Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sharky41
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Dashboard gsxr 600 k2 (15.000 km)

    Heb hier nog een dashboard liggen van een k2, volgens mij zijn die van de k1 tot k3 hetzelfde. Met een mooie lage km stand. Ziet er zo goed als nieuw uit, absoluut geen beschadigingen. Vraagprijs 100 euro en kan verstuurd worden.
  2. S

    Originele uitlaat gsxr 750 k3 bolt on

    Heb nog een originele uitlaat zonder beschadigingen en helemaal compleet liggen. Makkelijk als reserve demper of voor de stille circuit dgn. Zal zo niet weten wat ik er voor vragen moet, dus stuur me maar een pb met je bod. Versturen is mogelijk maar dan wel de verzendkosten voor de koper.
  3. S

    Gevraagd Ohlins Schokbreker rj11 t/m rj15

    Zoals de titel al aangeeft zijn we op zoek naar een Ohlins achterschok met minimaal een veer van 90 kilo. Het is voor ons norik abe project. Dus als iemand nog wat weet of nog wat op zolder en of een 2e handsje heeft liggen hoor ik het graag. Alvast bedankt *O* Rudy Reacties...
  4. S

    gezocht nieuwe slicks voor yamaha rj15

    Mogen ook van oude dot code zijn, want is voor project in eerste instantie. Abe replica Reacties liever via pb
  5. S

    ITR rem/koppelingshendel zgan

    Heb hier een setje ITR Racing parts rem/ koppelingshendel liggen. Opklapbaar en in 6 standen te verstellen en ook de lengte is aan te passen. Komen van een Ducati 999 af, over omdat ik nu alles van brembo heb. Onbeschadigd. Remhendel helemaal compleet incl potje Koppelingshendel is...
  6. S

    gezocht Brembo rempomp 19 RCS

    Zoals de titel al zegt ben ik nog op zoek naar een nette rempomp voor ons 500 cc abe project. Wie heeft er nog wat liggen. Alvast bedankt
  7. S

    Ducati 848/1098/1198/998/999 Quickshifter

    Heb deze quikshifter voor 2 weken terug gekocht en 2 dgn onder mijn straat 999 gehad, nou wil ik niet zeggen dat het me niet bevalt maar je rijdt er overal te hard mee. Heb hem van een mede mf gekocht omdat die een 1199 had gekocht en deze dus niet paste. Toen was deze nog maar 6 dgn oud nu...
  8. S

    Gezocht Brembo remklauwen voor R6 2006

    Wie heeft er nog wat liggen, geloof dat van meedere bouwjaren allemaal hetzelfde is. Graag zou ik wat horen of iemand nog wat heeft liggen. gr rudy
  9. S

    kettingset origineel kawa zx636r 2003/2004

    Heb ook nog een zgan kettingset liggen incl ringen. Ongeveer 1000 km gebruikt. Zijn vervangen door 520. 14 voor en 40 achter Bellen of appen voor meer info op 0622148978 Prijs 50 euro
  10. S

    Nieuw carterdeksel kawa Zx636 2003/2004

    Heb hier nog een nieuw carterdeksel liggen. Was reserve voor de race. Nooit gebruikt. Mag weg voor 50 euro ex verzendkosten Voor meer info bellen of appen op 0622148978
  11. S

    Termignoni db killers duc 999

    Heb hier nog een nieuw en ongebruikt setje db killers liggen. Termignoni Incl inbus alles (RVS) Gekocht voor de zekerheid om naar Island of man te gaan. Vaste prijs 100 euro en opsturen is mogelijk. Bellen naar rudy 0622148978
  12. S

    diverse zx636r 2004 onderdelen

    Heb hier nog een aantal onderdelen voor een zx636r van 2004 liggen. * tandwielen voor 14 en achter 40 tands ongeveer 1000 km oud, zijn eraf gegaan vanwege 520 ketting en tandwielen. * duozitje * Carterdeksel hagel nieuw. Onderdelen kunnen verstuurd worden. Reageren via pb of...
  13. S

    Heb een helm liggen van Premier, is van mijn neefje geweest

    Heb een helm liggen van Premier, is van mijn neefje geweest en heeft hem 3 keer gebruikt op het circuit. Aangezien hij geen rijbewijs heeft en gestopt is met racen te koop. Maat XL Met donker en licht vizier. Helm is zo goed als nieuw. Mag weg voor 75 euro vaste prijs Bellen of...
  14. S

