Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zuki
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zuki

    Pirelli slicks 190 -200 gezocht

    Hoi ! Wie heeft er nog weinig gebruikte Pirelli slicks liggen sc1 sc2 190 of 200 of 195/65/17 Dunlop Ik kan er nog wel een aantal gebruiken
  2. Zuki

    My Chron light laptimer

    Te koop My Chron laptimer light zonder baken. In goede staat. Met lange kabel. Ik heb het baken zelf nooit gemist omdat de lussen eigenlijk altijd wel aan staan . Vraagprijs 75 euro
  3. Zuki

    Mooie Ducati ST2 te koop

    Na 6 jaar plezier te hebben gehad van deze motor verkoop ik deze hele nette en goed onderhouden Ducati ST2. Alle slijtage delen en vloeistoffen zijn nog in zeer goede staat en zijn recent vervangen. Betrouwbare fijne motor waar je zonder problemen nog een tijd mee vooruit kunt. Merk : Ducati...
  4. Zuki

    Motorbok/ Paddock stand monovork

    Te koop een motorbok geschikt voor een monovork. Gebruikt voor mijn 999 maar ongetwijfeld ook geschikt voor andere types. Op dit moment is de diameter 17 mm vd pin deze kan echter vervangen worden. 30 euro. Degelijke stevige bok
  5. Zuki

    Ducati 999 749 termignoni originele DB killers

    Te koop originele DB killers voor een termignoni uitlaat van de Ducati 999 749 Geen eigenbouw of imitatie
  6. Zuki

    Gezocht stuurdemper Suzuki gsxr 1100 1992

    Hallo, Een vriend van mij heeft een lekke stuurdemper op zijn gsxr 1100 van 1992. Dit is de lange stuurdemper die aan de zijkant gemonteerd zit. Ik zie er op onderdelen lijn zo geen 1 te koop staan. Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen die nog goed is??
  7. Zuki

    Gesloten aanhanger. 185 hoog, 153 breed, 300 lang

    Te koop. Gesloten aanhanger van WM Meyer. 185 cm hoog 153 cm breed 300 cm lang Goede banden Geremd ( werken goed) Goede koppeling Goede verlichting Met neuswiel, stopblokken en steunpoot. Aanhanger geheel gegalvaniseerd / alu onderhoudsvrij. Ideale maten voor het Circuit...
  8. Zuki

    Te koop: Yamaha R1 RN19 helemaal compleet, incl aanhanger

    Te koop: Yamaha r1 rn19 Bouwjaar 2008 Bij deze zet ik mijn Circuit motor te koop. Het blok is standaard. De motor is 100% nooit gevallen. Erg nette goede snelle betrouwbare motor die goed onderhouden is. Ik heb ca 5 zac races met de motor gereden in de sport cup en verder alleen losse...
  9. Zuki

    Te koop circuit dag spa franchorchamps 19 juni

    Hoi, Helaas kan ik aankomende maandag niet naar de door mij geboekte circuitdag op SPA! Wie wil hem overkopen ?? Wanneer Maandag 19 juni Organisatie Eybiss Groep C ik rij zelf rond de 2.00 op Assen. Na 2 sessies komt er een herverdeling. Nu voor 200 euro Wie wil er!?!?
  10. Zuki

    Alpinestars leren combi maat 48 , izgst

    Te koop Motorpak van Alpinestars. Kleur blauw, wit, zwart Maat 48 Nieuw door mij gekocht en prima onderhouden. Veel ventilatie , goede schone combi Geschikt voor 175-190 cm Gewicht 75-85 kg Kwalitatief erg goed pak. Niet of nauwelijks uitgelopen. Vraagprijs 125 euro
  11. Zuki

    Gezocht! Topkuip Honda Blackbird

    Hoi allen, Voor een vriend ben ik op zoek naar een topkuip van een Honda Blackbird. Kleur maakt niet uit en evt lichte krasschade is ook geen probleem. We zijn wel op zoek naar een origineel deel en geen imitatie. Wie heeft er wat?? Of weet wat??
  12. Zuki

    Setje Biketek bandenwarmers 15x gebruikt

    Te Koop Setje Biketek bandenwarmers 1,5 jaar oud en ca 15 x gebruikt. Worden nog goed warm, geen sporen aan de binnenzijde. Zorgvuldig mee omgegaan en de hoes zit er nog bij. Het lampje van de achterste knippert af en toe maar hij blijft gewoon verhitten. Vraagprijs 110 euro.
  13. Zuki

    Twee circuitdagen te koop Zandvoort 16/8 en Assen 28/9

    Aangeboden twee circuitdagen! Ik kom er dit jaar niet meer aan toe helaas. Zandvoort met Motorsportlifestyle op ZONDAG 16 augustus. Groep 3 175 euro Assen met trackdays4all op maandag 28 september groep 3 169 euro. Los te koop maar ook samen voor 330 euro. Bel maar met nul zes vier...
  14. Zuki

