Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Sledgehammer

    Duitse boete & rijverbod? Vertaling hulp nodig

    Beste MF'ers, Ik heb een aantal boetes met de motor uit Duitsland gehad en betaald. Echter blijft er een brief over waar mijn Duits het niet bij haalt :) Ik heb scan & translate apps geprobeerd maar daar komen onsamenhangende verhalen uit. Is er iemand die me kan vertellen wat...
  2. Sledgehammer

    Tandwielen wel/niet verwisselbaar

    Goeiesmiddag, Ik heb een vraagje m.b.t. tandwielen. Van mijn Gsxr1000 K7 heb ik het originele voortandwiel vervangen door een kleinere. Op mijn gsxr750 K1 heb ik dit ook gedaan. Nou verkoop ik mijn 750 aan iemand die net zijn rijbewijs heeft en dus niet zit te wachten op -2 tandwiel voor...
  3. Sledgehammer

    Rechter kuipdeel GSXR1000 K6 blauw-wit

    Kleine kans dat iemand 'm toevallig heeft, maar op zoek naar het rechter kuipdeel van een gsxr1000 K6. Blauw-wit. Iemand?
  4. Sledgehammer

    6e versnelling pakt niet & gear indicator doet raar

    Bonjour, Ik heb afgelopen winter een circuitmotor opgebouwd uit een goed lopend blok plus versnellingsbak. Het gaat om een gsxr1000 K8. De versnellingsbak gaf vooraf geen problemen en ik ben er eigenlijk ook niet aan geweest. Na alles opgebouwd te hebben is er bij Pajic een tussenstuk op...
  5. Sledgehammer

    Geen stroom

    Hoi Allen, Bij een GSXR 750 K1 is uit het niets een probleem ontstaan '( . Hij reed in alle opzichten prima, en nu geeft hij geen kick meer. In de ochtend gebruikt, in de middag lijkt 'ie wel dood.. Bij het omdraaien van de sleutel lijkt het wel alsof de dodemansknop op uit staat. Het...
  6. Sledgehammer

    Gemiddelde motordealers

    Ik heb wat ervaringen met het kopen/verkopen van oude auto's bij dealers waar je zo moe van wordt dat je het liefst je oude auto de sloot in flikkert in plaats van nog bij ze langs te moeten. Maar nu ik wat vaker van motor wissel krijg ik meer en meer te maken met motordealers. Ik krijg het...
  7. Sledgehammer

    Dikkere olie ?

    Mijn gixxer 750 (k1) verbruikt erg veel olie en geeft af en toe bij vol gas een blauwe wolk. Ik ben van plan om komende winter de pakkingen te vervangen in de hoop dat dit de oorzaak is. Nou wil ik nog wel voor de winter de eifel een keer in en de nurburgring op. Ik ben dan niet van plan om...
  8. Sledgehammer

    Registratienummers

    Goeiesmorgens allen, Ik ben van plan om een (zeer goedkope) motor erbij te kopen om wat artikel 5 vaardigheden mee te oefenen en om wat circuitdagen te gaan maken :P . Aangezien ik er gewoon de openbare weg mee op wil kunnen gaat het om een motor met kenteken. Nou heb ik een zeer goedkope...
  9. Sledgehammer

    Vraag over carbon wielen op straat

    Ik zie op MF best wat informatie over carbon wielen, alu & magnesium. Echter zie ik nergens echt ervaringen van het rijden op straat met carbon wielen. Zijn carbon wielen zo kwetsbaar dat je er op slecht wegdek (denk ardennen bijvoorbeeld) beter niet mee kunt rijden? Is het dus alleen voor...
  10. Sledgehammer

    Navigatiesysteem

    Hallo allemaal, Ik zie door de bomen het bos niet meer voor wat betreft navigatie.. Bovendien zie ik nogal wat tegenstrijdige meningen/feiten langskomen als ik zoek. Er zijn al heel wat topics voorbij gekomen over navigatie maar toch is me niet duidelijk waar ik voor moet kiezen. Misschien...
  11. Sledgehammer

    Verzekeringsboete via/door KNMV, is nu opgelost

    Hallo allemaal, Om te beginnen, ik ben geen zeikerd die onder een terechte boete uit probeert te komen :j Een tijd geleden heb ik mijn KTM 990 SM ingeruild voor een Suzuki Hayabusa. Mijn KTM was via de KNMV verzekerd. De dag voordat ik mijn nieuwe motor ging ophalen heb ik via 'mijn...
  12. Sledgehammer

    Oude R6 of Gsx750R

    Hoi Allemaal, Ik ben van plan om deze winter een motor aan te schaffen puur voor een hoop lol. Ik heb een een Hayabusa (ja kom maar met de grappen :+ :P ) dus voor PK's en NM's hoef ik het juist niet te doen. Ik wil met de motor circuitdagen gaan doen en routes in de eifel etc gaan...
  13. Sledgehammer

    De garage van Jay Lenno

    Deze website had ik gevonden. Misschien kennen sommige 'm al maar hij is zeker de moeite waard om eens te bekijken. Naast (veeeel) auto's heeft Lenno een schitterende verzameling motoren die hij laat zien met text en uitleg. Veel zeldzaam spul in topstaat :9~ , dus leuk om te zien! Jay Leno's...
  14. Sledgehammer

    GP dempers onder 1000cc 2 cylinder?

