Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jan (tbfkaj)

    Topkoffers, kofferdragers, gereedschapsset, en meer

    (...) 15/02/'18: Inmiddels is een groot deel verkocht en zijn de restanten naar grof vuil
  2. Jan (tbfkaj)

    Te koop Honda Deauville kofferdeksels(700) windscherm(650)

    Te koop: 1) Kofferdeksels Honda Deauville 700 model 2012 zwart 1x Kofferdeksel standaardmaat links zwart 1x Kofferdeksel standaardmaat rechts zwart NIEUW nooit gebruikt omdat ik direct bij aankoop de grotere kofferdeksels heb laten plaatsen 2) Windscherm Honda Deauville 650 model...
  3. Jan (tbfkaj)

    Mijn verzameling routes

    In de afgelopen jaren heb ik een hele serie routes verzameld. Ik ben begonnen om deze op mijn website te zetten. Een deel staat er nu al, de rest volgt (langzaam maar zeker) Misschien zit er wat leuks tussen voor je. :] :]
  4. Jan (tbfkaj)

    O-ring cruise control

    Soms is het zo simpel Je kunt ze echter alleen per set bestellen. En dus heb ik enkele van deze O-ringen over, die verkoop ik nu voor €2,50 per stuk. Geïnteresseerd? Stuur een privé-berichtje.
  5. Jan (tbfkaj)

    te koop: motormover (1x gebruikt)

    VERKOCHT onlangs gekocht (impulsaankoop) bij de Gamma: motormover nwprijs 44,95 1x gebruikt (lees: poging tot gebruiken) vandaar dat het rubber op de plek waar de bok op staat niet meer fabrieksnieuw is (zie foto) waarom doe ik 'm weg? 1) er is niets mis mee echter...
  6. Jan (tbfkaj)

    Haynes Manual Honda NTV Revere - Deauville

    Ik ben mijn boekenkast aan het opruimen Te koop: Haynes manual Honda NTV Revere - Deauville Met plastic (beschermings)omslag In zeer goede staat.
  7. Jan (tbfkaj)

    Handboek Laverda 750

    Te koop: handboek Laverda In zeer goede staat. VERKOCHT
  8. Jan (tbfkaj)

    handboeken m.b.t. Suzuki GN 400 (en SP/DR370/400) 1978-1980

    Ik ben mijn boekenkast aan het opruimen Te koop: handboeken m.b.t. Suzuki GN 400 (en SP/DR370/400) 1978-1980 1) Clymer Suzuki SP/DR370 & 400 singles 1978-1980 - service repair performance 2) Suzuki SP400 & GN 400 service manual 3) Suzuki GN 400 owner manual Manuals op CD: a) GN 400...
  9. Jan (tbfkaj)

    reanimatie accu ?

    Noodgedwongen heb ik 5 maanden niet kunnen rijden (hernia) en daardoor voor het eerst een winterstop meegemaakt :-( Ik heb in oktober de accu uit de motor laten halen. Deze heeft aan een druppellader gehangen. Na 5 maanden mag en kan ik weer op de motor :-) Gssteren de accu in de...
  10. Jan (tbfkaj)

    Gevraagd: afgedankte topkoffer Honda (evt kapot)

    ik zoek een oude afgedankte Honda topkoffer het gaat met name om de steunen aan de onderzijde op de foto in de rode ellipsen te zien echt nodig heb ik de onderste (dus als de koffer gemonteerd is: aan de voorzijde) ik heb deze nodig om een andere koffer te herstellen bij een crash...
  11. Jan (tbfkaj)

    Leuke naked bike / toerfiets Honda NTV 650 Revere (25/40kw)

    Leuke motorfiets voor gevorderde maar ook voor beginnende motorrijder. We hebben de afgelopen 2 1/2 jaar veel plezier aan deze motor beleefd. Hij heeft ons nooit laten staan. De NTV 650 Revere is enerzijds een naked bike. Maar anderzijds, als voorloper van de Deauville, een lekkere...
  12. Jan (tbfkaj)

    Gezocht: Ruit + spiegel Schurgers 980S

    Ik ben op zoek naar een ruit + spiegel voor een Schurgers 980S kuip Stormschade 12/03/2008 - NTV omvergeblazen - ruit + spiegel naar de kl**ten (+ steppie) Jan (tbfkaj) in "Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk /..."
  13. Jan (tbfkaj)

    Gezocht: rechter voetsteun (step) Honda NTV 650 (Revere)

    Ik ben op zoek naar een rechter voetsteun (steppie) voor een Honda NTV 650 (Revere) Stormschade 12/03/2008 - NTV omvergeblazen - rechter steppie afgebroken (+ kuip) Jan (tbfkaj) in "Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk /..."
  14. Jan (tbfkaj)

    De Ronde Venen / Het Groene Hart

    Ik zie vele plaatsen en regio's op MF. Als ik goed heb opgelet zie ik nog niet: De Ronde Venen en/of Het Groene Hart Vandaar dit topic. Ik woon in Mijdrecht en ben (digitaal) te vinden op http://takeoff.to/ntv650 Zijn er nog anderen uit De Ronde Venen (of omgeving) en/of Het Groene Hart?
  15. Jan (tbfkaj)

    Aalsmeer Bloemen Tour

    Na 2 jaar wachten is het weer zover: de Aalsmeer Bloemen Toer is er weer! De VIJFDE editie van deze succesvolle truckersrun wordt gereden op 6 oktober 2007 Dit mega-evenement is bedoeld voor mensen met een lichamelijke of geestelijke handicap. Deze keer pakken we groots uit; we mikken op...
  16. Jan (tbfkaj)

    Gezocht: rek voor zijkoffers NTV 650

    Gezocht: rek voor zijkoffers NTV 650 Revere
  17. Jan (tbfkaj)

    NTV650 Revere .... 25kw ????

    Wie weet of heeft ervaring met is een NTV650 Revere uit 1992 "af te knijpen" tot 25 kW ?!?!?!
Terug
Bovenaan Onderaan