Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jokawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Laser's

    Te koop gevraagd 2 Laser uitlaten voor mijn Yamaha XJR 1300 van 2003,het mogen street elegal zijn als er maar een mooi bromgeluid in zit!!!! Gr.Joop Voorburg..
  2. J

    Laser's

    te koop gevraagd 2 laser's voor een XJR 1300 uit 2003,street elegal.. Gr joop
  3. J

    valdoppen xjr 1300

    Ik heb een paar valdoppen gekocht van het merk Bike Design op markplaats,nu heb ik een vraag,de pen voor aan het blok is te kort om ze te bevestigen is er een langere pen te koop?? Er zaten ook twee inbus bouten bij die passen helemaal niet.. Kan iemand mij een tip geven?? Alvast...
  4. J

    valdoppen xjr 1300

    Vandaag via internet een paar valdoppen gekocht voor mijn Yamaha xjr 1300 sp uit 2003 van het merk Bike design ,nu blijkt dat de pen voor aan mijn blok waar je ze aan bevestigd te kort is om ze te monteren weet iemand of er soms langere pennen te koop zijn??? Of een andere oplossing BVD Joop
  5. J

    Nokkenas ketting

    Hoi even een vraagje,ben nog steeds in het bezit van een Kawa Zephyr 1100 uit 1992 Nu geeft het blok een beetje een rauw geluid,is dit misschien te verhelpen door de nokkenas ketting te spannen?? Dank voor u antwoord.. :} :} Joop
  6. J

    Zephyr 1100 Kawa

    Wie doet er een goed bod op mijn Kawasaki Zephyr 1100 uit 1992. Kleur Bordeaux rood. SB stuur. Laser's prostock. chrome valbeugels. nieuwe banden conti road attack. pas grote beurt gehad. olietemperatuurmeter. ketting en tandwielen goed. Km stand 70000. izgst van onderhoud. evt met...
  7. J

    Radiateurcover

    Ik ben op zoek naar een radiateurcover voor een Kawasaki Zephyr uit 1992 chroom met de opdruk Zephyr of weet iemand waar deze te koop is... Bvd Joop
  8. J

    K&N Luchtfilter

    Hallo Kan iemand mij vertellen wat precies het nut is om een K&N luchtfilter op je motor te plaatsen en moet je nog iets aan je afstellingen doen??? :? Bij voorbaat dank! Joop. :} :}
  9. J

    Motor stalling

    Hallo Weet iemand misschien een motorstalling/garage in Voorburg,in de buurt van de Vondelstraat-Parkweg. Vor weinagh! Gr Joop O-)
  10. J

    Kwasaki gtr 1000

    Mijn zwager wil een Kawasaki gtr 1000 kopen van het bouwjaar rond 1990,heeft iemand ervaring of op of aanmerkingen wat betreft deze motorfiets? prijs? Alvast dank voor jullie reactie's :Y Gr Joop :} :}
  11. J

    Bod gevraagd Zephyr 1100

    Het word tijd voor iets anders ,dus vraag ik een goed bod op mijn Kawasaki Zephyr 1100 uit 1992 - I.Z.G.ST _ Laser uitlaten (nieuw) _ Superbikestuur _ Nieuwe voorband _ Nieuwe accu _ pas grote beurt gehad( nieuwe voovorkkeerringen,benzineslangen+ filters) _ km stand 64000 In zeer mooie...
  12. J

    info hotel sonnenblick (Lutz)?

    Hallo Wij gaan in Mei eenl lang weekend naar Lutz in Duitsland Hotel Sonnenblik,iemand daar wel eens geweest? ervaringen,verhalen e.d.. Dank Joop :} :} :] :W
  13. J

    Benzine lekkage!!

    Hallo Bij mijn motor is het volgende probleem opgetreden,hij lekt benzine! De benzine komt uit een van de luchtfilterbehuizing ik ben net naar reperateur geweest en die wist mij te vertellen dat het een van de afsluiters is. Ook vertelde hij mij dat je ze dan alle vier moet vervangen. Mijn...
  14. J

    uitlaten Kawa Zephyr 1100

    Heeft iemand nog interresse voor twee uitlaten voor een Kawa Zephyr 1100 uit 1992?? Doe maar een leuk bod...... :?
  15. J

    distributieketting

    Iemand enig idee wanneer de distributieketting vervagen moet worden,mijn moter heeft nu 63000 km gelopen Het is een Kawa Z1100 uit 1992... Bvd Joop :} :}
  16. J

    Olie lekkage?

    Ik liep vanmiddag de garage in en zag tot mijn verbazing een plasje olie onder het voorwiel van mijn moter liggen,het komt denk ik uit mijn voorvork omdat die ook een beetje nat is, iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?? Misschien de keerringen??En is dat een kostbare reparatie?? ...
  17. J

    olietemperatuurmeter Kawa Zephyr 1100 '92

    Wie heeft voor mij een olie temperatuur meter te koop voor een Kawa Zephyr 1100 uit 1992??? Deze dus! :?
  18. J

    olietemperatuurmeter

    Te koop gevraagd een olietemperatuurmeter voor een Kawasaki Zephyr 1100,een voor in het blok. bvd Joop :}
  19. J

    Tanktas

    Wie o wie heeft er voor mij een Tanktas te koop met magneten voor een zacht prijsje,ik wil volgend jaar wat meer gaan toeren en dan lijkt een tanktas mij wel makkelijk,Het is voor een Zephyr 1100( kawa) Bvd dank Joop! :} :} :] :] :] :W
  20. J

    Tanktas

    Ik wil volgend jaar toch wat meer gaan toeren en daarom ben ik op zoek naar een niet al te dure tanktas met magneten,het liefst in goede staat voor op een Kawa zephyr 1100 Misschien heb je er nog een liggen waar je toch niks meer mee doet???? Dank Joop :] :}
  21. J

    Laser uitlaten te soft??

    Hallo Ik heb vd week een setje Laser uitlaten gekocht (tweedehands),nu vind ik het geluid een beetje soft,het gaat om het type Laser Prostock Iemand enig idee hoe ik het geluid een beetje bruter kan maken??? Dank Joop
  22. J

    uitlaten

    Wie heeft er ervaring met motorsloop Broux Guido in Opglabeek Belgie, Hij heeft voor mij nl 2 laser sport uitlaten voor mijn Kawasaki Zephyr te koop voor 200 euro.. Heeft iemand enig idee waar ik op moet letten???? Ik heb al diversen malen gevraagd om een foto maar nog steeds geen...
  23. J

    Zephyr Forum

    Zijn er ook liefhebbers voor een Zephyr Forum,gewoon een beetje ouwehoeren en ervaringen en piccie's uitwisselen?? :? Bijlage: joop2.JPG
  24. J

    Donker vizier

    Hai Ik wil een donker vizier op mijn intergraalhelm zetten,heeft iemand hier ervaring mee,het gaat om een Lazer helm type Vertigo. En is het zicht nog wel optimaal?? Bij voorbaat dank Joop. :} :} :}
  25. J

    Bos uitlaten onder mijn Kawa Zephyr 1100?

    Ik kreeg pas een tip van iemand om een paar Bos uitlaten onder mijn Kawa Zephyr 1100 te zetten,iemand ervaring hiermee en mmisschien ook nog te koop... :? :? :? Gr Joop :W :W :W :]
Terug
Bovenaan Onderaan