    Vraagje.. Ik ben van plan om 2 'GP' dempers onder mijn TL1000R te leggen. Ik ben benieuwd of iemand anders zulk soort dempers onder een dergelijke, of vergelijkbare motor heeft, en hoe zoiets klinkt. Het gaat in mijn geval om dempers van Superpole.. Ik ben erg benieuwd, het schijnt nogal...
  15. Sledgehammer

    leatt-brace voor straat gebruik?

    Een tijdje geleden zat ik wat rond te zoeken op internet en kwam ik e.e.a. tegen over nek en rug breuken en weet ik wel niet allemaal onder motorrijders. (site's die je eigenlijk zou willen vermijden dus) Als je er over nadenkt wil je ook gewoon niet weten wat er allemaal met je nek kan gebeuren...
  16. Sledgehammer

    Rijbewijs halen op de Antillen

    Op het moment loop ik een maand of 5 stage op curacao en er zijn hier natuurlijk bergen andere studenten.. een aantal er van willen hun motorrijbewijs gaan halen. nou wordt hier gezegd dat als je 180 dagen hier woont/stage loopt of werkt, en je hier je rijbewijs haalt dat dat dan geldig is in...
  17. Sledgehammer

    Standaard motoren, waarom geen turbo?

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het volgende.. Waarom worden er geen motoren standaard gebouwd met turbo's of iets van een compressor? en nu bedoel ik dus niet de 300+ pk's aan hayabusa's enzo, maar waarom zou een fabrikant niet een lichte motor maken (400cc ofzo??) met een kleine turbo...
  18. Sledgehammer

    Na diefstal: "Uw motor is eerder total loss geweest"

    Nou, ik heb vanochtend een expert op bezoek gehad na aanleiding van mijn gestolen motor. Hij nam samen met mij alles door over het hoe en wanneer gestolen voertuig. Ook werd mij een en ander gevraagd over onderhoud, aanschaf enz enz. "heeft u destijds aan de verkopende partij gevraagd of de...
  19. Sledgehammer

    Weeeer een.. mijn motor gejat!!

    Okey, vanacht is mijn motor aan de beurt geweest.. Gejat voor de deur! (naast het huis) Hij stond keurig onder de carpoort op stuurslot en schijfremslot achter een auto.. en weg is ie. '( De politie is net langs geweest voor aangifte en een buurtonderzoek. Nu is het een kwestie van...
  20. Sledgehammer

    Raar gedoe met begrenzer

    Ik ben benieuwd of er hier iemand is die enig idee heeft wat er met mijn motor aan de hand kan zijn! Het probleem is het volgende, de begrenzer grijpt al sinds enige tijd in bij ongeveer 10.000 tpm terwijl dit normaal iets voorbij de 14.000 zou moeten zijn. (gsx-r750 K1) Het gebeurd echter...
  21. Sledgehammer

    Iemand met epilepsie achterop?

    Vraagje, Er is iemand die heel graag een keertje achterop wil bij mij op de motor. Ze heeft echter epilepsie, en best regelmatig een aanval daarvan. (ze mag bv geen auto rijden) Het probleem is dat ze zelf aangeeft dat het niet veel uit maakt omdat ze het wel voelt aankomen. Anderen zeggen dat...
  22. Sledgehammer

    2e hands kappen??

    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik zit eraan te denken om zelf kappen te gaan spuiten. Nogal zonde om dit met nieuwe kappen te doen uiteraard O-) weet iemand een adres of site waar ze schadekappen of 2e hands kappen ofzo verkopen? ('t is voor een gsx-r uit 2000) Ik heb zelf al gezocht...
  23. Sledgehammer

    nieuw hier!

    Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier.. 2 maanden geleden mijn rijbewijs gehaald en 1,5 maand geleden mijn motor gekocht. Een gsx-r 750 uit 2001 *O* Ik heb een hoop vragen, dus jullie zullen me vast nog tegenkomen! :Y Groeten, Tom
Terug
Bovenaan Onderaan