Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: /V\ad/V\ax
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. /V\ad/V\ax

    Gezocht 2 17"x3 voorvelgen (spaak) voor Africa Twin zijspan

    Voor mijn Africa Twin zijspan project zoek ik 2 17"x3 voorvelgen. 1x voor in de schommelarm voor 1x voor aan het zijspan (een BMW achtervelg zou hier ook mooi zijn, ivm enkelzijdige ophanging) Ik wil graag 3 dezelfde maat velgen op de motor, zodat ik de banden kan doorwisselen en op een...
  2. /V\ad/V\ax

    -dynamodeksel- Torque specs FZ6N 2006 (Voor WPH stuur PM))

    Hi all, Veel gezocht, ook in het WPH, helaas nog geen antwoord gevonden. Voor de liefhebber, het WPH past niet in de bijlage, stuur me een PM dan stuur ik hem naar je toe. Wil graag de torque specificaties weten van: - De boutjes die de dynamo in het dynamodeksel bevestigen - De...
  3. /V\ad/V\ax

    Nieuwe BT-016, al gedeeltelijk ontdaan van 'laagje' ?

    Scheurmonsters, Een vraagje, gewoon vanwege de schieuwnierigheid: Ik heb onlangs nieuwe BT-016 banden besteld via mopedreifen.de. Ik heb ze maandag binnengekregen, mooi vlot! Nu haalde ik ze uit t plastic, en wat blijkt!? De voorband is op het loopvlak (dus niet de wangen) al ontdaan van...
  4. /V\ad/V\ax

    "spikkels" op Laser Deeptone uitlaat

    Beste mede-MF-ers! Ik heb een probleempje. Ik kom vanavond in de garage om mijn pas aangeschafte Fireblade nog eens kwijlend te aanschouwen en wat doet me verbazen? SPIKKELTJES OP MIJN UITLAAT!!! AAAARGH! Het is een Laser Deeptone uitlaat op een Fireblade SC33. Eerder was dit nog niet...
  5. /V\ad/V\ax

    Gezocht; (2e hands) racedemper. GSXF 750, 2003

    Leuke demper om mijn gsx-f van wat meer lawaai te voorzien!! LEt op, wel voor een schappelijk (studenten) prijsje, anders kocht ik wel nieuw! Groetjes :]
  6. /V\ad/V\ax

    WTF? 6 km/h snelheidsoverschrijding in Zwitserland

    Mijn doel is niet om zielig te doen om een boete, echt niet. Maar het bedrag? Jezus das niet normaal! Krijg vanmiddag fanmail dat ik te hard heb gereden op de autosnelweg in Zwitserland, de brief luid als volgt: Kenteken: xx xx xx Voertuig: Personenwagen Rijrichting: Zurich Toegestane...
  7. /V\ad/V\ax

    Dubbele kneeslider?

    Ik was zojuist even wat infor over de TT resultaten aan het zoeken op Motogp.com, kom ik daar deze pic. tegen van Randy de Puniet: Ben ik nu bijziend, of zie ik daar werkelijk dos kneeslideros zitten? Weet iemand wat 't nut hiervan is? Ik vind het eerlijk gezegd geen porum, jij?
  8. /V\ad/V\ax

    Vraagje lederen combi

    Goeiesmorgens... Ik ben laats opzoek gegaan naar een leren combi, en daarbij is mijn keuze gevallen op dit pak: Ik paste een maat 54, maar die was niet in de door mij gewenste kleur. Na lang zoeken mijn kleur in mijn maat besteld, en die ligt nu thuis. Nu zit het pak in feite prima...
  9. /V\ad/V\ax

    Motor die buiten heeft gestaan

    Best mede-mf ers. Over twee weken ben ik 25 kw-af. Logisch dus dat ik naar een ander motor aan het speurneuzen ben. Nu ben ik een motor tegengekomen welke me zeer aanspreekt. Ook de prijs is goed en na aanleiding van gesprekken met de eigenaar is de staat ook niet gek. Nu stuit ik op 1...
  10. /V\ad/V\ax

    Grote 'treffen tent'

    Ik zoek een tent voor 10 personen, meer mag ook, om mee naar motortreffens te gaan. Waarom zoek ik die tent? Nou: er is met een dag of tien weer een treffen en ik vroeg aan me maatje: ej, moeten we de tent ff van de zolder van et clubhuis pakken.... Ehhh Max? Die heb je toch vorig jaar in de...
  11. /V\ad/V\ax

    Ter info: Nieuwe tarieven pakketpost

    Ik kwam er net achter dat sinds 1 juni nieuwe tarieven gelden voor het verzenden van pakketjes. Het is voor onder de 5 kilo 70 cent duurder geworden, boven de 5 kilo is het wat goedkoper! Tot 10 kilo is het nu dus 6,20 Euro. Kwam er vanmorgen achter toen ik een zadel verstuurde. www.tpgpost.nl
  12. /V\ad/V\ax

    Motor verkoop verder achteruit

    Verkoop motorfietsen in dipDe verkoop van motorfietsen raakte in de eerste drie maanden van 2006 in een dip. Er werden slechts 3800 nieuwe motoren verkocht. In vergelijking met het eerste kwartaal van 2005 betekent dat een afname met 16 procent. Ten opzichte van dezelfde periode in 2004 daalde...
  13. /V\ad/V\ax

    Motorrijders die erg irritant inhalen..

    Ik reed vanavond terug naar huis van mijn werk, en ik spot in de achteruitkijkspiegel (leuk scrabble woord) een motorrijder die 4 auto's achter me rijdt. Ik hou hem dus in de gaten (automatisme) en merk dat hij zijn knipperlicht aandoet om in te halen. gooit ie ineens groot licht aan achter die...
  14. /V\ad/V\ax

    Hoe dit te poetsen/polijsen oid? H-D Sportster

    Hej fella's! Ik ben m'n Harley Sportster aan het poetsen met Never Dull. Geweldig spul dit, eerlijk waar! je krijgt er nagenoeg alle chrome en metalen onderdelen gaaf mee! Nu zit ik met een probleempje... van mijn rechterkant krijg ik de ene helft wel gaaf, maar de andere helft niet! Bij de...
  15. /V\ad/V\ax

    Niet startende motor nummer zoveel

    Hoi en een heppie new year! Zoals de topictitel al doet vermoeden krijg ik mijn suzuki gsx 400 E niet aan de praat. Ik had hem gedemonteerd ivm schade. nu zit alles er weer op en starten maar... dus niet... Wat zie ik: - de koplamp is niet aangesloten, de rest wel (lijkt me geen probleem) - de...
  16. /V\ad/V\ax

    Damn... didn't see the oil..

    Ik post dit nu pas omdat zondag en gister het forum wat problemen had. Maar goed. Ik heb nog niet zo lang mijn Suzuki GSX 400 E. Zag er PERFECT uit! Enige wat er aan mankeerde was dat hij stationair liep op slechts een poot. Ik bracht hem naar de dealer en kon hem afgelopen zaterdag ophalen...
  17. /V\ad/V\ax

    /V\ad/V\ax gloednieuwe member!

    Goedenavond mensen! Ik lees inmiddels al een kleine 4 maanden mee op motor forum! Ik dacht: laat ik zelf ook maar eens een account aanmaken! Ik zal eerst mijzelf ff voorstellen, dan mijn fiets wat uitgebreider :Y ! Ik ben Max, 19 lentes jong. Heb mijn B gehaald 8 maart 2004 en mijn A op 9 mei...
Terug
Bovenaan Onderaan