    Racelaarzen maat 44 Stymartin zgan

    Ook deze laarzen zijn door mijn neefje een paar keer gebruikt op het circuit, ongeveer 3 a 4 keer. Aangezien hij geen rijbewijs heeft nu te koop. Gaat hier om zwart/grijze laarzen zonder beschadigingen.Zelfs de zolen bijna geen sijtage. Ze zijn van het merk Stymartin en het is maat zit...
  15. S

    handschoenen vol carbon Schoeller maat L

    Bijna niet gebruikte handschoenen, bleken toch net iets te klein voor mij. Het is een maat L Handschoenen zijn van het merk Schoeller en vol met carbon: *vingers *knokkels *pols Mogen weg voor 50 euro Reacties via pb of Voor info bellen of appen Rudy 0622148978
  16. S

    Helm Premier xl incl licht en donker vizier

    Heb een helm liggen van Premier, is van mijn neefje geweest en heeft hem 3 keer gebruikt op het circuit. Aangezien hij geen rijbewijs heeft en gestopt is met racen te koop. Maat XL Met donker en licht vizier. Helm is zo goed als nieuw. Mag weg voor 75 euro Bellen of appen met Rudy...
  17. S

    Laptimer Aim Mychron light

    te koop wegens aankoop andere laptimer deze Aim Mychron light incl nieuwe batterij voor 75 euro.Zonder baken. Verzenden is mogelijk 6,75 Reacties via pb of app 0622148978
  18. S

    origineel tanwielset kawa zx6r/ zx6rr zgan

    Heb nog een zgan origineel tandwiel set liggen voor een Kawasaki zx6r of zx636r van 2004. Weet niet of deze ook passen op oudere of nieuwe modellen. Tandwiel voor 14 tands en achter 40 tands incl 2 ringen. Vervangen voor een 520 systeem op mn racer. Bijna niet gebruikt. 50 euries excl...
  19. S

    Nieuw Carterdeksel voor kawa zx6r/ zx636r 2004

    Heb hier nog een nieuw in de verpakking liggen carterdeksel voor een Kawasaki zx6r/ zx636r voor 2004. Nieuw voor 150. Deze mag weg voor 75 ex verzend kosten. Kawa is inmiddels verkocht en ligt hier maar op de plank. Bellen of appen met Rudy 0622148978
  20. S

    tandwielset compleet 14v en 40 achter

    Heb nog een zgan origineel tandwiel set liggen voor een Kawasaki zx6r van 2004. Tandwiel voor 14 tands en achter 40 tands incl 2 ringen. 50 euries excl verzenkosten Bellen of appen Rudy 0622148978
  21. S

    duoseat zwart kawa zx6r 2004

    Heb nog een duoseat voor een Kawasaki zx636r van 2004 liggen. Kleine beschadiging, mag weg voor 40 euro ex verzendkosten bellen of appen met Rudy 0622148978
  22. S

    Lookwell race overal (honda) zwart

    Heb hier nog een zgan race overal van lookwell liggen. Heb zelf nu een Ducati pak dus over. Maat is XL. Ben zelf 1.89 en weeg ongeveer 80 kilo. Mag nu weg voor 100 euro. ex verzendkosten
  23. S

    Bijna als nieuw setje Bridgestone 120/190 (batlax 014 F e R

    VERKOCHT Ik heb hier een setje straat banden over. Deze komen van mijn gsxr 1000 af, ik heb deze bij aankoop gelijk vervangen door ex circuitbanden. Gewoon omdat ik deze gewend ben. Banden zijn nog geen 1000 km oud. Gaat om de volgende banden: Bridgestone Batlax 014 F (120/50 Z 17...
  24. S

    gevraagd remschakelset voor een aprilia 250

    Heeft er nog iemand een rem/ schakel set liggen voor een aprilia 250, liefst in goede staat. is voor het abe project, contact via pb of app of ff bellen op 0622148978 gr rudy
  25. S

    nieuwe radiateur voor kawa ZX6r

    (verkocht) Heb een hagel nieuwe radiateur hier liggen, was eigenlijk bedoelt voor een project. Maar laat nu zelf een maken voor mee capaciteit. Dus over, mag weg voor een vaste prijs van 100 euro. Opsturen of ophalen. Misschien handig voor reserve parts voor de race Past op de...
Terug
Bovenaan Onderaan