Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: H4D3S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H4D3S

    Kawasaki zxr 400 25kw

    Zeer mooie originele zwart/rode Kawasaki zxr 400 te koop. De motor is begrenst op 25kw. Deze type motoren lenen zich uitstekend voor de 25kw begrenzing en zijn zeer fijn voor de beginnende bestuurder. De motor heeft altijd in een verwarmde garage gestaan, heeft 2500 km terug een grote beurt...
  2. H4D3S

    GSXR750 Start niet (tikkend geluid)

    Afgelopen maandag was mijn pas aangekochte gsxr750 uit `98 geleverd. Ik proberen te rijden maar starte niet omdat de accu beetje leeg was. Ik start kabels erop doen en hij starte weer. De accu werd niet optimaal opgeladen. dit constateerde ik doordat de motor niet echt vlot wilde starten na het...
  3. H4D3S

    Proefrit CBR1100 Blackbird

    Na mijn welkom msg in de thread nieuwkomelingen zijn veel reacties geweest in dit forum. Het ging om het feit dat ik me aangetrokken voel tot een Hayabusa. Velen die zeggen dat het niet de perfecte fiets is om te leren en een paar die zeggen dat het best mogelijk is. Nu kreeg ik tot mijn grote...
  4. H4D3S

    Hayabusa als 1e motor?

    Beste motor rijders, Ik heb net 1 maand m`n rijbewijs maar nog geen motor. Nu is het geval dat ik helemaal verliefd ben op de hayabusa van suzuki. Heb al een tijdje op inet gezocht en een paar hele mooie exemplaren gevonden. Nu moet ik ze natuurlijk nog ffies van dichtbij bekijken. Waar moet...
  5. H4D3S

    H4D3S uit het gooi

    Goeie morgen allemaal. Ik ben Remco en woon in Hilversum Ik ben 22 jaartjes oud en heb net 1 maand geleden mijn rijbewijs A gehaald. Moet nu nog ff opzoek naar een hele mooie motor. Ben zelf helemaal verliefd op de hayabusa dus zal wel uitkijken naar verschillende busa`s :) Hoop een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan