Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pork
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pork

    kawasaki zx-6r ninja uit 1997

    Verkocht :)
  2. pork

    "schokken" motor tijdens rijden -> zx6r uit 97

    Oké, ook maar eens een "technisch vraagje" stellen. :) Mijn zx6r uit 97 schokt af en toe tijdens het rijden. Dit gebeurt niet altijd maar soms. Voornamelijk bij constante lage toerentallen zo rond de 6000 rpm. Het voelt of die dan niet genoeg benzine krijgt, dat die even wegvalt als het...
  3. pork

    zx6r '97 duoseatcover + knipperlicht "covers"

    Ik ben op zoek naar een duoseat cover: Als iemand wat heeft of weet... hoor ik het graag :)
  4. pork

    Zal het lukken? 800 km/u op jet-motorfiets!

    Kwam dit net tegen op het internet. Zou het gaan lukken? 800 km/u op jet-motorfiets?? Het is dat de motorfiets al zo bestaat, want als deze vandaag zou worden uitgevonden, dan zou ‘ie waarschijnlijk nooit toegestaan worden. Motorrijders zijn namelijk ontzettend kwetsbaar, iets waar...
  5. pork

    Buse motorjas Maat L Als nieuw 50 euro

    Wegens aanschaf leren motor kleding bied ik een Buse motorjas aan. De jas is van mijn vader geweest. 3 a 4 keer mee gereden. Ziet er dus als nieuw uit. Nu hangt hij al een tijdje in de kast en word er niets mee gedaan. Aangezien mijn pa geen winterrijder is was dat de doorslag om de jas te...
  6. pork

    Lekke band... repareren? vervangen?

    Ik heb een lekke achterband (bridgestone bt020) Mijn vorige band heb ik vervangen omdat er een spijker in zat. Met de vorige band heb ik nog geen 2000 km gereden. Omdat de spijker midden in het loopvlak zat heb ik besloten om veiligheids redenen de band te vervangen. Nu wil ik vandaag weg...
  7. pork

    kawa groen motoroverall

    ben opzoek naar een kawa groene motor overall maat 52 / 54 heb je iets...?? mail me please
Terug
Bovenaan Onderaan