Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.
Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
Merk: Kawasaki
Type: Zephyr 1100
Bouwjaar: 1992
Kmstand: 105.000
Probleem: uitlaatflens...
Stom, ik ben vergeten om het oliepeil van mijn compressor te controleren, nu is het bigend lager vastgelopen.
Tussen de krukas en de drijfstang zat een blauwstalen(?) glijlager met 2 smeergaatjes.
De compressor is een oude (1982) van het merk Keaser en ik wil een poging wagen om hem weer aan de...
Gaat om een Kawasaki Zephyr 1100 uit 1992.
3 maanden geleden lopend weggezet maar moest even buiten slapen dus zal wel boos zijn op mij.
Alles doet het maar geen vonk.
Accu is goed, startmotor gaat goed rond, dodemansknop staat op run, jiffyschakelaar is gangbaar en koppelingsschakelaar...
Hallo sleutelaars,
Op dit moment ben ik het uiterlijk van een Goldwing 1100 een beetje aan het ombouwen naar een rat-achtige bobber of andersom.
De voorrem van de Goldwing is niet zo geweldig, soms kan ik de hendel bijna tot aan het stuur knijpen.
Doordat ik er een ander stuur op zet komt...
hallo medeforummers,
Ik ben de koppelingsplaten aan het vervangen omdat de koppeling slipt.
Mijn vraag gaat over de stalen tussenschijven.
De tussenschijven zijn niet blauw verkleurd, ze zijn dus niet heet geworden.
Wat wel opvalt is dat de schijven grotendeels glimmend chroom van...
denk svp even mee:
Ik heb mijn voorpoot eruit gehaald om de keerring te vervangen.
Na het leeg laten lopen van de poot heb ik de poot 5 minuten op zijn kop laten staan om leeg te druppelen.
Nu wil de binnenpoot niet meer naar binnen.
De oude keerring is er uit, de dop is er af.
Ook de...