Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TZ750 Owner
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TZ750 Owner

    Brikkenrace in Aalsmeer..

    Op Zondag 12 September vindt er weer een klassieke demo-race (CRT) in Aalsmeer plaats. Aan de start komt het volledige programma, inclusief de special klasse en de zijspannen. Het zal plaats vinden op industrieterrein de Legmeer, vlak bij de bloemenveiling. Zijn er nog MF'ers die ik daar tegen...
  2. TZ750 Owner

    De 10000e gebruiker

    Ik zie net dat de 10000e gebruiker geregistreerd is en wou graag van de gelegenheid gebruik maken om al onze moderatoren (moderators?) te bedanken voor hun inzet. Hulde. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} ps: 10000e...
  3. TZ750 Owner

    Poedercoat verwijderen, hoe?

    Ik kon het weer niet laten en heb er nog een Bakker frame bijgekocht. Allemaal heel leuk en aardig maar nu had de vorige eigenaar het sublieme idee om dit frame blauw te poedercoaten :r . Dit ziet dus echt niet uit en ik wil dus van deze blauwe coating af,ook al omdat onder deze coating het...
  4. TZ750 Owner

    GSXR1100 voorvorkolie

    Kan iemand mij vertellen hoeveel en welke dikte voorvorkolie er in een voorvork van een gsxr1100 moet. De voorvork is een 1989-er model, dus geen USD. Thnx.
Terug
Bovenaan Onderaan