Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wpnl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Zondag a.s. Koopzondag bij Leo Teunissen Motoren!!

    Ik hoor net dat ze dan diverse leuke aanbiedingen hebben! Ben je in de buurt, móet je echt effe langsgaan!!!! :Y :Y :Y
  2. W

    Te koop: Voorbanden: 2xRS2 en 1xRacetec Medium

    Drie bandjes waar de nieuwigheid net vanaf is, maar nog km's genoeg op zitten! Voor €50,- p/st...
  3. W

    nieuw topic

    Ik kan in gezocht en gevonden geen nieuw topic openen? alvast bedankt voor de reactie :)
  4. W

    A-sociaal rijden

    Wie rijdt er het meest a-sociaal in dit clippie?
  5. W

    23 september zolder

    Wie gaat er nog meer? Dan valt er misschien nog iemand te spotten heheheh... www.motorsportlifestyle.nl tot dan!
  6. W

    Wie o wie was er zondag aan het touren???

    Zondagochtend om 10.00u ontmoet bij de Esso in Zaltbommel, een club scheurneuzen uit de diverse dorpen om Bommel heen... Lekker mee gereden maar vergeten een telefoonnummer achter te laten... De groep bestond o.a. uit: R1, ZX6-R, GSXF, Thunderace, CBR600 sport... enzo, ik weet geen namen! Als...
  7. W

    22 juni oldtimerrit MotorClubMaasdriel

    Hallo Oldtimer, Binnenkort is er weer een 3e zondag in Juni. De zondag van de Jaarmarkt “Op d’n Delkant”. Reeds voor het 21e jaar organiseert de Koninklijke Harmonie ‘Semper Cresendo’ uit Maasdriel een Jaarmarkt met speciale aandacht voor Oude Ambachten en Oude Voertuigen. Dit jaar is er...
  8. W

    Pillie\'s boggies

    Een paar leuke bochten: A50 vanuit rosmalen de A2 op bij Den Bosch richting Eindhoven, gaat omhoog, hij wordt aardig scherp op het laatst maar dat valt wel te trekken. Bij Utrecht de A2 op vanaf kanaaleiland (ik weet het effe niet precies... rondweg volgen, richting DenBosch Is een lange...
Terug
Bovenaan Onderaan