Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Swagman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Swagman

    Motoraanhanger voor 2 motors

    In september van Brakke gekocht. Krijg weer een keertje die foto's niet verkleind. Vraagprijs: 150,00€ Staat ook op marktplaats. Sorry, maar dat IrfanView krijg ik niet onder de muts.
  2. Swagman

    Politie-auto rijdt motor aan na controle

    Politie-auto rijdt motor aan na controle Bij een botsing op de A2 in Maastricht tussen een onopvallende politiewagen en een motor is de motorrijder gewond geraakt. Het ongeluk gebeurde toen de politiewagen achterop de motor botste. Mogelijk hebben de agenten de motorrijder, een 41-jarige Belg...
  3. Swagman

    Achtervolging over 240 kilometer

    Een automobilist uit Echt is donderdagavond over een afstand van 240 kilometer achtervolgd door een motorrijder. Die had zich op de A2 bij Wessem gestoord aan volgens hem gevaarlijk rijgedrag van de automobilist en wilde hem daarop aanspreken. Omdat de 50-jarige automobilist zich door de...
  4. Swagman

    DICE Motorcyclemagazine Chopper Bobber Harley Triumph

    Te koop gevraagd: DICE, UK motorblad. De nummers 1 t/m 6 en nr. 8 Pans, Shovels & Trumpets. Gaaf exemplaar = gave prijs! O ja, is natuurlijk Triumph! Excuses aan alle Triumph rijders en liefhebbers
  5. Swagman

    Iets te hard over de Middenpeelweg

    Motorrijder met 227 km/uur over Middenpeelweg Een 35-jarige inwoner van Milheeze heeft voorlopig voor het laatst op zijn motor gereden. De politie vorderde zijn rijbewijs in, omdat de man met een snelheid van 227 km over de Middenpeelweg in Sevenum reed. Op de weg geldt een maximum snelheid...
  6. Swagman

    King Kerosin actie

    King Kerosin t-shirts waren altijd al moeilijk te vinden en bestellen via internet duurde soms weken. Door wat lef te tonen en doorzettingsvermogen is een van onze medeforumers uit de kanten van Meppel in het bezit gekomen van een partij van die t-shirts en speciaal voor zijn medeforumers van...
  7. Swagman

    Bende motordieven opgerold in Limburg

    Bende pleegde 1500 motordiefstallen In Zuid-Limburg is een grote motordievenbende opgerold. Tien leden zijn aangehouden en zitten in de cel. De bende is volgens justitie verantwoordelijk voor 1500 motordiefstallen in Nederland, Duitsland en Belgie. De aanhouding is het eerste grote...
  8. Swagman

    Voor de Harley fans.....droevig nieuws

    **Heb deze ook zo juist op Algemene Motorpraat gepost.Net op de regionale zender in het Zuiden van 't land: Achttien Harley Davidsons gestolen in Sittard Dieven zijn aan de haal gegaan met achttien Harley Davidson-motoren uit een bedrijf aan de Rijksweg Zuid in Sittard. De dieven sloegen...
  9. Swagman

    Daar gaan we weer.DIEFSTAL in het meervoud 18!!!

    Net op de regionale zender in het Zuiden van 't land: Achttien Harley Davidsons gestolen in Sittard Dieven zijn aan de haal gegaan met achttien Harley Davidson-motoren uit een bedrijf aan de Rijksweg Zuid in Sittard. De dieven sloegen zondagavond laat hun slag, waarbij ze het alarm van het...
  10. Swagman

    Dammtrax produkten

    Al een tijdje op zoek naar een dealer of verkooppunt van Dammtrax. http://www.dammtrax.com/en/index.html Ben eigenlijk op zoek naar 1 bepaald item, zie attachment, wie plaats hem even? Nu kost dat ding maar 1.500 Yen (9 euro) en om dat te bestellen (verzendkosten 5400 Yen (32,-- euro), vind ik...
  11. Swagman

    Vraagprijs // kostprijs AMF HD 125 cc

    Op MP staat een AMF te koop, zo op de foto een leuk ding, misschien wat te licht, maar allez. Nu heb ik reeds 2 maal een bod geplaatst echter dat is ook weer 2 maal verwijderd, nu is mijn vraag aan de kenners, wat mag zoiets nog kosten (ja, ik weet het "wat de gek er voor geeft") en loopt...
  12. Swagman

    [Oproep] Kawasaki ziekte

    Hoi Choppers, dit is ook mijn afdeling waar ik het meest rondhang, voel me soms net een oudere hang jongere. Zo nu serieus: Op ALGEMENE MOTORPRAAT las ik me toch een verhaal, waar ik even stil van werd, Herr Flick doet daar het verhaal van zijn nichtje Laura, ze heeft een bijzondere aandoening...
  13. Swagman

    Te koop MDI schokbrekers

    I.v.m. miskoop nu te koop aangeboden: 28 cm. lange MDI schokbrekers, nieuw in de doos! Het oog is 1 cm. en dat was te klein voor op die van mij. [img] Bijlage: schokb.jpg
  14. Swagman

    Swagman

    Hoi, ben een man, 48 jaar, getrouwd, 2 dochters. Rij een Suzuki Marauder VZ 800, bwjr. 1998.
Terug
Bovenaan Onderaan