Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dirk1984
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Tk Gevraagd, HONDA CB250

    ik ben op zoek naar een mooie met weinig roest(besmette)goed lopende honda cb250 en voor een zacht prijsje natuurlijk!! de bedoelling is dat ik 'm ga gebruiken voor woon werk verkeer op een afstand van ongeveer 40km per dag (geen snelweg)en ook in de winter dus!
  2. D

    fiets met kardan

    ik ben voor komende winter opzoek naar een leuk ogende fiets om de winter mee door tekomen zodat ik mijn huidige fiets(cbf600sa) een paar maanden kan wegzetten. heb eigenlijk maar 2echt te eisen, -Kardan aandrijving -niet te oud of achterlijk hoge km-stand wat ik wil uitgeven?? zo'n 1000/1500...
  3. D

    ervaringen met montage van tpc kuipwerk

    Ik heb een TPC onderkuip besteld voor mijn CBF600sa. hoe zit het met de montage? is dat een makkie of kan ik het beter laten doen?
  4. D

    Gezocht Honda CBF600(sa) werkplaats handboek

    ik ben al een poosje opzoek naar een werkplaats handboek van een honda CBF600(sa) heeft iemand tips waar nog te zoeken of heb iemand er toevallig 1???
  5. D

    vies dik ketting vet

    ff vraagje over het dikke vaseline achtige vet aan de buiten kanten van de ketting, dit vet word als 't warm is erg zacht wanneer het zacht is gaat 't spetteren (je kent 't wel zwarte stippen op je achterschermen en als je ze weg veegt veeg je ze alleen maar uit..) :( ik heb een osco oiler op...
  6. D

    Gevraagd,Beahr basic (plus) meningen en ervaringen

    wie heeft er een baehr basic of basic plus, en wat zijn de ervaringen hier mee?? ik ben me aan het laten voorlichten, maar toch wil ik hier nog ff meningen peilen! (zoek functie al gebruikt, en wel wat gevonden maar niet al te veel)
Terug
Bovenaan Onderaan