&N-luchtfilter , PAIR- en flappermod maar je kan andere maps downloaden via...
  7. R

    Superbikekit CBR954RR

    Ik ben op zoek naar een superbikekit voor een Honda CBR954RR '02-'03. Waarschijnlijk is deze dezelfde als voor een CBR929RR '00-'01. Kit bevat kroonplaat + risers , superbikestuur , langere rem- en koppelingsslangen. Indien je enkel de kroonplaat en risers hebt , mag je dat natuurlijk ook aanbieden.
  8. R

    FireBlade SC33 raar motorgeluid

    Beste techneuten , misschien is er iemand van jullie die me bij het volgende kan helpen of info kan geven : Vandaag mijn SC33 nog eens gestart na lange stilstand. Hij startte moeilijk , maar de tank was leeg geweest na het lakken , dus dat is redelijk normaal. Naarmate hij beter begon te...
  9. R

    Power Commander

    Ik heb de mogelijkheid om een PCIII van iemand over te nemen maar er is geen USB-kabel of CD meer bij. Weet iemand of je die nog kan bestellen en waar? Ik neem aan dat je de moto laat afstellen op een testbank dat ze zelf wel een verbindingskabel hebben , maar ik zou graag eerst eens proberen...
  10. R

    vraag remleiding

    Ik heb een fireblade sc33 met stalen remleidingen. Er zit dus op de rempomp(vooraan) een dubbele banjobout met 1 leiding naar de linkse en 1 leiding naar de rechtse klauw. Omdat ik hem aan het ombouwen ben naar streetfighter , is het dashbord nu dichter bij de kroonplaat gekomen. Nu heb ik maar...
  11. R

    Verwijderen stickers/lijmresten

    Beste lezers , Ik heb de originele stickers verwijdert op het kuipwerk van mijn motor. Aangezien ze er al +10jaar op hangen , blijft de lijm achter op de kuip. Ik heb dit trachten te verwijderen met volgende producten , echter zonder succes : thinner , white spirit , remreiniger ...
  12. R

    Clip ons Honda VFR750 RC36

    Ik zoek clip-ons van een Honda VFR750 ( bj. '94-'98) , voor vorkpoten van 41mm. Moeten dienen om een projectje. Wie heeft er nog iets liggen ?
  13. R

    beugel voor LASER uitlaat

    Ik ben op zoek naar een beugel voor een LASER-uitlaat. Het is dus de beugel waarmee de uitlaat bevestigd wordt aan het duostepje. Het is een ovale titanium Laser(31 3032 8) voor een Suzuki Bandit 1200 K2. De omtrek van de uitlaat is +/-34.5cm , lengte uitlaat 46cm , breedte ophangbeugel +/-...
  14. R

    Olieverbruik Suzuki Bandit 1200 S (K1)

    Hoi, Ik heb een Bandit 1200S(K1) met +/-24000km. Nu heb ik recent gemerkt dat de motor 0.250liter olie verbruikt per 1000km. Ik gebruik de voorgeschreven 10W40olie van een gekend merk.Heeft iemand ook ervaring met olieverbruik? Weet iemand wat als "normaal olieverbruik" beschouwd wordt? Graag...
Terug
Bovenaan Onderaan