    Goede Velgen Suzuki, helemaal compleet K6 K7

    Te koop Zwarte Suzuki velgen in zeer goede staat, met goede schijven, haakse ventielen en nog goede regenbanden Voor een Suzuki gsxr 750 of 600 K6 k7
  15. Zuki

    Compleet Akrapovic Systeem te koop

    Complete Akrapovic uitlaat in ieder geval voor Suzuki GSX-R 600 750 k6 k7 izgst.. Levert extra vermogen en een heel mooi geluid Vraagprijs 500 euro
  16. Zuki

    Schuuropruiming!! Akrapovic, velgen, Motorblok Suzuki

    Vanwege de overstap naar een andere circuitmotor te koop aangeboden de volgende onderdelen. - Complete Akrapovic uitlaat in ieder geval voor Suzuki GSX-R 600 750 k6 k7 izgst Vraagprijs 500 euro................ VERKOCHT - Motorblok GSXR 750 k6 / k7 incl kabel boom, ecu en km teller...
  17. Zuki

    Setje velgen Suzuki gsxr 600 / 750 k6 k7

    Setje velgen voor de Suzuki gsxr 600 750 en in ieder geval voor de 2006 2007 modellen. inclusief goede regenbanden Pirelli Diablo rain zonder schijven vraagprijs 450 euro
  18. Zuki

    Mooie Suzuki GSX-R 600 2007

    Te Koop: Mooie Suzuki GSX-R 600 Bj 2007 Km stand 11066 Kleur zwart Ketting tandwielen remmen izgst Banden Bridgestone bt016 zijn 50 % Opties: - Alarm (Goedgekeurd) - Getint ruitje - Korte kentekenplaathouder - Valblokken Het is een zeer mooie strakke motor die goed...
  19. Zuki

    Suzuki GSX-R 750 K4 slechts 12400 km

    Mooie Suzuki GSX-R 750 Bouwjaar 2004 Km stand 12400 500 km geleden grote beurt gehad Goede banden Goede remblokken SBK leovincie sportdemper Originele demper Kleine kentekenplaathouder Kleine knipperlichten Carbon hendels (originele aanwezig) Duo zitje bijgeleverd Alle...
  20. Zuki

    Te koop Hayabusa BJ 2006 met slechts 9600 KM !

    Zeer mooie Suzuki GSX-1300 R Hayabusa uit 2006 met slechts 9600 km De busa is zgan 70% goede banden ketting en tandwielen goed Stalen remleidingen Er is een GIpro geplaatst (daardoor verwijder je de begrenser) strak in de lak, januari 2010 nieuwe olie en filter witte wijzer platen...
  21. Zuki

    Te koop Airoh Cross helm Searle replica

    Mooie Airoh stelt crosshelm. Het is een replica van Tommy Searle. Super licht 1000gr, goede pasvorm, goed geluiddempend. Slechts 5 x kort gedragen wordt verkocht ivm beeindiging hobby. Helm is in absolute nieuwstaat. Maat: M Vraagprijs 150 euro
  22. Zuki

    Te koop KTM 250 SX 2006 slechts 22 draaiuren totaal!

    . Te koop KTM 250 sx uit 2006. In totaal heeft de motor pas 22 uren gedraaid en ziet er nog als nieuw uit. De achterband is wel aan vervanging toe er is een verhoogde zit op de motor geplaatst Bijgeleverd worden, extra kappen, stickers, filters, originele schuim zitje, boekjes en nagenoeg...
  23. Zuki

    Mengsmering uit de tank halen of niet??

    Ha mf'ers, Ik heb sinds kort een KTM 250 SX uit 2006. Ik ben al op zoek geweest naar het antwoord op mijn vraag hier op het forum en kon hem helaas niet vinden. Maar de vraag is dus moet ik de brandstof uit de tank halen na het rijden als de motor bijv. langer dan twee weken stil komt te...
  24. Zuki

    Te koop: Suzuki GSX-R 600 Telefonica

    Te koop: Suzuki GSX-R 600 Telefonica uitvoering. Bouwjaar : 2002 Km.stand : 36000 Banden : Michelin Pilot power (goede staat) Ketting/tandwielen: vervangen bij 27000 Remblokken : In goede staat Onderhoud : Alle beurten...
  25. Zuki

    Landelijke Motordagen Assen 30 April/1 mei

    Ha MFérs, Op 30 April 2006 en 1 mei 2006 worden de landelijke motordagen weer gehouden op Assen...... Heb vorig jaar voor het eerst mee gedaan en vond het echt lachen. De sfeer was goed en een ieder kon denk ik goed aan zijn trekken komen daar..... E.a. zat wel snel volgeboekt Info op...
Terug
Bovenaan Onderaan