Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skyflyer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skyflyer

    Gevraagd: klassiek Engels monoblok als sierobject

    De bedoeling is om een klassiek Engels monoblok (BSA, Norton, triumph etc) als sierobject in de huiskamer te plaatsen. Derhalve is een goede staat en de aanwezigheid van bijvoorbeeld alle koelvinnen wel belangrijk. Ik moet het betalen van m'n zakgeld, dus svp alleen scherpe aanbiedingen.
  2. Skyflyer

    Het Klassieke Vespa Motorscooter Topic

    De Mrs heeft de gedachte gekregen om met een Vespa woon-werk verkeer te gaan doen. Ik ben vervolgens al een paar zaterdagen op pad geweest met haar voor een fraaie Vespa. Alleen, ze valt op klassieke Vespa's uit de jaren 60/70...... Nu rijden die dingen voor geen meter, dus ik heb het idee...
  3. Skyflyer

    Gevraagd: Jezusbeeld

    Ik ben op zoek naar een stenen Jezusbeeld van een goeie 1 - 1.50 meter hoog en van het type dat ze ook in Rio hebben. Moet weerbestendig zijn. Aanbiedingen per PM
  4. Skyflyer

    Castrol R4 Superbike 100% synthetische olie te koop

    14 flessen a 1 liter. Vraagprijs EUR 12,50 per fles. Dus totaal EUR 175,=. Ik doe alles alleen in 1 koop weg. Het is een koopje en de prijs is daarom vast. Omgeving Arnhem. Svp reacties per mail.
  5. Skyflyer

    Dames en SP1/SP2

    xx
  6. Skyflyer

    Spectaculaire crash foto's

    Ik vraag me af wie er van jullie spectaculaire foto's hebben van valpartijen en dergelijke. Bijgevoegd een foto van Anthony Gobert. Eén van de gaafste foto's die ik ken.
Terug
Bovenaan Onderaan