Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: joskawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    uitlaat flens verroest, dunwandige pijp gezocht

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Kawasaki Type: Zephyr 1100 Bouwjaar: 1992 Kmstand: 105.000 Probleem: uitlaatflens...
  2. J

    lagerbus compressor gezocht

    Stom, ik ben vergeten om het oliepeil van mijn compressor te controleren, nu is het bigend lager vastgelopen. Tussen de krukas en de drijfstang zat een blauwstalen(?) glijlager met 2 smeergaatjes. De compressor is een oude (1982) van het merk Keaser en ik wil een poging wagen om hem weer aan de...
  3. J

    kawasaki zephyr geen vonk

    Gaat om een Kawasaki Zephyr 1100 uit 1992. 3 maanden geleden lopend weggezet maar moest even buiten slapen dus zal wel boos zijn op mij. Alles doet het maar geen vonk. Accu is goed, startmotor gaat goed rond, dodemansknop staat op run, jiffyschakelaar is gangbaar en koppelingsschakelaar...
  4. J

    hoofdremcilinder Kawasaki op Honda zetten

    Hallo sleutelaars, Op dit moment ben ik het uiterlijk van een Goldwing 1100 een beetje aan het ombouwen naar een rat-achtige bobber of andersom. De voorrem van de Goldwing is niet zo geweldig, soms kan ik de hendel bijna tot aan het stuur knijpen. Doordat ik er een ander stuur op zet komt...
  5. J

    koppeling zephyr 1100

    hallo medeforummers, Ik ben de koppelingsplaten aan het vervangen omdat de koppeling slipt. Mijn vraag gaat over de stalen tussenschijven. De tussenschijven zijn niet blauw verkleurd, ze zijn dus niet heet geworden. Wat wel opvalt is dat de schijven grotendeels glimmend chroom van...
  6. J

    voorpoot wil niet meer naar binnen

    denk svp even mee: Ik heb mijn voorpoot eruit gehaald om de keerring te vervangen. Na het leeg laten lopen van de poot heb ik de poot 5 minuten op zijn kop laten staan om leeg te druppelen. Nu wil de binnenpoot niet meer naar binnen. De oude keerring is er uit, de dop is er af. Ook de...
Terug
Bovenaan Onderaan