Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lokkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lokkie

    Rempomp voor R1 98-03

    Zoek nog een goed werkende rempomp voor, voor me circuit-R1. MIsschien dat een andere ook past maar dat weet ik niet.... dus biedt maar aan.
  2. Lokkie

    instructieboekje XJ 600S

    ben op zoek naar een instructie boekje van een Yamaha XJ 600S diversion van rond 2002.
  3. Lokkie

    Spyke rugprotector maat L

    Rugprotector nieuw van het merk SPYKE. maat L beschermd tevens onderrug en stuitje. geen rommel, en zeer goede kwaliteit prijs: €89,-
  4. Lokkie

    Lookwell 1-delig race overall (56)

    Zwart/Oranje/Wit 1-delige race overall van het merk LOOKWELL. maat 56 (195cm en 90+kilo) Lekker opvallend en voorzien van alle protectoren (ook rug). Heb er een schuiver meegemaakt op CP Zandvoort en ben er zonder 1 schrammetje vanaf gekomen, pak is weer netjes hersteld en was alleen...
  5. Lokkie

    Spyke Leren Combi Blauw/wit/zwart (56)

    Blauw/wit/zwart leren Combi van het merk SPYKE model UNIKA. maat 56 Pak is als nieuw en weinig gedragen. Geen schade en voorzien van alle nodige protectie. Pak zit heerlijk en staat erg mooi. Ritsen allemaal in perfecte staat en altijd netjes onderhouden en ingevet. nieuwe...
  6. Lokkie

    Blauw/Zwart leren combi pak Lookwell

    Blauw/Zwart leren combipak van het merk LOOKWELL model VIPER. Broek afritsbaar van de jas. Voerzien van alle protecties (elleboog, knie, enz) Op kwetsbare plaatsen dubbel gestikt Voorzien van de nodige ventilatie mogelijkheden. 2 binnenzakken en 2 broekzakken waarvan 1 de rits...
  7. Lokkie

    8 oktober MSL circuit zandvoort

    8 oktober laatste circuitdag van het jaar op CPZ in combinatie met TOMS. Ik ga de TOMS doen in groep 4 op me nieuwe fiets... zal wat worden. Wie gaan er nog meer...?
  8. Lokkie

    lokkie´s poser TL1000R ´99 blauw/wit

    Kogel is door de kerk, TL gaat de deur uit voor het full-time circuitwerk. Heb de TLR 2 jaar geleden gekocht bij Molenaar motors met 18000km op de klok. Staat inmiddels net 30,000km op te teller. De tl is in onderhoud geweest bij TLR Boy en 1000km geleden voorzien van groot onderhoud...
  9. Lokkie

    [gezocht] Racekuipen SRAD racer

    Zoek nog een extra setje racekuipen voor me racer. Dit voor de zekerheid. Liefst compleet met kuipruit en tank. Suzuki GSX-R 600 SRAD '98 kuipen van een 750 passen ook :P
  10. Lokkie

    ''TL-1000 Voorjaars meeting 2007''

    Arie Molenaar Motors B.V. Einsteinweg 4 3404 LK IJsselstein (Utrecht) De toertocht die we aansluitend op de meeting maken is 90km lang en zal eindigen in Hilversum op het terras van Groot Kievitsdal. route: meld je hieronder aan. voor vragen of 'opmerkingen' kan je hier ook...
  11. Lokkie

    TL1000 After Summer Meeting 2006

    Na het succes van de TL1000 rijders Paasmeeting, dan nu de After Summer Meet. Uiteraard weer met een aansluitende toertocht. Laat hieronder ff achter of je van de partij bent dan maak ik een opkomstlijstje. Laat tevens ff horen voor een route suggestie en een startplaats. De datum is 24...
  12. Lokkie

    TL1000 rijders meeting 17 April

    Ook dit jaar weer een Suzuki TL 1000 poser R/S Meeting. Waar: Verzamelen bij Arie Molenaar Motors in IJsselsteijn (utrecht) Hoelaat: 11.00 uur 17 april Route points: IJselsteijn, Wijk bij Duurstede, Doorn, Amersfoort, Soesterberg, Soest (tussenstop Nieuwerhoekplein), Baarn, Hilversum...
  13. Lokkie

    roeland ook maar ff voorstellen

Terug
Bovenaan Onderaan